Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omezím investiční pobídky, říká ministr Říman

Ministerstvo průmyslu a obchodu by se mělo zrušit, protože nemá smysl. To před pár lety řekl Martin Říman - od pondělí paradoxně nový ministr průmyslu a obchodu vlády Mirka Topolánka. V úřadu plánuje omezit investiční pobídky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lopuch

Říman neni zlý, ale je HLOUPÝ.

Pane Bože... :-(

To nemá ODS ve svých řadách kvalitnější lidi?? To mi netvrďte.

0/0
7.9.2006 16:34

Viktor N.

Re: Říman neni zlý, ale je HLOUPÝ.

A nějaký konkrétní argument, byl by? A nebo jste silný jen v urážkách?

0/0
7.9.2006 23:10

.

.

to je genialní, zrušit IP v sitauci kdy je použivaj všechny okolní státy včetně slovenska, duvodem neni racionalni uvaha ale ješitnost malého českeho strejce římana, páč to co nevymyslí ODS stojí přece za houno

0/0
7.9.2006 15:52

Thingie

Morava

Dnes tu nikdo ani nenadava na prazaky.Kterak ty cajzlove to zase v Praze po-kur-vili.  Riman- Frydek-Mistek, Topolanek-Ostrava....V te vlade se to jen miha zatracenejma prazakama:-D

0/0
7.9.2006 13:59

Viktor N.

Podle mě je to zcela v pořádku

Chce zrušit podporu bohatých západních firem (tzv. investiční pobídky), která je na úkor daňových poplatníků a která likviduje malé a střední podnikatele, protože těm stát nikdy nic neodpustil! To je podle mne naprosto v pořádku.

Chce prošetřit nehorázné zdražování elektřiny a zamezit dalšímu zvedání cen, které si ČEZ zdůvodnil fraškou, kterou nazval „dražba elektřiny“… To je také velmi korektní přístup!

Stále trvá na tom, že Ministerstvo průmyslu a obchodu je nadbytečné a pokud setrvá ve funkci, pak zajistí jeho zrušení. Stejně jako by se i další ministerstva měla zrušit, respektive sloučit. To by pomohlo nejen státnímu rozpočtu, ale především by to zredukovalo přebujelou armádu byrokratů! S tím naposto souhlasím.

S tím vším mohu jen souhlasit a přeji panu Římanovi hodně úspěchů. Doufám jen, že příště dostane ministerstvo financí. Tam vidím Tlustého skutečně velmi nerad. Ale to je ryze můj soukromý názor… Chápu, že úředníci s tím budou mít ale velice vážné psychické problémy…

0/0
7.9.2006 12:56

Bogan

Re: Podle mě je to zcela v pořádku

Úředníci psachické - ostatní plebs finanční - nebo si jako myslíš že ČEZ si dá diktovat vod Římana???

0/0
7.9.2006 13:33

Viktor N.

Re: Re: Podle mě je to zcela v pořádku

No, podle Říman své kvality prokázal například tím, jak odkryl tunel soudruha Šlinga a jeho předraženou dálnici D47, kdy jsme měli navíc zaplatit Izraelcům jen tak 100 miliard korun a spolufinancovat tak jejich války… Jako by nestačil už Barak Alon.

0/0
7.9.2006 15:29

p_m

Já bych zrušil Římana

To by bylo nejjednoduší a nejlepší řešení. Jinak si ale myslím že takový atomový dědek Grégr byl ještě horší.

0/0
7.9.2006 11:31

Konstrukter

Re: Já bych zrušil Římana

Atomový dědek Grégr byl náš nejlepší ministr průmyslu po revoluci.

0/0
7.9.2006 11:39

collage classic

doufam ze to MPO brzy zrusi

 a nikdo nebude mit tu pravomoc starat se o podnikani jinych...to by mohl zvladnout riman. Zmena kompetencniho zakona + prislusne legislativy a nekolik vypovedi.

0/0
7.9.2006 11:28

Franta z Ostravy

Existují progresivní a neprogresivní ministři

Jeden z těch neprogresivních ministrů bude i pan Říman. Souhlasím s diskutujícími, protože jeho první kroky o tom svědčí

0/0
7.9.2006 11:07

John Smith

nejneschopnější ministr

Tenhle člověk je jedním z hlavních důvodů nevolitelnosti ODS. Vypadá to, že se vůbec nepoučil ze svého působení na ministerstvu dopravy v polovině 90. let (schválené zrušení 1/3 železničních tratí, ke kterému nedošlo jen díky pádu tehdejší vlády, atd.) a začíná zas řádit! Takže užívejme si posledních pár let prosperity, jestli tahle vláda získá důvěru, za pár let nás čeká krize stejná, jako v roce 1997. A když se ODS bude  trochu snažit, možná to stihne i k datu desetiletého výročí svého potupného pádu...;-€

0/0
7.9.2006 9:49

Mirek

Re: nejneschopnější ministr

Moje slova, asi rok 2007 bude rokem balicku.  Doufam, ze to postihne Prazske Pepicky nejbrutalneji.

