Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za chaos v Maďarsku mohou dluhy. Co čeká ČR?

Slova maďarského premiéra Ference Gyurcsányho vyhnaly do ulic tisíce lidí, v Budapešti se objevila vodní děla. Maďaři se dozvěděli, že vysoký veřejný dluh a stav ekonomiky nebyl pro politiky překvapením. Čtyři roky veřejnosti lhali. Se schodky nyní zápasí i ČR. Může ji potkat podobný osud?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VláďaK

V případě důvěry ODS.

Čeká Česko další etapa nesmyslného zdražování,tunelování,prosazování zlodějů a lehkoživků na úkor lidí,kteří si vydělávají poctivou prací.

0/0
3.10.2006 11:42

Krykýt

Myslíte si, že ODS nás zachrání ????

Jsou to darebáci. ČSSD udělalo v naší zemi kus práce. Z východního postkomunistickýho státu se máme nejlépe. Co chcete ,víc! Vy budete vždycky brečet a stěžovat si. Ať je u koryta ODS nebo ČSSD. Dle mého názoru je ČSSD menší zlo. ODS je jeden intrik za druhým. Pokud je tu někdo nespokojený, tak ať se odstěhuje do Polska, Ukrajiny či Bulharska. Česká koruna sílí, zahraniční investice rostou, čechům rostou bříška, životní úroveň, jezdí v pěkných autech , ALE FURT BUDOU FŇUKAT!! To jsme celý my.

0/0
2.10.2006 17:54

Horez

Re: Myslíte si, že ODS nás zachrání ????

Ach jo, je mi tě líto ... Jak ty budeš brzo zklamaný ...

0/0
2.10.2006 20:15

martin

Re: Myslíte si, že ODS nás zachrání ????

správně, jen nechme vládnout ještě 1-2 volební období, aspoň se ukáže argentina po evropsku...btw. na tohle plýtvání a schodky nakonec vždycky doplatí jen obyčejní lidi, kteří mají nějakých stotisíc na knížce či účtu, přijde devalvace následkem inflace, či devalvace jako zabrždění poklesu ekonomiky (viz Itálie před přijetím eura) a jelikož mi euro mít nebudeme ještě hezky dlouho, a ze stotosíc je  najednou padesát a doplatí na tom opravdu jen obyčejný člověk

0/0
2.10.2006 20:53

martin

Re: Re: Myslíte si, že ODS nás zachrání ????

samozřejmě my je s tvrdým y, nějak mě ten delší pobyt v cizině rozhodil;-D

0/0
2.10.2006 20:54

Hřebíček

Báseň

Jistoty a prosperita pro nás co jme u koryta

Kudy chodil tudy krad Sociální demokrat

nakradem si , utečem, na vá se tu vy*se*rem

0/0
27.9.2006 10:17

MUDRc-

Zlodej krici - chytte zlodeje. A plati to obema smery, jak modrocernym, tak oranzovoruzovorudym.

Jinak se chci zepta, zda jsi "Socialni demokrate", autore nize uvedeneho prispevku, opravdu tak tupy.

MDC

0/0
26.9.2006 17:31

Socialni demokrat

Ja chci jistoty a prosperitu!!!

Chci se mit stale dobre a proto vzdy budu volit jistoty a prosperitu - vzdy budu volit Jirku Paroubka, ktery jediny se zastane vsech normalnich a obycejnych lidi a pred modrymi zlodeji a podvodniky!R^

0/0
26.9.2006 9:31

wormhog

Re: Ja chci jistoty a prosperitu!!!

Víš rozdíl je v tom, že KSČSSD krátkodobě financuje jistoty a prosperitu z dluhů a to i v recesi a poněkud zapomíná, že se to bude taky muset jindy zaplatit a přitom ještě financovat jistoy a prosperita - u obyčejných smrtelníků to končí exekucí příp. vězením. Pravice také chce má zájem na stabilitě a prosperitě, ale míní, že na ní se musí vydělat a ještě mít něco navíc, právě pro nepřízeň osudu - deprese, stárnutí populace. Výsledek bude ten, že za vlády pravice se sice budeš muset snažit, ale budeš mít jistotu, že neumřeš hlady. Za vlády levice si sice teď nacpeš pupek, ale v nemoci, nebo ve stáří pojdeš hlady. A když to chceš v grafech a číslech, podívej se na stránky Českého statistického úřadu.

