- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....a nepsali v nějakejch novinách ZA CO stávkujou? Tady píšete,že se bojí,že přijdou o práci,ale na druhé straně všichni brečej,že je kritický nedostatek řidičů! pokud dostanu nový kšeft,tak bych se měl snažit,abych si ho udržel kvalitou a cenou,a ne začít stávkovat jak debil jenom proto,aby se pár funkcionářů zviditelnilo! Stavkokaz.
Za lepší zítřky.... jak jinak tomu bolševik říká.. :-)
Tak oni chtějí garance dlouhodobého kšeftu, jinak nevyjedou ani dnes?? bych s nima vyrazil dveře. Šoférů, kteří budou chtít jezdit se najde dost. Copak mě jako živnostníkovi někdo garantuje práci na další roky? Hnus, kam jsme to dopracovali pod deformací rudé paroubkovy garnitury... nestarat se o nic, jen brát a když nám stát nedá, budem řvát a jdem do stávky.....
Soferu je praveze malo, ty nadhero. V nasem kraji nema kdo jezdit. Na kazdym autobuse kterekoliv dopravky jsou rady mesicu vylepene cedulky "Prijmeme ridice autobusu".
Pro ty co nevědí, pár jednoduchých otázek a odpovědí:
1. Kdo předpovídal obrovskou aféru v Ústeckém kraji? Soudruh Roko-Paroubek. Pouze to nestihnul do parlamentních voleb. Je to u něj divné, ale v tomto případě něco fakt nezvládnul.
2. S kým je ta parta majitelů dopravy spolčena? Nechám na vás odpovědět, zda se sociální demokracií, či nikoliv. Místní vědí dost dobře, co si o socanech myslet.
3. Jaká je role odborů? Je to asi nepochopitelné, ale odbory se v tuto chvíli chovají jen jako dobře placený zaměstnanec. A pro svého chlebodárce udělají kdejakou sviňárnu.
4. A jaká je role ČSSD? - Škodit, škodit a znovu škodit.
Celou tu legrandu s autobusovou dopravou na Severu sleduji od letošního ledna.Týdeník Euro měl správnou trefu s majitelem firmy Hlavátkem. ČSAD BUS U/L privatizoval v kuponovce tenista Šrejbr. Od něho podíl získala za přispění organizované skupiny bílých koňů - bezdomovců /někteří jsou již po smrti/ partička kolem Hlavátka. Jsem skutečně zvědavý co všechno odhalí avizované státní kontroly, hlavně ty z Ministerstva vnitra. Uvidíme.
Problem neni v tom, ze by nebyla konkurence. V CR je hodne spolecnosti, ktere jsou schopny v radu 3 mesicu zajistit v regionu dopravu. Takova Veolie (donedavna Connex) by to z technickeho hlediska zvladla velmi snadno.
Problem je v tom, ze regionalni doprava je rizena neprehlednym a protitrznim systemem dotaci, licenci, zkostnatele legislativy, atd. Pak z toho vznika takovy chaos. A proto nemuze jen tak kraj najmout konkurenci,
Jednoduché řešení - autobusy do plynu - ehh, chtěl jsem říci autobusy na plyn !!!
Příklad. Mám smlovu se šéfem do konce roku. Začnu stávkovat, aby mě smlouvu prodloužil. No takhle může postupovat jenom dement...
Pokud ses pro sefa dostatecne nepostradatelny, tak proc ne?
Vůbec bych se nedivil, kdyby odboráři jednali v režii ČSSD s cílem diskreditovat zastupitele ODS
Ja se obavam, ze hejtman Sulc je v riti - jediny, co mu zbyva, je nasilne prevzit rizeni obou dopravnich firem. Nevim, jaka presne panuje v Usteckem kraji situace, ale urcite nejsem daleko od pravdy, kdyz si troufnu tipnout, ze spolecne DPUK a CSAD CL zajistuji vice jak 3/4 veskere osobni autobusove dopravy v kraji...
Paní mluvčí Šárce Roudnické bych rád prozradil jedno tajemství - musí se jenom umřít, jinak se může všechno.