Diskuze

Spotřebitelé žalují SkyEurope kvůli poplatkům

První aerolinie, které létají z Prahy, čelí žalobě za neuvádění letištních poplatků při inzerování cen letenek. Sdružení obrany spotřebitelů společně s právníky Ekologického právního servisu zažalovali českou složku nízkonákladové letecké společnosti SkyEurope.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavelkja

1. 11. 2006 16:26
Co to má znamenat?

Nechápu! Když se podívám na jakýkoliv stránky leteckých dopravců, tak je všude uvedeno "Ceny jsou bez tax a poplatků" - tak jaká potom nekalá soutěž? A v případě SkyEurope tomu tak taky bylo.(Y)

0 0
možnosti

Jesita_Uko

31. 10. 2006 23:44
Hmmm

tak to by museli zalovat snad kazdou leteckouspolecnostco existuje.

0 0
možnosti

Pavel

1. 11. 2006 6:59
Re: Hmmm

Jasně, ale někde se začít musí, ne? Nebo to, že nezvládnou žalovat všechny najednou, je důvod pro to nedělat nic?

0 0
možnosti

Tokamak

31. 10. 2006 21:13
Mašín má pravdu,

za 40 let jsme komunismem nasákli, jak okurky v láku. Jediné, co jsme se naučili, je krást, lhát, podvádět a do ničeho nemluvit.Rv

A jací jsme my, taková je celá naše společnost a podle toho vypadá politika či podnikání. To co dělají aerolinie, tak dělají telekomunikační firmy, banky, pojišťovny, cestovky ... A to jsou firmy považované za špičku. Podvodníkům se u nás prostě daří Rv

PS: jen nechápu, proč se pustili zrovna do SkyEurope, možná, že za to Ekologickému právnímu servisu a SOS zaplatily ČSA či jiný konkurent, nebo SE odmítly zaplatit "výpalné" a tak se jím ekologisti mstí Rv

0 0
možnosti

pablo

31. 10. 2006 20:45
SOS nezaměnujte za spotřebitele!

Nezaměnujte tuto zájmovou organizaci za spotřebitele!!!!!!!

0 0
možnosti

Lanta2004

31. 10. 2006 20:20
Pomůže asi jen změna zákona

.... v civilizovaném světě je naprosto normální inzerovat koncovou cenu letenky s veškerými poplatky.Člověk tak má mnohem snazší srovnání úrovně cen.Když si jdu koupit například párky,tak mi taky prodejce neúčtuje cenu za každou použitou surovinu zvlášt.Bohužel se u nás aerolinky evidentně sami od sebe chovat slušně vůči zákazníkovi nezačnou a tak bude asi bohužel jediné řešení změna zákona a soud...

0 0
možnosti

tris

31. 10. 2006 20:47
Re: Pomůže asi jen změna zákona

No tak když víte, že to není včetně poplatků, tak v čem je problém? Vždyť když to kupujete, tak je to jasně vidět. To je chcete žalovat za ztrátu té 1 minuty, co vám trvá to na jejich webu najít???

0 0
možnosti

roz

31. 10. 2006 20:17
O2 - TELECOM

Dělají prakticky totéž. Nabízejí v reklamách služby za cenu bez DPH. Skutečnou cenu v reklamě neuvádějí!

0 0
možnosti

Lanta2004

31. 10. 2006 20:21
Re: O2 - TELECOM

... souhlasím,s cenami inzerovanými bez DPH by se mělo taky něco dělat...vzhledem k tomu,že se dan platit musí,tak by to měli uvádět kompletní...

0 0
možnosti

delray

31. 10. 2006 19:40
hmm taky to nejak nechapu

vzdyt je jasne ze ceny jsou bez poplatku

0 0
možnosti

MiRoX

31. 10. 2006 19:23
Proč zrovna SkyEurope?

Je to společnost, od které se např. ČSA mají dost co učit. Hru s poplatky nehraje čistě snad nikdo, ať již mezi klasickými společnostmi, či novými, nízkonákladovými.

Fandím nízkonákladovým společnostem, SkyEurope má stojí v mých sympatiích vysoko, těsně za EasyJetem.

0 0
možnosti