0/0
26.9.2006 12:33

R35P3CT

Re: Re: Ja chci jistoty a prosperitu!!!

U tebe je hlavní problém, že nevíš jaká vlastně politika Pablba je. On si vás kupuje štědrým sociálním protředím za cenu šílených dluhů. Pablb se chová stejně jako půlka lidí v tomdle státě. Koupim si pračku, ledničku, všechno na dluh a pak to nějak snad dopadne. Jenže by všechno mělo být úplně jinak. Nejdřív si zajistit peníze a pak si něco koupit. Normální člověk ať si dělá, co chce. Exekutoři přijdou a ve většině případů (i když taky ne vždycky :) vše skončí jen zničením života samotného dlužníka. Kdežto za stát jsme zodpovědni, ať chcem, nebo nechem, hold všichni. Takže když někdo spravuje tvoje peníze a ještě tě uvede do dluhu, co to musí být za kret*na, že jo.

0/0
26.9.2006 17:39

Payaso

Milé děti

budete-li se snažit, zodpovědně učit a poctivě pracovat, může se stát, že si vás jednou zaměstnavatel bude cenit na 100 tisíc měsíčně. Bohužel díky sockám a komoušům vám z toho zbyde jen 33 tisíc. Smutná pohádka, že? Bohužel česká realita...!!

0/0
25.9.2006 20:55

Payaso

Voliči KSČSSD

Voliči KSČSSD=úředníci, nezaměstnanní, romové, někteří intelektuálové a jiní povaleči. Jen kvůli vám je státní dluh takový jaký je. Doufám, že si to uvědomujete. Ano, ani bilion (ukradeno/půjčeno) nestačilo, aby vás před volbami uplatili... Běžte do (Y)(Y)vy levicové som*ry 

0/0
25.9.2006 20:50

VláďaK

Re: Voliči KSČSSD

Voliči ODS.Zloději,tuneláři,lehkoživkové,spekulanti,nemakačenka a podobný ksindl.

0/0
3.10.2006 11:44

Payaso

Lídí levicoví fakani

Kolik nás budou ještě stát ti líní, hloupí a neschopní levicoví fakani - voliči KSČSSD. Běžtě do pr*dele, bude tu bez vás lépe..!!!

0/0
25.9.2006 20:42

antichipka

přestaňte krást a nenechte se okrádat

Já myslím, že je to úplně jedno, Přišli komunisti, okradli nás. Přišlo ODS s Klausem v čele a bylo to fiasko a okradli nás. Přišlo ODS, tvrdilo neustále, jak jsme na tom dobře, po nich ODS a to řve: "ČSSD -Okradli nás!" Možná, že tady jednou budou peníze, až přestaneme být "rigidní", jak se zmínil člověk pode mnou, v tom - KRÁST. Jestli pan Tlustý s veselou nesympatickou tváří v klídku rozkřikuje, musíme si urvat na volební kampaň co nejvíc, když teď můžeme tahat ze státní kasy, pak je jedním ze zlodějů. Jednoduchá matematika, jako ta facka, kterou bych mu v tu chvíli nejraději dala. Přestaňte krást a začněte kalkulovat. A nechtějte být hezký, na to vám lidi kašlou, důležité je přežít a udržet se a aspoň dalším generacím nabídnout něco lepšího.

0/0
24.9.2006 22:48

antichipka

Re: přestaňte krást a nenechte se okrádat

Pardon, moc spěchám.Oprava..Přišlo ČSSD a po nich ODS, co privatizovalo s Klausem. Důležitá je pointa. Pořád kradou. A pořád nám cosi lžou. Já osobně nemám pocit, když se zveřejňují nějaké finanční schodky v médiích, že by to byly věrohodné sumy. Jsou to citace politiků, ale mě zajímají nestranná fakta. Ať to spočítají nezávislé firmy. Ať dělají návrhy na hospodření nezávislí analytici.