0/0
10.9.2006 20:09

Kamo

Další loutka na scéně.

Myslím, že podle jeho slov není složité odhadovat co se bude dít další tři měsíce. Pan Říman zasedne za svůj vysněný ministerský post, jeho podřízení vypotí několik návrhů novelizací, které budou sněmovnou zamítnuty a pan ministr bude žvanit jak mu všichni hází klacky pod nohy a že to myslel dobře. Na kontě přibydou nějaké ty korunky a kontakty se rozšíří. No jedním slovem se nestane nic, jen se bude kecat.

0/0
7.9.2006 9:00

jari_b

Pan Říman

je "odborník" na všechno (Y)

Pánbůh s námi a zlý pryč R^

0/0
7.9.2006 8:59

Konstrukter

ááá tak už to chápu!

Ta jeho předvolební kampaň: "Pražská ministerstva do Ostravy". Kdy například vykřikoval, že ministerstvo průmyslu by mělo být v Ostravě byla nakonec pravdivá. On by to ministerstvo přesunul do Ostravy, ale dřív by ho zrušil!;-D

Jinak tenhle člověk má k zodpovědnému vládnutí daleko. Tyhle výkřiky si mohl dovolit jako stínový ministr a ne jako skutečný ministr (navíc ve vládě bez důvěry). O jeho intelektu hovoří i výrok z jeho ministrování na dopravě kdy tvrdil, že dálnice D47 je naprosto zbytečná....

0/0
7.9.2006 8:41

chemba

Po Římanovi zůstane na ministerstvu lehká pachuť

Proboha ať vůbec nic nedělá a bere jen prachy.

0/0
7.9.2006 8:16

modra havet

primitivove se chopili vlady

nemaji ani mandat snemovny a uz se do vsecho hrabou. Cim drive vypadnou, tim napachaji mene skod.

0/0
7.9.2006 8:02

H5N1

Věřím, že pan ministr i za jeden měsíc dokáže

napáchat dostatečně velké škody8-o

0/0
7.9.2006 7:45

Adam.Cipisek

Riman

Pan Riman je trouba, ktery pokud zrusi investicni pobidky, tak opet budeme smerovat ke stavu v roce 1998, kdy ekonomika padala, investori se nam vyhybali velkym obloukem, zatimco v Polsku, Madarsku investicnima pobidkama prilakali velke podniky, ktere i u nas dneska diky Zemanove a Tosovskeho vlade, tahnou celou ekonomiku i export. Pan RIman take stal v roce 1996 za stavkou zeleznice, kterou nedokazal vyresit. Je to opet jeden z nejvetsich blbcu, ktere jsme ve vlade kdy meli.

0/0
7.9.2006 7:10

MX

Re: Riman

Jen ať klidně Říman udělá, co zamýšlí, docela se těším, až si tenhle arogantní lempl konečně nabije hubu. Až mu začne ekonomika zase lézt do záporných čísel, tak mu sklapne. Tito liberální teoretici svalují vinu za měnovou krizi 1997 na ČNB. Každý, kdo na přelomu r. 96/97 neseděl někde na úřadě, ale dělal nějaký byznys věděl, že se cosi děje. Rapidně klesaly zakázky, dodavatelé hromadně neplatili atd. , přitom koruna nesmyslně rostla a vldáda si spokojeně chválila svou práci. Bude zase potřeba tohle probuzení do mrazivého dne?

0/0
7.9.2006 7:32

ciric

Re: Re: Riman

Plně souhlasím. Měl jsem stejnou zkušenost, kterou jsem bohužel už nerozchodil. Tehdy to byla opravdu "podpora" malému a střednímu podnikáni.

0/0
7.9.2006 7:52

MX

Re: Re: Riman

Samozřejmě neplatili odběratelé...

0/0
7.9.2006 8:03

wikomt

Re: Re: Riman

naprosto souhlasím. pana římana považuji za lídra TOP TEN nejhloupějších politiků. když jsem od něj slyšel komentovat nový silniční zákon argumentací: nepodpoříme, pokuty jsou příliš vysoké a čeští řidiči na ně nebudou mít!!!!!!! nevěřil jsem vlastním uším... ostatně, v topolánkově vládě je takových pseudoexpertů víc, o absolventovi zemědělské univerzity a bývalému členovi KSČ ani nemluvě. kdysi jsem volil jen ods, dnes je pro mě NEVOLITELNÁ.

0/0
7.9.2006 8:34

tris

Re: Riman

Než budeš pokračovat v podpoře investičních pobídek, přečti si tohle: http://bastiat.org/en/twisatwins.html , aspoň tak první 2 kapitoly.

