- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, jsem zvědavej, za jak dlouho tam začnou jezdit škodofky poněkud nepůvodní . Dávám bolševikovi rok, maximálně dva...
Myslim si, ze je chybou ze demokraticke rezimy podporuji a investuji do cinske ekonomiky. Za zeme ma k demokracii hodne daleko, nehlede na to ze pracovni sily jsou tam casto vykoristovany zpusobem, ktery nema v nasich koncinach obdoby a skutecne na nich profituji mafie propojene s vladnouci garniturou. Vnimam to jako velky problem do budoucna.
To je omyl.
Zadne "demokraticka rezimy" nikam nic neinvestuji. To delaji soukrome firmy. A nedelaji to kvuli podpore rezimu, ale kvuli vlastnimu zisku.
A kapital, jak je znamo, hranice nezna.
P.S. pocitac za kterym sedis ma nejmin 75% dilu vyrobenych v Cine. Proc tak podporujes nedemokraticky rezim?
To bude dost drsné, až se málo motorizovaná Čína stane silně motorizovanou. Už by škodovka měla vymýšlet alternativní pohon.
Ekonomický růst číny posiluje pozici tamního zločineckého a vykořisťovatelského režimu. Škoda může být na sebe hrdá...., vydina tučných zisků motá hlavy většině kapitalistického světa, ale "šháde" je NO1.
Škoda se prosadí, pokud umožní nahradit motor velocipédem, na kterém bude sedět řidič. Anebo bude muset mít vepředu tažné oko pro připojení za bicykl...
A kdy se k nám z Číny začnou dovážet náhodou nevíte ? ...
Jeho neblahou vizi si uvědomuji až teď.
Jestli jsme se dosud uklidňovali, že světové zásoby ropy neklesají až tak dramaticky, tak bychom se z této letargie měli probudit ...
blbost.. ropy je dost na cely 21. stoleti
Co se týče prostornosti, tak se takový číňan musí cítit ve fábii jako já v superbu.