0/0
24.9.2006 22:53

Mangoo

Je to hlubší.. Stát je firma, málokdo si to uvědomuje

Naše veřejná správa je želbohu, zoufale nevýkonná. Sociální náklady obrovské, cena za produkci v porovnání s asijskými je opravdu drahá. Máme nedostatek vlastních přírodních zdrojů, ale zato energetické oligopoly, dusící a podvazující ekonomiku drahými vstupy a vyvážející energie levně ven. Populace má mizerný přístup k informacím, ke vzdělání, které je rigidní, nepodporované a vlastně zastaralé. Tohle je charakteristika socialistické firmy s družstevní mentalitou. Nikdo to nechce vidět. Ani fakt, že proti nám (ano, proti nám) stojí ekonomiky, které mají lepší podmínky - třebas výhodnější polohu, vlastní zdroje, rozvinutější technologie a ty jednoduše v reálném čase získávají. Země jako Švýcarsko taky nemají nic, snad jen hory, ale také mají dvěstě let nepřerušeného vývoje, banky a tedy zdroj, který bude fungovat stále. My?:-)

0/0
24.9.2006 16:15

Mangoo

Re: Je to hlubší.. Stát je firma, málokdo si to uvědomuje

Dokončení..: V tomhe prostředí je pro volené vůdce nejjednosušší prostě lhát a podvádět. To nás čeká taky, všechny, i ten bankrot.. Bohužel. Poděkujte svým komunistům, v sobě i ve správě veřejných věcí.>-

0/0
24.9.2006 16:16

Smějící se bestie

Od Maďarů se můžeme jen učit

Maďaři jsou hrdý národ, který si nedá srát na hlavu ani od těch politiků, kteří se, byť nedopatřením, přiznali ke své státotvorné činnosti. Ti naši, némlich stejní státotvorci,  kdyby to denně opakovali na Nově, tak české ovce ani nezabečí. Stejně ja v 89tým počkají, jak to všude kolem dopadne a pak si teprve přijdou na Letnou zacinkat klíčema...

0/0
24.9.2006 12:59

qqq

Re: Od Maďarů se můžeme jen učit

Vytesat do kamene, bohužel Rv

:-(BEEEEEEEEE :-(

0/0
26.9.2006 8:05

Jan

Kohoutovy bláboly

Sociální výdaje naprosto nemají vliv na schodek státního rozpočtu. Na veškeré sociální dávky a důchody se vybere ze sociálního pojištění. Roky je na tomto "podúčtu"  dokonce přebytek! Ten se rozpouští do ostatních částí rozpočtu. Takže omezením sociálních dávek se přebytek zvýší a bude se z těchto peněz krást ještě víc. Nepovažuji ekonomy jako je Kohout za blbce, za lháře ovšem ano! Příjmy a výdaje na sociálních položkách rozpočtu si najde na internetu malé dítě, takže on to jistě ví. Omezit se musí výdaje na zbrojení a na státní úředníky, jejichž počet po r. 89 vzrostl na cca trojnásobek. Příklad: v obci ve které bydlím, vykonával funkci předsedy MNV po zaměstnání jako souběh stavební inženýr, který se k nám přistěhoval. Finanční odměna byla cca 2000 korun. Teď jsou zde 3 úřednice na plný úvazek: Starostka s platem cca 30 tisíc a dvě úřednice. Tady se vyhazují peníze, ne těch pár drobných na přídavcích na děti, jejichž  hodnota je po zohlednění inflace zlomkem částek v r. 89!

0/0
23.9.2006 16:31

Vendula

Re: Kohoutovy bláboly

No vidíš, a hned je u vás v obci o tři spokojené voliče víc! Samozřejmě, že by to šlo, ubrat úředníků a zároveň různých nařízení a pokynů, které "ti nahoře" dodržovat nemusí a jsou používány hlavně coby svěrací kazajka pro zbytek obyvatelstva (kolik z nás má opravdu "všechno v pořádku" a kdyby se na něj úřední šiml zaměřil něměl by problém...?) Sociální inženýrství vyprodukovalo umělou zaměstnanost a těžko si na to někdo troufne sáhnout - nezaměstnanost by okamžitě šla na nějakých 10-12% (jako v normálních státech) a voliči by byli fuč. Tvoří se tedy zákony a nařízení nad kterými musí někdo "dohlížet" a pokud možno vše komplikovat, aby se snad náhodou nepřišlo na to, že je tam na ho.... (jako by to bylo nějaké tajemství). Pochybuji, že si s tím někdo troufne něco udělat, navíc se ty všechny zbytečné zákony "hodí" v případě, kdy je občanovi třeba dát trochu "po hubě" :-)

0/0
23.9.2006 16:55

tutti

Re: Kohoutovy bláboly

To jsi teda vedle jak ta jedle.

