- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam letet do anglie a letenky mam na 18 zari,ale dnes mi psal muj domaci ze prodlouzil jinym studentum najem az do 1.10. a ja nemam na to abych tam trajdal 12 dni po hotelech nebo hostelech.proto bych si rad prbukoval letenku na 1.10. ale nemam poneti o cene teto sluzby tak pokud nekdo vi alespon pribliznou cenu budu moc rad kdyz me informujete.s pozdravem vojta
mila oli jako prvni te vitam v praci a posilam pa jira
A co takhle low cost spoj, ktery by me brzo rano dopravil do nejakeho evropskeho velkomesta a pozde vecer zase odvezl zpatky do Prahy ? Tohle mi chybi, tohle zatim zadny low cost dopravce nenabizi.
Všichni jsou managery a odborníky přes aerolinky a
business. Možná bychom se pobavili vidět někoho z těch věčně
nespokojených zákazníků na postu „toho pána“ který řídí ČSA. „Pan“ Tvrdík je
tichý blázen, o tom není sporu.Nicméně obstát v dnešní konkurenci není
snadné a pokud by ČSA krachla, tak nebude první společností které se to stalo.Rozhodně by to ale nebylo dobrým signálem a zprávou do zahraničí.
A dle mého neodborného názoru bych řekl že v zásadě zlevňování není cestou která by měla řešit business problémy. Což nevylučuje že cenová politika je velice důležitou složkou podnikání. Létám a vím že ČSA je opravdu nechutně drahá. Kupuji letenky přes net. Jsem Čech a kupuji je v UK. To má logiku, že?
Někdy bych Vám přál letět 6, 8 letů za den, poslouchat x různých řečí nasraných klientů, kteří si své osobní problémy řeší na úkor letušek a stewardů. Jídlo v letadle mi nikdy nechutnalo jako v restauraci, což je logické, proto není možné to takhle srovnávat. Co se týká Easy Jetu - nízkorozpočtové lety s nižší cenou letenky. Pokud budu chtít jíst a pít v letadle, budu si muset připlatit asi u jiné společnosti.
Kdyz dostane projekt letenky on-line na starost Devat z Microsoftu, tak to muze CSA rovnou cele zabalit. Vydaje na vyvoj aplikace budou 5x vyssi nez puvodni odhady, projekt se bude vyvijet 3x tak dlouho, jak bylo v planu, bude porad padat a nefungovat, team lidi, ktery ho bude vyvijet bude porad nasranej kvuli nekoncepcnosti rizeni projektu. Jako bych videl cesky Microsoft za doby, pod vedenim Devata
CSA- ha ha0 cirkus Humberto to je- letadla stara,palubni personal smrdi- ze by nemeli na mejdlo?- jidlo k bliti- no mate se jeste hoooooooodne ucit- ale kdyz jezdite doma zebrinakama- CSA- je krok k lepsimu- a personal na letistich?- asi meli skoleni v Dachau- mate moc a moc dohanet
Letam pravidelne nekolik let a proto mohu odpovedne rict, ze CSA nijak nevybocuje, ani negativne, ani pozitivne. Zkuste letet s Alitalia, hnusne, smradlave a stare stroje, cely den na evropskych letech podavaji pouze zmrzlinu, coz takhle v 9hod vecer velmi potesi... Nebo AirFrance, navrat z dovolene se stal nocni murou, jeden den a dva nefungujici stroje, takze nejdriv velke zpozdeni, diky kteremu jsme zmeskali navazujici spoj a ten dalsi mel opet poruchu, takze nakonec jsme museli letet az den pote. K tomu se zkuste s Francouzema domluvit jinak nez francouzsky... Nebo Swiss, pravidelne vyhrava ceny za nejlepsi aerolinii, nechapu, jejich letusky jsou namyslene a nijak zvlast prijemne, vizualne taky nic moc a o jidle lepe nemluvit, servis vseobecne nevybocuje z prumeru. Nebo nase SmartWings, levne, ale radi si hraji se spoji, jednou to leti, pak zase ne, jak se jim to hodi. Prijemne me v posledni prekvapili LOT, online prodej vytecny, personal prijemny, stoje nove moderni.
Mě velmi příjemně překvapila úroveň služeb u Niki. Této společnosti jsem se rozhodl dávat vždy, když to bude možné, přednost.
EasyJet? Raynair? ... Mám dobrou zkušenost se SkyEurope. B. 737-700 docela dobrý éro s personálem.