Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americká legenda Ford má problémy, zbaví se tisíců lidí

Je symbolem Ameriky - stejně jako cigarety Marlboro nebo hamburger. Zápasí ale s velkými problémy. Automobilka Ford po 103 letech od svého vzniku nevydělává, finanční zdraví giganta je chatrné a automobilka, pokud chce přežít, musí jednat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

Fuj Ford...

Vím, že se tady do mě hned pustí horda Eskorťáků a Mondeářů, ale já jsem fordy nikdy nemusel. Ford je pro mě rádoby auto ale skutek utek. Věčně rezavý se spodkem od oleje, levné plasty, strašné potahy sedadel, klíče se kterými otevřete dalších pět fordů v ulici, řachtající interiery. OK, všechny ty nové C maxi S maxi nebo jak se to všechno jmenuje vypadají celkem dobře ale když se řekne ford tak já stále vidím to rozvrzané Scorpio, nebo zrezlou Sierru. Je a bude to sockový auto pro socky co nemůžou mít VW nebo jiné pořádné německé auto. Myslím, že i ten Opel je lepší než Ford. Od Forda už padáte rovnou do korejské náruče Kalosů a Lanosů a jiných bambusáren...

Neznám nikoho komu by se v noci zdálo, že si jednou koupí Mondeo...

0/0
18.9.2006 16:08

qiiz

Re: Fuj Ford...

Každý píše asi podle svých zkušeností. Měl jsem fiestu, escorta a teď mám focusa. Nikdy mne nenechaly ve štychu. Takže mám na rozdíl od Tebe i dlouhodobou osobní zkušenost s touto značkou...

A že jezdí rozhrkané sierry a scorpia - svědčí to jen o tom, že toho asi hodně vydrží a majitelé je proto neradi pouští k vodě...

0/0
19.9.2006 8:11

Vis Motrix

Thyronx & Ford

Thyronx má s Fordem společného asi tolik, jako já s japonským císařem. Ale chápu Thyronxe; pro českého invalidního důchodce může být vytváření osobní virtuální existence docela chytrým způsobem, jak si ukrátit dlouhou chvíli. Jenže Thyronx zapomíná na důležitou věc - lhář musí mít dobrou pamět, jinak ze sebe brzy udělá pitomce.;-) Takže Thyronxi, kolik $ bereš tentokrát? Tři sta hadrů, půl mega, nebo dokonce víc?;-D;-D;-DRv

0/0
18.9.2006 8:30

baronfonlempl

GM v riti, Ford v riti.

Hádejte, kde jsou Spojené státy.

0/0
17.9.2006 22:49

briza

Re: GM v riti, Ford v riti.

Porad na druhe strane Atlantiku. :-)

0/0
18.9.2006 10:13

Thyronx

Velmi me tesi ze Forda spojujete se mnou..

Je to taky kousek meho zivota. Ja mam v podstate vystarano, ale trochu napeti ve Fordu vcera bylo. Nakonec se to "rozchodilo" jen nejakym odstupnym a spoleha se vseobecne ze lidi po tom skoci a odejdou dobrovolne. Da se dokonce predpokladat ze jich odejde dobrovolne vic nez je potrebne k zestihleni firmy.  Ja budu pracovat ve firme jeste 2-4 roky. Vic nepotrebuji.Mam VYSTARANO :-D

0/0
16.9.2006 14:08

patrik

Re: Velmi me tesi ze Forda spojujete se mnou..

si s tim namaž prsa...:-P

0/0
17.9.2006 9:05

Smějící se bestie

Re: Re: Velmi me tesi ze Forda spojujete se mnou..

Zasmrděla tu bezbřehá závist...

0/0
17.9.2006 10:05

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Velmi me tesi ze Forda spojujete se mnou..

zavidet panu Thyronxovi je zcela nemozne:-Dtedy krome jeho bezbrehe fantazie:-)

0/0
17.9.2006 10:53

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Velmi me tesi ze Forda spojujete se mnou..

A vaší formální logiky, kterou prokazujete v debatách týkajících se blízkého východu :)

0/0
18.9.2006 12:41

Thyronx

Nepresny clanek ale v podstata tu je.

Odstupne se nabizi tem co pracuji ve Fordu aspon 10 let ve vysi max 140,000 USD (3 mil. Kc) , nebo vyplaceni podnikoveho duchodu uz od 50ti let veku.

To propousteni vsak bude hlubsi. 14,000 uredniku (salary) o kterych pise iDnes a k nim az 75,000 lidi (hourly). Predpoklada se ze hodne lidi skoci po odstupnem a odejdou predcasne od firmy na vlastni prani.

Pracuji ve Fordu(USA) 11 let a neuvazuji o tom ze bych v nejblizsich letech od Forda odesel. Odstupne me nezajima.

0/0
16.9.2006 13:59

ygg

Re: Nepresny clanek ale v podstata tu je.

Proč by taky mělo....Ford je perspektivní společnost, a ja jsem přesvědčen, že po následné akvizici si jej, jako brand, Toyota bezpochyby ponechá;-P

0/0
16.9.2006 14:08

Thyronx1

Zadny strach

Ja obsadim funkci vykonneho reditele a zavedu restrukturaci me materske firmy bez propusteni mych ctenych spolupracovniku.