Na armadu jde cca 50-60 miliard. Na duchody a socialni zabezpeceni cca 400 miliard. Nehlede k tomu ze navrhujes snizit pocty uredniku, ale zapominas ze vetsina z nich je potreba prave na ty duchody a socialni davky.

Takze i kdybychom armadu uplne zrusili, tak to problem s rostoucimi socialnimi vydaji nevyresi.

To ze na duchody a socialni zabezpeceni jdou penize z oddelenych uctu je dalsi kravina. Nevim jak tobe, ale me je uplne jedno jestli se ty tisice co mi mizi z vyplatni pasky jmenuji "dan" a nebo "socialni pojisteni". Proste to jde statu a ten to rozdeluje (a rozdeluje to dle meho nazoru blbe)

0/0
25.9.2006 16:41

qqq

Re: Kohoutovy bláboly

Hm, vzhledem k průměrným platům bylo 2000,- Kčs asi tako dnes 20.000 Kč, takže si dnešní starostka moc nepolepšila, protože tehdejších 2000,- Kčs byla NEZDANĚNÁ odměna a dnešních 30.000,- Kč je 21.474,- Kč pro bezdětnou starostku.

S ohledem na to, že nad předsedou MNV byl okresní předseda MNV, který již pracoval na plný úvazek ;-D tak ušetříte.

Jste asi hodně malá vesnice, s cca 400-800 obyvateli... tam je daňový příspěvek (státní i zákonný) takový, že zaplatí starostku, dvě úřednice a ještě zbyde na dotaci tvého internetu ;-D

0/0
26.9.2006 8:12

abcd

Věřím tomu, že Parub

řekně že tomu nevěří ........... chce to předčasné volby, a vládu pravice a to nejméně 8 let.

0/0
23.9.2006 14:43

Vendula

A co si tak myslíte,

že si povídá Paroubek s Kočkou, když vysedávají ve stripbaru naproti kongresovému centru? Co kdyby právě tohle někdo nahrál - pokud by mu tedy někdo z Kočkovejch neuříz hlavu?:-) 

0/0
23.9.2006 11:33

Logic

Co bude potom?

To by me zajimalo co budem delat az to proste bude tak neunosne velkej dluh, az nam EU rekne, STOP, uz nemame a nedame.... :))

Myslim ze zrovna zapalovani budov to fakt nevyresi...

0/0
23.9.2006 10:16

AAA

Re: Co bude potom?

To je jednoduche - viz Argentina. A az dojde na zabavovani (resp zmrazeni) soukromych uctu v bankach, rekl bych ze i u nas dojde na vypalovani budov.

0/0
23.9.2006 10:38

1

Proč by to u nás být nemohlo?

Ekonomika má sice vliv na spokojenost, maďarský 'chaos' je však něco jiného. K tomu přispívají například média, která podporují fanatickou víru v některé strany a nenávist k jiným a tím mají svůj podíl na radikalizaci názorů. Ale to vy v Idnes, víte velmi diobře.

Ach jo (bez laskavého svolení 1)

0/0
23.9.2006 6:57

jouda

Re: Proč by to u nás být nemohlo?

R^

0/0
23.9.2006 7:47

mbutata mbebe

Re: Proč by to u nás být nemohlo?

osobne nevidim nic spatneho na tom parkrat denne pripomenout ctenarum ci divakum, jaka jsou socani pakaz R^

0/0
23.9.2006 9:24

x katka x

Re: Re: Proč by to u nás být nemohlo?

Pakáž jsou hlavně lidé z ODS, a ti, kteří udělali divokou privatizaci, když neexistovalo právní prostředí. !!

