- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zase o kousek dál... ať žije zahraniční kočovný průmysl ve Spojených okresech českých.
Až na to, že produkce v ČR jde hlavně do západní Evropy a ty podniky zakládané v Rusku budou zase zásobovat výhradně ruský trh, případně trhy dalších postsovětských států.
Takže jste dost mimo.
tak čo tu potom robíš. Nenadávaj na české autá, vo svojej triede sú mornálne, akurát .Choď si ju leštiť a strážíť, aby ti ju neukradli. To si fakt myslíte, že WV vyhodí miliardy a potom zatvorí fabriku. Tie investície zabezpečía prácu na desiatky rokov na Slovensku a v Čechách.
.....někde jsem četl,že zde by měly končit. tak,či onak,je známo,že když dva dělají totéž - nedělají totéž.
stačí číst a rozumět textu, plus něco málo vědět o strategiích a managementu firem.
1) 115 000 aut nenahradí českou výrobu.
2) budou se tam zřejmě vyrábět především "staré lajny - Octavia a Fabia 1" pro ruský trh
3) výroba (kompletace) v Rusku = úspora na daních, levnější pracovní síla = větší konkurenceschopnost na místním trhu
4) je to jen krok ke splnění strategie 1.000.000 Škoda/rok - nové trhy, nové výrobní kapacity, strašit rušením výroby v ČR je nesmysl
V prubehu nekolika let Skoda zavre sve fabriky v CR. Sice to porad bude ceske auto, ale dane budou plynout do jine zeme a zisky taky. Cim se budeme chlubit pak? hokejem a Kucharovou?