0/0
7.9.2006 9:25

Pozorovatel

Přesně tohle mi hned napadlo - díky pobídkám tu jsou (a ne v Polsku a Maďarsku či Slovensku) nové fabriky

které dávají práci lidem, zejména z generace 45let a starším,kteří prostě vyrostli za "socáče" a měli tomu odpovídající vzdělání (z jazyků jen RJ,staré technologické postupy,neznalost PC aj.).Tyhle lidi je nutné zaměstnat až do jejich odchodu do důchodu (lepší než platit dávky!!).Mladší generace to mají alespoň z části ve svých rukách (vzdělání, obor, jazyky PC).A jak dopadla Klauzova "česká cesta" tvorby vrchní třídy - nepomohla zázrakům a podnikatelům roku (Maroušek, Soudek, Charouz) udržet výrobu v ohromných podnicích.A obdobně plno menších privitizátorů - nedokázali obstát v konkurenci,neudrželi trhy,nedostali se na nové.A období zlodějen (které bohužel pokračuje za socanů) skončilo propadem ekonomiky,miliardovými sanacemi bank a bohužel až zahraniční kapitál (montovny) pozvedl ekonomiku do růstové fáze),bohužel se všemi negativy s tím spojené,ale pořád lepší než tehdejší "česká cesta"!!! Jiná věc je, proč tam dělá tolik cizinců - my platíme cizí zaměstnanost - to řešit!!

0/0
7.9.2006 9:36

tris

Re: Přesně tohle mi hned napadlo - díky pobídkám tu jsou (a ne v Polsku a Maďarsku či Slovensku) nové fabriky

A napadlo tě, že ty peníze, které tečou do těchto společností jako pobídky (přímé dotace), tak byly sebrány jiným lidem, kteří je neutratí, a tím se opět nezaměstnanost zvýší? Napadlo tě, že firmy sem nejdou kvůli vysokým daním, tudíž pokud by ODS snížila opravdu daně všem, tak by tento důvod pobídek (daňové prázdniny) mohl přestat platit, protože nízké daně by měli všichni?

0/0
7.9.2006 11:37

Vlada

Re: Re: Přesně tohle mi hned napadlo - díky pobídkám tu jsou (a ne v Polsku a Maďarsku či Slovensku) nové fabriky

Napadlo te nekdy, ze automobilovy prumysl + dodavatelske firmy + firmy vznikle na zaklade zahranicnich investic jiz v soucasne dobe zamestnavaji vetsinu lidi z tech tvych "prosperujicich" ceskych podniku? Ty prachy, co do bank musel stat nalit diky "ceske ceste" jsou tak silene, ze nejake investicni pobidky radove v jednotkach miliard jsou proti tomu uplny hadr. Navic by jsi ty lidi musel zivit tak jako tak nebo by jsi je poslal se past k popelnicim? Ty by jsi asi 50 leteho chlapa z ucnaku tezko v te sve prosperujici firme zamestnal. Lepsi montovna, nez je platit na pracaku, troubo.

0/0
7.9.2006 12:33

Pepan

Re: Re: Re: Přesně tohle mi hned napadlo - díky pobídkám tu jsou (a ne v Polsku a Maďarsku či Slovensku) nové fabriky

Coto blekotas, male a stredni podnikani zamestnava 60 procent lidi, pak pricti statni zamestnance a na velke podinky s pobidkama moc nezbude... Cim to je? Zeby robotika... 8-o

0/0
7.9.2006 13:35

Vlada

Re: Re: Přesně tohle mi hned napadlo - díky pobídkám tu jsou (a ne v Polsku a Maďarsku či Slovensku) nové fabriky

Me by teda zajimalo, jak ten debil prisel na to, ze by zamestnal vic lidi ve firme, kdyz by byl mene zdanen (stejne neverim tomu, ze by nejaky zisk mel a tudiz tezko nejakou dan ze zisku platil). Jestli je zdaneni 20% nebo 27% uz u maleho podniku radove do 50 zamestnancu a ziskem do 5 milionu prakticky nehraje zadnou roli. Takove podniky prosperitu zeme neovlivni. Jedine velke podniky, ktere maji dkouhodobou vizi maji sanci s touhle zemi neco udelat a bez investicnich pobidek v dnesni Evrope proste nemas sanci. S tema kecama si jdi na prednasky z Makra, tam za to dostanes mozna jednicku, ale soucasna socialisticka Evropa je o necem jinem.

0/0
7.9.2006 12:37

Aleš

Dotaz..

Kdy začne Říman plnit své sliby z předvolební kampaně a stěhovat ministerstva z Prahy do Ostravy?

0/0
7.9.2006 6:58

djrhedy

Říman

Radši bych to zrušil bejt jím, protože se brzy projeví, že tenhle člověk je naprosto neschopnej něco řídit, stejně jako nedokázal řídit obyčenejnej okresní úřad ve Frýdku ... všichni tam byli tenkrát rádi že v roce 96 vypadnul

0/0
7.9.2006 6:34

jouda

Re: Říman

to je metoda tzv vykopnout vzhuru:

vzdy je nutne toho nejneschopnejsiho povysit, aby prestal ostatnim prekazet pri praci

0/0
7.9.2006 14:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.