0/0
25.9.2006 9:55

vdanicek

Cesko je chuda zeme

To je znamo; Vidim to kdykoli prijedu do Cech a Cesi si ziji nad pomery. Nejsem ekonom ale ekonomice rozumim rekl bych lepe nez cesti ekonomove. To je pro Cesko velmi spatna znamka. Doporucil bych poohlednout se po zemich kde se uskutecnuje ekonomiky rust a jsou nejlepe hodnoceny a poradit se (pripadne nakoupit) opravdove ekonomy . Se vsi uctou pan radoby profesor Klaus a ekonomika jsou dve zcela odlisne veci. A on je v Cesku jeste na slusne urovni.

Druha vec je ze je treba neodkladne posilat mlade ceske ekonomy se ucit v Americe v Kanade v Izraeli ale take napriklad v Korei.

0/0
22.9.2006 22:03

Výkal Petr ml.

Re: Cesko je chuda zeme

Z postkomunistických zemí jsme na tom  nejlépe. Jestli si někdo myslel, že za 10let doženeme západní Německo, tak je blázen

;-D;-D;-D. jsem hrdý na to, že jsem Čech a myslím si, že si nežijeme špatně. ODS to úmyslně nafukuje.

0/0
22.9.2006 22:11

mr. Young

Re: Re: Cesko je chuda zeme

No já jsem ekonomii v USA studoval, sice jen rok, ale přece. Metody tamějších ekonomů jsou takřka stejné. Nechápu jak si můžete dovolit řikat, že ekonomii rozumíte líp. Z postkomunistických zemí jsme na tom opravdu nejlépe, ale budoucnosti se obávám. Né že bych měl nějak přehnaně rád ODS, ale socialismus opravdu není to pravé ořechové. V čele s panem Paroubkem se dostaneme akorát tak do stejné situace jako byla kdysi Argentina... bankrot. (a je to logické, vyší dávky těm co nepracují = vyšší daně = pomalejší ekonomický růst)

0/0
22.9.2006 22:21

Mirek

Re: Re: Re: Cesko je chuda zeme

Asi jste pri prednaskach nedaval pozor.  Prirovnavat CR k Argentine je dost ubohe a lacine.  Argentina mela znacne problemy, zazila pad meny, exportu, pokles vyroby, jeji inflace dosahovala hrozivych cifer.  NIKDY v CR k tomu nebylo, nejblize k tomu jsme smerovali v roce 1997.  Vzpominate nebo mate jen selektivni pamet?  V tom potupnem roce, kdy uroky sly nahoru, inflace dvojciferna, mena devalvovala... ?  Byt CSSD udelala hrozne sekery v CR a radu problemu neresila, k argentinske krizi se tu nikde neschylovalo.  Mimochodem, Slovinsko je na tom lepe nez CR, bylo na tom uz lepe pred 30 lety a ten naskok si udrzuje bez Klausovych balicku, ci experimentu Paroubka a spol.

0/0
22.9.2006 23:59

Jirka

Re: Re: Cesko je chuda zeme

Nejlépe? Tak to jste asi zapomněl na Slovinsko, těm už se díváme na záda z hodně velké dálky.

0/0
22.9.2006 23:56

Mirek

Re: Re: Re: Cesko je chuda zeme

Slovinsko na tom bylo vzdy dobre, alespon za desetileti co jsem tam jezdil.  Nikdy nedelali ekonomicke pokusy na lidech jake se dely v CR od roku 1990.  Zadne balicky, ci zadluzeni, ci rozsahle okradani spolecnosti pri privatizaci.  Meli lepsi spolecenskou kulturu nez CR za Klause ci Zemana.

0/0
23.9.2006 0:03

Mirek

Re: Cesko je chuda zeme

Ale houby rozumis, uz tim, ze jsi zde zminil Kanadu.

0/0
23.9.2006 0:01

thm69

Re: Cesko je chuda zeme

pekna volovina... "nejsem ekonom ale ekonomii rozumim vic nez ekonomove"...takovej namyslenec je nejhorsi... nejsem doktor, ale medicine rozumim vic nez doktori, nechces se u me nechat operovat?

0/0
23.9.2006 8:12

OTO

souhlasím s ODS to také nevyhrajeme

To víte pane Málek, to jsme my češi. Když má někdo problémy a leží vysílený na zemi, tak se do něj pěkně kope. To jsme celý my . To umíme. ODS není o moc lepší než ČSSD či SZ. Já bych politické strany zrušil a volil bych jen jednotlivce.

