Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Velké firmy brojí proti zdražení televizní reklamy

Jindy nesmiřitelní konkurenti jsou nyní spojenci. Největší inzerenti, tedy mobilní operátoři, výrobci kosmetiky, pracích prášků, sušenek, minerálek, kávy, piva, čokolády nebo léků, kteří ročně dají do televizní reklamy devět miliard korun, v úterý zahájili tažení Sněmovnou proti drahé reklamě na Nově a Primě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Totedyne

27. 11. 2006 22:04
lob

Na jedné straně lobují zadavatelé inzerce, na druhé straně lobují soukromé televizní a rozhlasové společnosti. Zdá se, že poslanci a jejich strany si to nechtějí rozházet s těmi druhými.

0 0
možnosti

soulbringer

1. 11. 2006 15:17
ech..

pardon.. už píšu jako prase...

jinak kvalitní zajimavý názor je i v hospodářkách zde:

http://ihned.cz/c4-10076520-19654880-00000K_d-vratte-ceske-televizi-reklamu-divaci-ji-chteji

0 0
možnosti

soulbringer

1. 11. 2006 13:01
reklamu na ČT - ano

No jak to tady čtu je to tady samý mediální expert :o) Já jsem pro reklamu na ČT a osobně mi vůbec nevadí - Navíc ta reklama na ČT je tak jako tak regulovaná a oproti komerčním televizím je ji skutečně minimum (cca 1 % vysilácího času)

Nebuďme prosím naivní a řekněme si to upřímně - v businessu jsou peníze vždy AŽ na prvním místě :o) Ten zákon měl tvrdé lobby - VŠECH 3 Televizi - NOVA+PRIMA+ČT byly všemi deseti pro. Stačí jednoduše počítat: I kdyby se digitalizace rozběhla dle plánů, tak stejně nějaký čas potrvá než se televize etablují, tak jako tak by skoro 95 % reklamních výdajů pro roky do TV v r. 2007 i 2008 skončilo na Nově a Primě. ČT by si mnula ruce - protože ten nárůst poplatků je skutečně enormní - navíc měla by stabilní příjem, mohla by si vysilát prakticky cokoli a bylo mi skutečně šum a fuk kdo to sleduje a ne...

Jediný kdo na tom vydělá není divák, ale 3 velké Televize... včetně ČT kde se bude topit několik miliard...

0 0
možnosti

soulbringer

1. 11. 2006 13:07
Re: reklamu na ČT - ano

no... a důsledek? Samozřejmě pěženky nás všech ... :-P

Jen si počkeje na to kolik budeme platit koncesionářšký poplatek v roce 2007 a pak další zdražení v roce 2008. Potom tady máme velké zadavatele... Nova již pro příští rok ohlásila růst cen o 15 % !!! (a to reklama v ČT bude ještě - 0,5 % z vysilácího času) Prima bude následovat - to zdraží reklamu těch nějvetších zadavatelů. Chtě nechtě některé firmy tak zdraží i řada výrobků.

Nevím kdy někdo pochopí, že v ČR panuje tak jako tak duopol dvou televizí a že my nejsme Velká Britanie kde s BBC může dovolit onen luxus 6ti kanalů... které si dotují občané...

osobně jsem alespoň pro zdržení zákona, než se ten trh alespoň malinko přiblíží vyspělým trhům v západní evropě

0 0
možnosti

mpixel

1. 11. 2006 10:46
Jsem pro rychlou privatizaci ČT

Televizi používám, ale koncesionářské poplatky neplatím. Nevím proč bych měl pratit za kanál na kterém může zdarma vysílat jiná televize.

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

1. 11. 2006 11:05
Verejna sluzba

Jde o verejnou sluzbu a platite za ni stejne jako napriklad za silnice i v mistech, na ktera se nikdy nedostanete, atd. Ze se na ni nedivate, to neni argument.

0 0
možnosti

Shark

1. 11. 2006 10:30
dražší reklama

dražší reklama=méně reklamy ... dívákovi to vadit moc nebude

0 0
možnosti

Robos

1. 11. 2006 10:40
Re: dražší reklama

Ano, náklady se promítnou do koncové ceny. To mu "určitě vadit nebude"...8-o

0 0
možnosti

spartaman

1. 11. 2006 10:11
Já jsem zase za boj

proti reklamě na veřejnoprávní televizi.

Nejsem zvědavej na to, že televizní kanál, který také bohužel platím z koncesionářského poplatku, začíná pořady o 6 minut později kvůli přiblblému brainwashingu zvanému reklama nebo ještě hůře teleshoping.

0 0
možnosti

Dr. Fe1

1. 11. 2006 10:16
Re: Já jsem zase za boj

Třeba by pak byly ty poplatky menší, víš .....

0 0
možnosti

makan.dacan

1. 11. 2006 9:13
Já budu lobovat za dražší reklamy

Třeba jich ubyde...... ;-D

0 0
možnosti

dodo-dodo

1. 11. 2006 8:44
nestacim se divit

na reklamu nekoukam, ale nejak nechapu, proc ma zdrazit sampon, kdyz zdrazi reklama, tak at inzeruji mene nebo se domluvi a na cas inzeruji opravdu v male mire a a TV si rozmysli, jestli budou drzet vyssi ceny, kdyz nikdo neinzeruje, to je taky trzni hospodarstvi

takhle to zavani necestnou dohodou, kdy se inzerent uz predem dohodne s TV, ze vyplni nejakou dobu v TV a kdyz se reklama zdrazi, tak radeji zdrazuje vyrobky8-o

0 0
možnosti

Telemaster

1. 11. 2006 8:52
Re: nestacim se divit

vyrobci se nedomluvej, podrazej se navzajem.

0 0
možnosti

Agent

1. 11. 2006 8:40
Ať si trhnou

On je někdo nutí dávat si reklamu do televize?

S tím zdražením si dělají srandu - já na TV kouknu tak jednou za týden na zprávy (a to vážně) a budu jim připlácet, protože jim zdražili reklamu - tůdle nůdle.;-P(Y)

Jediné co mi z toho vyplývá je to, že čím častěji vidím reklamu na nějaký výrobek, tím spíš si ho nekoupím. Příkladem za všechny budiž Calgonit 99 v jednom ;-)

0 0
možnosti

dodo-dodo

1. 11. 2006 8:45
Re: Ať si trhnou

v tomhle s Tebou souhlasim, jestli mi zdrazi nejaky oblibeny vyrobek, ktery pak treba uvidim v reklame, prestavam ho kupovat a jdu k jinemu vyrobci a muzou mi (Y)

0 0
možnosti

vymrzovac

1. 11. 2006 8:38
chtěli jste tržní hospodářství....?

....tak ho máte! televize musí buď pracovat na tržním principu,aby si na sebe vydělala,nebo bude (na základě dobrého lobbingu) vydělávat na televizních poplatcích od občanů. V obou případech se na to ale mnohdy nedá dívat.    P.S. Blok reklamy trvá šest minut,aspoň máte čas se vychcat.;-D

0 0
možnosti

Telemaster

1. 11. 2006 8:49
Re: chtěli jste tržní hospodářství....?

Nekdy se da stihnout pripravit i pomerne pracny jidlo.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry

23. dubna 2024  8:28

Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...

Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři

23. dubna 2024

Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...

OBRAZEM: Tahle stavba odsýpá. D4 do Písku dokončuje až přes tisíc dělníků

23. dubna 2024

Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!