Diskuze

Superlevné letenky? To není nic pro ČSA

Petr Řehák má ČSA vytáhnout z finanční tísně. Před čtrnácti dny přišel na post viceprezidenta pro marketing a prodej. Většina jeho kolegů nyní hledá, kde ve firmě ušetřit pár set milionů, on má vytáhnout prodeje řádově o miliardy. Chce zlepšit prodej on-line, superlevné letenky nechystá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vojta

11. 9. 2007 16:25
kolik to stoji

mam letet do anglie a letenky mam na 18 zari,ale dnes mi psal muj domaci ze prodlouzil jinym studentum najem az do 1.10. a ja nemam na to abych tam trajdal 12 dni po hotelech nebo hostelech.proto bych si rad prbukoval letenku na 1.10. ale nemam poneti o cene teto sluzby tak pokud nekdo vi alespon pribliznou cenu budu moc rad kdyz me informujete.s pozdravem vojta

0 0
možnosti

Alena

11. 12. 2006 18:47
chacha

;-€:-/;-D:-(

0 0
možnosti

musilova@sako.cz

9. 10. 2006 5:44
pondeli

mila oli jako prvni te vitam v praci a posilamVVVVVVVV:-D:-D:-D:-D pa jira

0 0
možnosti

apokalypsa

4. 10. 2006 16:48
Dira na trhu

A co takhle low cost spoj, ktery by me brzo rano dopravil do nejakeho evropskeho velkomesta a pozde vecer zase odvezl zpatky do Prahy ? Tohle mi chybi, tohle zatim zadny low cost dopravce nenabizi.

0 0
možnosti

James1

4. 10. 2006 12:33
Založ si svoji leteckou spolenost ......

Všichni jsou managery a odborníky přes aerolinky a

business. Možná bychom se pobavili vidět někoho z těch věčně

nespokojených zákazníků na postu „toho pána“ který řídí ČSA. „Pan“ Tvrdík je

tichý blázen, o tom není sporu.Nicméně obstát v dnešní konkurenci není

snadné a pokud by ČSA krachla, tak nebude první společností které se to stalo.Rozhodně by to ale nebylo dobrým signálem a zprávou do zahraničí.

0 0
možnosti

James1

4. 10. 2006 12:39
Re: Založ si svoji leteckou spolenost ......

A dle mého neodborného názoru bych řekl že v zásadě zlevňování není cestou která by měla řešit business problémy. Což nevylučuje že cenová politika je velice důležitou složkou podnikání. Létám a vím že ČSA je opravdu nechutně drahá. Kupuji letenky přes net. Jsem Čech a kupuji je v UK. To má logiku, že? ;-D

0 0
možnosti

Steave

4. 10. 2006 12:07
co tu srovnáváte?

Někdy bych Vám přál letět 6, 8 letů za den, poslouchat x různých řečí nasraných klientů, kteří si své osobní problémy řeší na úkor letušek a stewardů. Jídlo v letadle mi nikdy nechutnalo jako v restauraci, což je logické, proto není možné to takhle srovnávat. Co se týká Easy Jetu - nízkorozpočtové lety s nižší cenou letenky. Pokud budu chtít jíst a pít v letadle, budu si muset připlatit asi u jiné společnosti.

0 0
možnosti

wurm

4. 10. 2006 10:40
prodej letenek on-line ??? :))

Kdyz dostane projekt letenky on-line na starost Devat z Microsoftu, tak to muze CSA rovnou cele zabalit. Vydaje na vyvoj aplikace budou 5x vyssi nez puvodni odhady, projekt se bude vyvijet 3x tak dlouho, jak bylo v planu, bude porad padat a nefungovat, team lidi, ktery ho bude vyvijet bude porad nasranej kvuli nekoncepcnosti rizeni projektu. Jako bych videl cesky Microsoft za doby, pod vedenim Devata ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

cestovatel

4. 10. 2006 5:49
asi nemuzete porovnat

CSA-  ha ha0    cirkus  Humberto  to  je-  letadla  stara,palubni  personal  smrdi-  ze  by  nemeli na mejdlo?-  jidlo  k  bliti-  no  mate  se  jeste  hoooooooodne  ucit-  ale  kdyz  jezdite  doma  zebrinakama-  CSA-  je  krok  k  lepsimu-  a  personal na  letistich?-  asi meli  skoleni  v  Dachau-  mate  moc  a  moc  dohanet

0 0
možnosti

novoluni

3. 10. 2006 15:18
CSA neni ani horsi ani lepsi

Letam pravidelne nekolik let a proto mohu odpovedne rict, ze CSA nijak nevybocuje, ani negativne, ani pozitivne. Zkuste letet s Alitalia, hnusne, smradlave a stare stroje, cely den na evropskych letech podavaji pouze zmrzlinu, coz takhle v 9hod vecer velmi potesi... Nebo AirFrance, navrat z dovolene se stal nocni murou, jeden den a dva nefungujici stroje, takze nejdriv velke zpozdeni, diky kteremu jsme zmeskali navazujici spoj a ten dalsi mel opet poruchu, takze nakonec jsme museli letet az den pote. K tomu se zkuste s Francouzema domluvit jinak nez francouzsky... Nebo Swiss, pravidelne vyhrava ceny za nejlepsi aerolinii, nechapu, jejich letusky jsou namyslene a nijak zvlast prijemne, vizualne taky nic moc a o jidle lepe nemluvit, servis vseobecne nevybocuje z prumeru. Nebo nase SmartWings, levne, ale radi si hraji se spoji, jednou to leti, pak zase ne, jak se jim to hodi. Prijemne me v posledni prekvapili LOT, online prodej vytecny, personal prijemny, stoje nove moderni.

0 0
možnosti

M

4. 10. 2006 10:51
Re: CSA neni ani horsi ani lepsi

Mě velmi příjemně překvapila úroveň služeb u Niki. Této společnosti jsem se rozhodl dávat vždy, když to bude možné, přednost.

0 0
možnosti

Agent

2. 10. 2006 13:26
Dobrá zkušenost

EasyJet? Raynair? ... Mám dobrou zkušenost se SkyEurope. :-) B. 737-700 docela dobrý éro s personálem. ;-P

0 0
možnosti