0/0
22.9.2006 21:31

Mgr. Jiří Málek

Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

Stejně je vše politický útok na ČSSD.

Všechno sveďte modří ptáci na Paroubka a Sobtku a dále hrajte špinavou hru, jako jste hráli vždy. Lidé rychle zapomínají na vytunelované banky, kuponovou privatizaci a mrtvoly v orlické přehradě.ANO, zadluženost taková za ODS nebyla. Důvod byl, ale proto že za vlády ODS se rozprodával bývalý stát.majetek a ve státní pokladně bylo peníků dost. Ono se jich tam pak dost i ztratilo. Nakonec pak měli problémy také s rozpočtem. Nechci se tady ČSSD zastávat - (dokonce jsem je ani nevolil). Zdůvodu ,že vlastním nájem.dům, tak jsem volil ODS=DEREGULACE NÁJ. Vadí mi jen ta špína ,kterou na ČSSD všichni hází.

0/0
22.9.2006 21:28

Kalich

Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

Souhlasím s Vámi. Za čas lidé vždy budou oslavovat opozici. Proto je to opozice. Za čtyři roky zas budou nadávat na ODS a pochvalovat ČSSD. Je to stále dokola. Co se mi ale nelíbí jsou intriky ODS. Nevěřím jim ani slovo. Tomu Tlustému to kouká z očí.(zákeřnost a intriky). Ten rozpočet nafoukl schválně a teď vše svádí na ČSSD. Jediné s čím souhlasím s ODS, že sociální systém ČSSD byl moc štědrý a nemotivovalů lidi makat. JSEM TEDY ZVĚDAV CO S TÍMTO NEPOPULÁRNÍM KROKEM UDĚLÁ ODS. Bude brát lidem dávky??? Jsem tedy zvědav ???? Aby tady nedošlo k rabování jako na slovensku. Jsem zvědav jestli dodrží své sliby - zrušit registr.partnerství, úplně deregulovat nájemné, snížit dávky asociálům atd. atd. Už se na to těším. A právem těm slibům nevěřím. Jsou to podvraťáci !

0/0
23.9.2006 9:19

mbutata mbebe

Re: Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

jiste take vis, co na slovensku pomove cikanskeho puvodu rabovali ... chlast a cigarety, protoze jim prece sebrali davky na jidlo R^ ja osobne jsem pro cilene snizovani davek smerem k limitni nule, a bude mi potesenim nasypat hrst broku do prvniho prislusnika mensiny libovolne barvy kuze, ktery zkusi rabovat zrovna u me R^

0/0
23.9.2006 9:29

not suitable for food

Re: Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

tlustemu to kouka z oci? neni nad rozumne argumenty, vid?

0/0
23.9.2006 11:29

not suitable for food

Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

ceho jsi magistr prosimte? delas peknou ostudu nasemu vs skolstvi ;-D

0/0
23.9.2006 11:27

Jároslav Damek

Re: Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

vs skolství???? To vs je jako co??? Stačilo kdybys napsal jen VS. Je to jeho názor. Nechápu Tvou narážku. Vše co je modré je podle Tebe dobré????  Abyste se z těch ODS-áků nepokakali. I vysokoškolští asolventi moho tíhnout k levici. Na tom nevidím nic špatného. Jsi prostě ťupas, viď?

0/0
23.9.2006 23:41

not suitable for food

Re: Re: Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

proc tam mas tolik otazniku? tim nejak dodavas na pravdivosti svym vyrokum? kde ve svem prispevku pisu neco o modre? no a tou posledni vetou jsi maximalne tak ohodnotil sebe. precti si to po sobe, dej si facku a uz radsi nikde nic nepis. mozna se ti tak podari alespon trochu minimalizovat pocet lidi, kteri si o tobe budou myslet, ze jsi debil

0/0
25.9.2006 8:36

Jirka

Re: Re: Re: Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

Bez komentáře . Jsi prostě ťupas.;-D

0/0
25.9.2006 13:44

Martin

Re: Vždyť je to nesmysl, Maďarsko se nemůže srovnávat s ČR

Naprostej souhlas.ČSSD to zvedla.Ekonomika šla nahoru a ted za ODS to bude zase tragédie.Zrušte senát a jsou miliardy nasvětě!!!!R^

0/0
1.10.2006 8:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.