- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vím, že se tady do mě hned pustí horda Eskorťáků a Mondeářů, ale já jsem fordy nikdy nemusel. Ford je pro mě rádoby auto ale skutek utek. Věčně rezavý se spodkem od oleje, levné plasty, strašné potahy sedadel, klíče se kterými otevřete dalších pět fordů v ulici, řachtající interiery. OK, všechny ty nové C maxi S maxi nebo jak se to všechno jmenuje vypadají celkem dobře ale když se řekne ford tak já stále vidím to rozvrzané Scorpio, nebo zrezlou Sierru. Je a bude to sockový auto pro socky co nemůžou mít VW nebo jiné pořádné německé auto. Myslím, že i ten Opel je lepší než Ford. Od Forda už padáte rovnou do korejské náruče Kalosů a Lanosů a jiných bambusáren...
Neznám nikoho komu by se v noci zdálo, že si jednou koupí Mondeo...
Každý píše asi podle svých zkušeností. Měl jsem fiestu, escorta a teď mám focusa. Nikdy mne nenechaly ve štychu. Takže mám na rozdíl od Tebe i dlouhodobou osobní zkušenost s touto značkou...
A že jezdí rozhrkané sierry a scorpia - svědčí to jen o tom, že toho asi hodně vydrží a majitelé je proto neradi pouští k vodě...
Thyronx má s Fordem společného asi tolik, jako já s japonským císařem. Ale chápu Thyronxe; pro českého invalidního důchodce může být vytváření osobní virtuální existence docela chytrým způsobem, jak si ukrátit dlouhou chvíli. Jenže Thyronx zapomíná na důležitou věc - lhář musí mít dobrou pamět, jinak ze sebe brzy udělá pitomce. Takže Thyronxi, kolik $ bereš tentokrát? Tři sta hadrů, půl mega, nebo dokonce víc?
Hádejte, kde jsou Spojené státy.
Je to taky kousek meho zivota. Ja mam v podstate vystarano, ale trochu napeti ve Fordu vcera bylo. Nakonec se to "rozchodilo" jen nejakym odstupnym a spoleha se vseobecne ze lidi po tom skoci a odejdou dobrovolne. Da se dokonce predpokladat ze jich odejde dobrovolne vic nez je potrebne k zestihleni firmy. Ja budu pracovat ve firme jeste 2-4 roky. Vic nepotrebuji.Mam VYSTARANO
si s tim namaž prsa...
Odstupne se nabizi tem co pracuji ve Fordu aspon 10 let ve vysi max 140,000 USD (3 mil. Kc) , nebo vyplaceni podnikoveho duchodu uz od 50ti let veku.
To propousteni vsak bude hlubsi. 14,000 uredniku (salary) o kterych pise iDnes a k nim az 75,000 lidi (hourly). Predpoklada se ze hodne lidi skoci po odstupnem a odejdou predcasne od firmy na vlastni prani.
Pracuji ve Fordu(USA) 11 let a neuvazuji o tom ze bych v nejblizsich letech od Forda odesel. Odstupne me nezajima.
Proč by taky mělo....Ford je perspektivní společnost, a ja jsem přesvědčen, že po následné akvizici si jej, jako brand, Toyota bezpochyby ponechá
Ja obsadim funkci vykonneho reditele a zavedu restrukturaci me materske firmy bez propusteni mych ctenych spolupracovniku.
To potesi ty vykonny rediteli.
Jsem jen programator robotu a automatizace a nic vic.
Pokud chce Ford přežít, musí jednat. Presune vyrobu do levneho Ceska adoma vsechny propusti.
V jakém Fordu jezdil Steve McQueen ve filmu Bullittův případ ? Správná odpověď sto bodou !
Mustang GT-390 z roku 1968. Nějaká těžší otázka?
.... a Fiatu rikaji: Fix It Again Tony