Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Airbusu propuklo propouštění zaměstnanců

Výrobce letounů Airbus již začal v Německu propouštět pracovníky. Airbus hledá možnosti, jak snížit náklady kvůli krizi způsobené zpožděním dodávek obřího letounu A380. Změny se zatím týkají jen zaměstnanců, kteří mají smlouvu na tři měsíce od personálních agentur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta Lopata

A co jste cekali

kdyz se spoji zabozroutsky mrdnik s odbporarskym germanskym nicnedelanim. Takze kazdy obyvatel EU pekne at se mu to libi nebo ne tech 10 Euro bude muset dotlacit.

0/0
17.10.2006 0:31

hnědka

komunismus

"Hromadnému propouštění chce německá vláda zabránit a proto minulý týden oznámila, že je ochotna koupit 7,5 procenta akcií EADS, mateřské společnosti Airbusu"

Tak tohle je, pratele, komunismus v praxi.

0/0
16.10.2006 21:38

West

Obrovské výdaje za dopravu součástek!

Airbus je skvělí produkt ale potřebuje jediné středisko kompletace kam by se dopravili jen součástky a letadlo by se tady komplet do hromady sestavilo!není právě ekonomické když např.zadek letounu je vyroben ve Španělsku pak cestuje letecky k montáži avioniky do Německa následně lodí do Skotska na přezkoušení a pak lodí a následné kamionem převáženo přes půl Francie k finální montáži!A pak se to má vyplatit!

0/0
16.10.2006 17:42

Majkyho_pupik

Re: Obrovské výdaje za dopravu součástek!

Casti Boeingu se rovnez vyrabeji po celem svete..v tomhle problem urcite nebude

0/0
17.10.2006 13:01

FastDriver

To je tak, když si někdo vezme moc velké sousto

jejich letadla byla pohodová a spolehlivá, jenže pak přišel někdo a rozhodl, že euroletadlo musí být větší než B747ka a tady jsou následky. Upřímně řečeno mě to vůbec nepřekvapilo.

0/0
16.10.2006 15:47

briza

Re: To je tak, když si někdo vezme moc velké sousto

A380 jako takove leta bez problemu - ve 4 prototypech uz pres 2000 letovych hodin. Problem (podle zprav z Airbusu) je nezvladnuti noveho softwaru pro navrh elektroinstalaci (po tom co nasli v trupu spatne zapojene kabely zacalo interni vysetrovani) a prilis mnoho slibu aerolinkam ohledne moznych uprav a konfiguraci.

0/0
16.10.2006 16:10

Gigi

Re: To je tak, když si někdo vezme moc velké sousto

Je to zajímavé, zvlášť když vývoj a prodeje "Jumba" málem přivedly Boeing ke krachu. Airbus se z toho nepoučil a navíc EU se rozhodla, že Amíkům ukáže, kde se vyrábí nejlepší letadla. Pak to takto dopadá...

0/0
16.10.2006 17:23

Majkyho_pupik

Re: To je tak, když si někdo vezme moc velké sousto

je vetsi protoze po vetsim letadle nez B747 je a bude velka poptavka:-)

0/0
17.10.2006 13:02

p_m

Šéfové to zvořou, řadoví zaměstnanci odskáčou

Za zpoždění v dodávkách superjumba těžko mohou zaměstnanci, ale spíš jejich vedení které vše blbě naplánovalo atd. Přesto vedení zůstává a řadoví zaměstnanci jsou propouštěni..:-/

0/0
16.10.2006 14:32

prodigy77

Re: Šéfové to zvořou, řadoví zaměstnanci odskáčou

To neni uplne pravda....vedeni Airbusu se kvuli tomu prusvihu uz parkrat vymenilo.

0/0
16.10.2006 16:57

PiCZl

Re: Šéfové to zvořou, řadoví zaměstnanci odskáčou

To je také důvod, proč berou manažeři svoje miliony. Na jejich rozhonutí dobrém i špatném závisí hodně lidi

0/0
16.10.2006 21:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.