Diskuze

Firmy nabízejí v Česku sto tisíc volných míst

Poprvé v životě dělám legálně, popisuje práci v Británii 28letý Martin. Několik let si vydělával načerno - na opravách bytů v Praze a okolí. Bál se onemocnět nebo spadnout ze žebříku, aby se neprozradil na úřadu práce, kde ho celou dobu evidovali jako nezaměstnaného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

figurapce

11. 10. 2006 1:54
lol 2

 A me uz trpelivost dochazi taky. Uz me nebavi platit dane nekam do h@jzlu a nevidet za to nic, nechavat se vysir4t vsema uradama a po osmi letech podnikani mit furt NIC, jen doklady o zaplacenych danich a to v mnozstvi vetsim, nez je celozivotni plat ourednika, kterej nevytvoril ani tisicinu toho, co ja. Jo a k pasu montoven navrhuji poslat ty urednicky, co schvalili danove prazdniny jen pro nekoho . Pravidla jsou od toho, aby platila pro vsechny stejne. Jinak je vzdy nekdo, kdo na to doplaci A me dochazi trpelivost, protoze me nikdo danove prazdniny neda.

0 0
možnosti

Martina

11. 10. 2006 9:40
Re: lol 2

o co ti vlastne jde? ze nemas danove prazdniny? ze jsi neschopny podnikat? ze po osmi letech podnikani nic nemas? manzel a ja jsme zacali s jednim zamestnancem a pul mega dluhu, po sesti letech mame 48 zamestnancu a cisty zisk kolem 3 mega rocne. danove prazdniny nemame, ale makame 10-12 hodin denne.

0 0
možnosti

figurapce

11. 10. 2006 1:52
lol

Moje kamaradka necely rok zijici v GB me pobavila popisem vyrazu ceske komunity naslouchajici zvasty Paroubka (ze zaznamu) o tom, ze u nas neni duvod odchazet za praci do zahranici. A ja se jejich uzasu nedivim. Tento stat hazi klacky pod nohy vsem, kteri jsou schopni a samostatni, vsem, co jsou ochotni se sami uzivit. Danovy holokaust ruku v ruce se znemoznenim prezit za prostredky vydelane naprosto beznou praci vede k uprku nejlepsich  a tech bez zavazku, ve vsech oborech. Pomocni delnici, co pro me pracovali pred tremi lety za 70,-/hod se mi muzou smat, protoze ted pracuji za 8 pounds/hour a nenadrou se. Chci jen vyslovit svuj nazor, ze kdo ma trochu rozum, schopnosti a nema zadne zavazky, tento socanstan opousti, protoze tady NO FUTURE. (Y) 

0 0
možnosti

Ma

11. 10. 2006 7:27
Re: lol

Jo, zato za Klause tady měli lidi platy +- srovnatelné se Západem.:-D Vzbuď se chytráku. Mí známí za Klausíka jezdívali do USA umývat hypermarkety, s VŠ tituly u jména... Dnes můžou lidi jet do Británie či Irska a někteří i dělají práci, kterou vystudovali nebo se vyučili. I takové znám. Co je lepší? To za Klause nebo to za socanů? 

0 0
možnosti

jtuma007

10. 10. 2006 23:40
Podpora podmíněná roční praxí...

V článku se píše: Za poklesem stojí podpora podmíněná roční prací. Zatímco dříve podporu pobíral takřka každý nezaměstnaný absolvent, nyní na ni dosáhne jen každý třináctý. Co to znamená, kdo ví poradí...R^

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

11. 10. 2006 7:59
Re: Podpora podmíněná roční praxí...

Podle novych pravidel ma absolvent skoly narok na podporu jen tehdy, kdyz uz nekde absolvoval urcenou dobu praxe. A protoze to zvladne nasbirat jen asi tak kazdy 13 z absolventu, zbyvajicich 12 zatim zadny narok na podporu nema.

0 0
možnosti

luk

10. 10. 2006 22:52
Ten Martin je fesak,ze jo.

Ze ten Martin je obycejny zlodej zrejme malokoho napada a MF-Dnes pravdepodobne asi taky ne.On dostaval podporu protoze nemel praci a pritom pracoval,to znamena,ze vedome okradal toho kdo mu tu podporu platil.Kradez neni jen kdyz nekdo vykrade banku a nebo nejake zbozi v obchode.Zrejme to ale vetsine lidi nevadi a dokonce ani temto novinam.Jaky pan takovy kram,pak se neni co divit,ze to v tomhle  state vypada tak jak to vypada.

0 0
možnosti

Martina

11. 10. 2006 9:32
Re: Ten Martin je fesak,ze jo.

ano. je to obycejny zlodej

0 0
možnosti

zahryd

10. 10. 2006 15:44
CHTĚL BYCH VIDĚT PRAŽÁKA JAK SE STĚHUJE NA MORAVVU,KDYBY NEZAMĚSTNANOST BYLA NAOPAK V ČR .........

PRAŽÁCI JSOU NEJHORŠÍ LIDI..NA SVĚTĚ!!

