- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neodsuzoval bych to ani náhodou. Vazba VŠ -> významné firmy je naprosto nutná. Školství separované od reality je k ničemu...
je kradli, teď je jdou lovit. je v tom rozdíl...?
To ze vyrobci aut a i jine profese spolupracuji s vysokymi skolami a uni, neni nic noveho. Mozna tak pro nekoho v Cesku. Je to jenom dobre, ale nepsal bych o tom, jako nekdo nize, ze timto zpusobem by mohl VW zacit vyrabet nejkvaltnejsi a nejlepsi auta na svete.
A ty si vážně myslíš, že něco z toho využijí? Taky to ve firmě děláme, je to jen způsob, jak levně zapracovat budoucího absolventa a následně zaměstnance firmy. Přínos jejich práce je v 99% případů velmi malý a z hlediska inovace prakticky nulový, ale dlouhodobě je to efektivní nábor kvalitní pracovní síly. U absoloventů je pak navíc velké plus, že jdou do relativně známého kolektivu a prošli jakýmsi sítem, kde se oddělili nevhodní jedinci. Autor článku evidentně neví, o čem mluví
Oni si vyslechnou co tam vytvořili, ale nakonec se stejně řekne, jsou to velmi zajímavé technologie, ale jejich využití by bylo velmi drahé s nejistým výsledkem. A ten lineární motor? Co by se stalo, kdyby se opravdu zavedl? Jedna nepravidelnost a vysype se to, co by dělal nějaký opravář Franta na kopci s takovým verkem? Můj známý má turbodiesel a ti ocasové v servisu vybaveném vším možným i nemožným mu to nejsou ani zaboha schopni seřídit, aby to trochu slušně fachčilo
Doc Vysokeho znam osobne, ten nic neponecha nahode a urcite bude pokracovat ve vyvoji a predchazeni moznych hazardnich stavu, aby byla technologie spolehliva. Neboj se, neni to postaveny na RTX Windows :) http://www.lceproject.org/index.html
To je moc dobrý tah. Sice Volkswagen nemám rád, ale tímto stylem by klidně mohl dělat nejlepší auta na světě. Zajímalo by mě jak to dělaj v Japonsku.
Kdyz se na to podivam z pohledu (ted uz ex-) studenta, tak je to dobra prilezitost, jak se dostat na zapad. Ja jsem se pred sesti lety dostal do Nemecka prave timto zpusobem: firma nabidla, ja jsem prijal a udelal jsem pro ne diplomku. Akorat neslo o auta, ale o software.
Je velice příjemné mít na TU v Liberci pana Jirsáka kapacitu na nanovlákna, který podle autora článku vede i tým na elektrotechnické fakultě ČVUT. Mimochodem podle jména autora se mi zdá že dlouhá léta působil na TUL, tak není divu, že propagace univerzity je až na prvním místě.
Díky za upozornění, nechápu, jak jsem tam mohl napsat profesora Jirsáka ještě pod spalovací motor. Tím se omlouvám i panu docentu Ondřeji Vysokému z FEL ČVUT, že jsem mu upřel vedení týmu na lineární spalovací motor.
vysoke skoly s automobilkama spolupracuji jiz davno... http://dce.felk.cvut.cz/lab909/ne CVUT byla skodovka uz cca v roce 2000 pro laboratorni ucely
Jsou drahé a závadu v mnoha případech neodstraní.např.auto heler.
Nejde o odstranění závady, ale vytáhnou ze zákazníka peníze. Však on příště přijede znovu, zas mu něco opravíme a zkasírujeme.