Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řebíček: Stát vydělá na mýtném o 800 milionů méně

Výběr elektronického mýtného přinese v příštím roce do státní kasy podstatně méně, než se dosud předpokládalo. Odstupující ministr dopravy Aleš Řebíček (ODS) v Otázkách Václava Moravce na ČT řekl, že do rozpočtu zamíří místo 2,8 zhruba 2 miliardy korun. Experti jsou ještě skeptičtější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vymrzovač

a co umořování investice?

....odepisovat 22miliardovou investici taky není zadarmo. reálný příjem pro stát bude ještě menší:-(

0/0
23.10.2006 11:28

Jiří Paroubek

Re: a co umořování investice?

Jsi pravicový provokatér, který nechápe, že co strana činí, činí pro lidi a jakékoliv pochybností proti straně jsou pochybnosti proti lidu a takové pochybnosti strana nepřipustí. Jen co se dostane zpět k moci.

0/0
23.10.2006 15:43

HonzaIII

Stejně to nakonec zaplatíme my

Když se nad tím člověk zamyslí, tak zvýšené náklady na dopravu se stejně promítnou do konečné ceny produktů, kterou pocítíme my. Takže v podstatě financujeme mýto stejně my a ne dopravci či speditéři... :-/

0/0
23.10.2006 10:15

Mak1

Re: Stejně to nakonec zaplatíme my

Chytrej kluk - že by nevolič KSČSSD ?;-)

0/0
23.10.2006 11:06

.

Re: Stejně to nakonec zaplatíme my

presnej receno, zdrazi jenom zbozi dovazene kamiony, tzn. ze zdrazi predevsim dovoz, cesti vyrobci potazmo ceska ekonomika no tom jenom vydela

0/0
23.10.2006 11:35

lolek77

Re: Re: Stejně to nakonec zaplatíme my

To jako čeští výrobci to dopravují vrtulníky?

0/0
23.10.2006 23:08

.

Re: Re: Re: Stejně to nakonec zaplatíme my

rozhodne se ceske zboží dopravuje v kamionech v mensi miře než zahranicni zboží, o tom se snad nebudem dohadovat 

0/0
24.10.2006 0:12

p_m

Re: Stejně to nakonec zaplatíme my

Máte celkem pravdu, ale ne úplně. Zdraží jen zboží převážené po silnicích. Kdo se bude chtít zvýšení vyhnout, ať se přesune na železnici (byť vím že ta má mnohá negativa, zvlášť u nás a našich ČD..)

Navíc se tím spíše vyrovná současný nefér stav, kdy náklady na dopravu po dálnicích apod. nehradí ekologické škody ze splodin, prachu, hlučnosti atd. Ty budou teď aspoň nějak placeny těmi kdo dálnice používají nejvíce.

0/0
23.10.2006 17:20

VláďaK

To je jasné,že stát vydělá méně,

protože vládne ODS,pro kterou je nejdůležitější ze všeho mít hlavně ,,malou domů",ostatně proto se taky tak drali k vládnutí v tomto státě.(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
23.10.2006 9:48

SFS

Re: To je jasné,že stát vydělá méně,

A vy verite, ze levicovi politici jsou jini ? I vy naivko ;-)

0/0
23.10.2006 10:02

VláďaK

Re: Re: To je jasné,že stát vydělá méně,

Tomu rozhodně nevěřím,ale ODS to za své vlády v tomto státě po roce 89 plně všem dokázala,že jakékoli praktiky ,,když z toho něco kápnë" jí nejsou cizí.Největší rozkradení a tiunelování státu se datuje právě k jejich vládě,proto je až s podivem,jak mohou mít stále takovou podporu a vysvětlení je jediné lidi nechtějí dělat,ale chtějí karást a tunelovat,proto volí modře.(Y)(Y)

0/0
23.10.2006 10:05

Mak1

Re: Re: Re: To je jasné,že stát vydělá méně,

No - názor je to hezký, i když docela mimo mísu. Nebo si opravdu myslíte, že když ČSSD nechala např. zavřít vlastního ministra, tak že kdyby se na někoho z bývalé vlády ODS dalo něco najít, že by ho s velkou pompou neodsoudili ? A právě to, že za celých 8 let vlády ČSSD nebyl nikdo z bývalé vlády ODS souzen ( odsouzen ) je myslím dost jasným signálem, že to s tím tunelováním na vládní úrovni moc pravda nebyla ...:-/

0/0
23.10.2006 11:10

p_m

Re: To je jasné,že stát vydělá méně,

Současné podmínky tendru pro Kapsch vyjednávala vláda ČSSD a zejména p. Šimonovský z KDU-ČSL. Zodpovědnost mají tedy zejména tyto dvě strany.

0/0
23.10.2006 17:22

lolek77

Re: To je jasné,že stát vydělá méně,

Vláďo zkus použít hlavu. Cena mýtného se promítne do cen zboží na českém trhu a tak vlastně my všichni zaplatíme Kapšovsko_Šimonovský kšeft.

0/0
23.10.2006 23:12

danny44

Hlavní důvod....

Hlavním důvodem "nenaplnění" příjmů bude to, že odhady vycházely ze stávajícího TRANZITNÍHO provozu "zadarmo", jenže prč by se od ledna "traniziti" kodrcaly po našich placenejch "polních dálnicích" - to si radši zaplatěj venku za kvalitní.... a odnesou to jen domácí dopravci

0/0
22.10.2006 22:55

Bács

Re: Hlavní důvod....

ale my vyděláme na tom, že nám tu nebudou jezdit přetížený tranzitní tiráky, zamořovat vzduch a ničit dálnice. To by měl někdo taky započíst. Ale pochybuju že se to tomu Řebíčkovi povede, jak jsem ho pozoroval tak je rád když dokáže říct smysluplnou větu.

0/0
22.10.2006 23:55

1

Re: Re: Hlavní důvod....

Tak tak. Zajímají je jen okamžité příjmy. Lepší životní prostředí, méně ucpané dálnice, nižší výdaje na opravy, to je za horizontem jejich chápání.

Ach jo (bez laskavého svolení 1)

0/0
23.10.2006 8:54

Simir

Re: Hlavní důvod....

Každej kamion kterej pojede jinudy je pro ČR výhra. Pokud by zavedení mýta mělo pouze efekt, že sem kamiony nevjedou (a hold se nic nevybere) mělo to smysl. Když už vlády nejsou schopné nahnat tranzit na koleje.

0/0
23.10.2006 2:54

Mak1

Re: Re: Hlavní důvod....

Hm - takže když nebude tranzit, budou platit jen ti, kteří sem navážejí zboží, které v důsledku mýta zdraží .....

No prostě úžasný ;-€

0/0
23.10.2006 11:13

Dr. Fe1

Re: Re: Re: Hlavní důvod....

blbe

0/0
23.10.2006 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.