0/0
16.9.2006 0:52

Thyronx

Koukam ze jsem tak popularni ze si nekdo pujc uje i muj NICK

:-D To potesi:-D ty vykonny rediteli.

Jsem jen programator robotu a automatizace a nic vic.

0/0
16.9.2006 14:01

Mino

Re: Koukam ze jsem tak popularni ze si nekdo pujc uje i muj NICK

Mamtakovy dojem, ze pred nejakym casem zde uvedeny "Thyronx" psal, zedela neco s akciemi a je "vysmaty".......

0/0
16.9.2006 21:35

Mino

Re: Koukam ze jsem tak popularni ze si nekdo pujc uje i muj NICK

Hmmm, tak to asi zase spadne Delphi pod "Chapter 11" (ochrana pred veriteli), kdyz Ford zavira kram. Trvalo mu to pres rok, nez se sebral, ale asi ho to opet nemine. Evropsky Delphi je na tom take hodne spatne, sice delaji novy Transit a Mondeo 2007, ale nejak je to nezachrani .....

0/0
16.9.2006 21:39

John

Musi jednat

Pokud chce Ford přežít, musí jednat. Presune vyrobu do levneho Ceska adoma vsechny propusti.

0/0
15.9.2006 19:27

Otaznik

Re: Musi jednat

Do Ceska, kdyz tak do Ciny :-D

0/0
15.9.2006 20:17

Thyronx1

Re: Musi jednat

CR neni "levne".

0/0
16.9.2006 0:54

Thyronx

CR neni levne?

Tak mi platte moji Fordackou mzdu $32.60/hod  (720Kc/hod)  + prescasy 1.5 nasobek - za praci v nedeli 2x a za praci ve svatek 3x tolik... a ja to v tom Cesku teda beru :-D:-D:-D

0/0
16.9.2006 14:03

kuny

Re: CR neni levne?

... Hehe a přesně kvůli takovejm jdou firmy na západě na buben... Protože Číňan udělá to samé za byt a stravu :-)... No, Čech tak za 5 - 10 doláčů, což také není ve srovnání s Číňanem žádné terno, že?

0/0
16.9.2006 21:19

Mino

Re: CR neni levne?

32.60 * 160 * 12 = 62592 ročně, možná nějaké přesčasy, ale v současné situaci to nevidím nic extra, když Ford má na skladě 720 000, slovy -sedmset- dvacet-tisic - neprodaných aut a podíl na trhu se musí "chca nechca" snížit na pouhých 14%.....

0/0
16.9.2006 21:47

kraxna

Kontrolní otázka !

V jakém Fordu jezdil Steve McQueen ve filmu Bullittův případ ? Správná odpověď sto bodou ! ;-D 

0/0
15.9.2006 16:30

:

Re: Kontrolní otázka !

Mustang GT-390 z roku 1968. Nějaká těžší otázka?

0/0
15.9.2006 17:08

krakra

Re: Kontrolní otázka !

Ford Mustang

0/0
15.9.2006 17:31

kraxna

Re: Re: Kontrolní otázka !

Správně,soudruzi! Měl ho i soudruh Matuška a bylo mu to málo,a proto už ho nebudeme nazývat soudruhem!;-)

0/0
15.9.2006 20:16

jizerman

Vite co rikaji amici Fordu??

Fix

Or

Repair

Daily ;-D

0/0
15.9.2006 14:49

pavel

Re: Vite co rikaji amici Fordu??

.... a Fiatu rikaji:  Fix It Again Tony

0/0
15.9.2006 16:51

z Vysocan

Re: Re: Vite co rikaji amici Fordu??

This is funny!

0/0
15.9.2006 22:30

Emanuel

Re: Vite co rikaji amici Fordu??

No co já vím, tak mu říkají

Found On Russian Dump

není to nic moc hezkého

(nalezeno na ruské skládce)

0/0
15.9.2006 18:05

Masakr

Re: Vite co rikaji amici Fordu??

Ja to slysel takhle. Found On Road Dead :-D

0/0
15.9.2006 20:46

briza

A co na Thyronx?

?

0/0
15.9.2006 14:40

Yzzy

Re: A co na Thyronx?

:-D:-D

0/0
15.9.2006 15:30

buhvol

Re: Re: A co na Thyronx?

;-D;-D

0/0
15.9.2006 16:16

XxX

Re: A co na Thyronx?

Nic. Balí :-P

0/0
15.9.2006 16:30

ygg

Re: Re: A co na Thyronx?

Je to hnusný, ale napadlo mne to taky;-P

0/0
15.9.2006 19:37

kraxna

Re: Re: A co na Thyronx?

...Američanky? Špeka? Fidlátka? Fidela? A co na to Jan Tleskač?

0/0
15.9.2006 19:59

Otaznik

Re: A co na Thyronx?

Toho si nechaji, takove inteligentniho vseveda. :-)

0/0
15.9.2006 20:19

.

Re: A co na Thyronx?

v tejdnu sem ho videl v debate o investovani, vykldal tam jak provadi daytrading s akciema, tak je asi doma:-D

0/0
15.9.2006 23:20

Mino

Re: Re: A co na Thyronx?

že by nucené volno z důvodů snižování práce?

0/0
16.9.2006 21:43

saul

Ford

Ford je Ford R^

0/0
15.9.2006 14:29

karel

Re: Ford

a jsi si jisty?

0/0
15.9.2006 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.