0 0
možnosti

paskudilek

10. 10. 2006 15:54
Re: CHTĚL BYCH VIDĚT PRAŽÁKA JAK SE STĚHUJE NA MORAVVU,KDYBY NEZAMĚSTNANOST BYLA NAOPAK V ČR .........

Proč tady provokujete?

0 0
možnosti

Vena.M

10. 10. 2006 15:20
Stěhování se za prací ...

... nevím, ale je to hodně přeceňované. Říká se, že lidé se za prací nechtějí stěhovat, jenže už se zapomíná i na druhou stranu mince ... většinou se stěhuje za zaměstnáním pro jednoho partnera. Druhý pak musí práci marně shánět. Uživit dnes rodinu z jednoho platu je nesmyslné, resp. to skoro nejde. A sehnat práci (většinou žena s dětmi) v novém místě bez kontaktů atd. je skoro nemožné. Takže stěhování pak vychází jako ta nejhorší varianta ...

0 0
možnosti

Hagenbaden

10. 10. 2006 15:32
Re: Stěhování se za prací ...

A k tomu vsemu je jeste dost velky problem sehnat adekvatni bydleni. Neni to tu jako na zapade (pripadne v USA), ze si zabali par veci a prestehuji se do noveho domu. Tady to je jeste s regulaci najemneho velky problem.

0 0
možnosti

gandalf

10. 10. 2006 14:40
... kdo platí ...

má být: "Resp. 12 let ... ". Už ani neumím počítat :-). Jinak něco jako "sociální odbor v Praze" není, nazývá se to Česká správa sociálního zabezpečení a je to v každém okresním městě, resp. bývalých, protože okresy sice stále existují, ale když nejsou okresní úřady, tak nejsou ani okresní města ...

0 0
možnosti

paskudilek

10. 10. 2006 15:01
Re: ... kdo platí ...

V každém městě je na MÚ nějaký soc.odbor,kde by ji snad měli poradit,tam kde se vyplácejí soc.dávky.

0 0
možnosti

icelander

10. 10. 2006 13:50
pro zahryda..

na bazalech mas predpokladam spoustu holohlavych kamaradu, pripadne podobnych opilcu .. tam budes predpokladam ve skupince lidi strasne silnej ..

ale muzu si na tebe pockat pred socialkou, kam si chodis pro davky !!!

0 0
možnosti

ZAHRYD

10. 10. 2006 14:40
Re: pro zahryda..

MYSLÍM ŽE TĚ DOMA BIJE STARÁ A TO STAČÍ!!!!!CHUDÁČKU

0 0
možnosti

Vážný

10. 10. 2006 13:10
OK Rozdělit

Jinak pro všechny roozdělovače.

Možná by nebylo špatné, pokud by sociální (a školské...) zákonodárství dostaly do rukou kraje. Musela by se vymyslet nějaká prostupnost, ale najednou by bylo vidět že v jednom kraji lidi makaj a v druhým ne, v jednom by sociální pojistné bylo větší, jinde menší apod.

0 0
možnosti

icelander

10. 10. 2006 13:52
Re: OK Rozdělit

to bys tomu dal clovece .. i tech par firem, ktere v ostrave, usti nad labem nebo ceskych budejovicich jsou, odvadi vsechny davky v praze, protoze tam maji sidlo ..

0 0
možnosti

Honza B.

10. 10. 2006 13:05
Všichni pracovat nechtějí...

Víte, pročetl jsem to tu celé, ale nezazněl mi tu názor, že prostě všichni nejsme stejní a všichni pracovat nechtějí... víte, proč bují kriminalita? myslím, že je to i kvůli tomu, že nedáme těm méně schopným a slabším důstojné podmínky k životu... víte velikost státu a vyspělost společnosti se pozná podle toho, jak se chová ke svým nejslabším členům... místo toho tu zaznívá jen urážka a nadávka směrem k těm, kteří za to stejně nemohou...víte každý jsme jiný a nikdo toho druhého nepochopí, dokud nebude v jeho kůži... je pro vás některé opravdu tak těžké projevit solidárnost se "slabšími" ? To jsou i všichni ti, kteří podle vás nechtějí pracovat... když nechtějí tak nechtějí, myslíte, že je dobré i takové nahnat do práce...? nezavání vám to trochu minulým režimem...? tak trochu totalitou...já bych ostatní k práci motivoval a netrestal za to, že se jim do práce at už z jakéhokoli důvodu nechce... :) Mějte všichni hezký den Honza B. PS. nejsem voličem levice... :)

0 0
možnosti

mbutata mbebe

10. 10. 2006 13:09
Re: Všichni pracovat nechtějí...

ale jiste ... at nepracuji, kdyz nechteji. ale at se potom zivi nejakym jinym zpusobem, nez pobiranim socialnich davek i mych dani. oni nechteji parcovat, ja nechci platit dane na podobne existence. solidarni budu klidne s clovekem, ktery ma nemoc nebo postizeni vylucujici beznou praci ... ale ne s netahlem, co radeji nez v sest do kolbenky pujde v deset do nadrazni knajpy R^

0 0
možnosti