Diskuze

Reklamní cenu si odnesla Kofola i internet s Krausem

Ve čtvrtek se rozdávaly ceny za nejúčinnější kampaně Effie 2006. Hlavní ceny si odnesly reklamy na Kofolu, Renault, rychlý internet s Janem Krausem a kampaň za bezpečnost silničního provozu s Liběnou Hlinkovou, vdovou po zemřelém hokejovém trenérovi Ivanu Hlinkovi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hello Newspapers

4. 11. 2006 14:05
Tohle je zase skutečná reklama ze života na špičky ČSSD

Noviny "Brněnská Rovnost"srpen 1982 - Černá kronika :

"Nedbalostí mladého elektrikáře Zdeňka Š., který omylem uzemnil

rozvody elektřiny na ohradník, došlo k úmrtí osmi kusů jalovic.Předseda JZD Rohatec se k události vyjádřil v tom smyslu, že dobytek byl stejně určen na porážku, takže žádná škoda tedy družstvu nevznikla."

Douška:

Zbývá dodat, že za iniciály Zdeněk Š. se skrývá Śkromach, který po tomto incidentu byl pro jistotu pracovně delimitován do ROH

0 0
možnosti

Alfik

3. 11. 2006 10:03
Kraus je nej

s tím souhlas, reklamu na Renault si nevybavuji vůbec žádnou, asi nějaké jsou, ale nevím jak vypadají. Kofola je taky dobrá.

Ale o Hlinkové opravdu čtu až rady, nepamatuji se, že bych viděl nějaký bilboard a to jezdím tak 4000 km měsíčně křížem krážem republikou.

0 0
možnosti

Petr

3. 11. 2006 7:58
S tím Krausem souhlasím

Když si čtu některé příspěvky v diskuzích na iDnesu, musím s Krausem souhlasit:

"Dneska už může mít internet opravdu každý!"

0 0
možnosti

roba21

3. 11. 2006 9:21
Re: S tím Krausem souhlasím

Reklamy s Krausem byly super, ale co proboha bylo zvláštního na reklamách Kofoly? ;-P Těm bych dal tak cenu leda za lacinost.

0 0
možnosti

jk

3. 11. 2006 5:06
Kampan Hlinkova

"Kampaň se zasloužila o to, že poprvé od roku 1990 se ve dvou po sobě jdoucích letech potvrdil pokles úmrtí a těžkých zranění při dopravních nehodách" 

a na to prisli jak, ze za  ten pokles muzes par billboardu s Hlinkovou? Coz takhle nova pravidla ?

0 0
možnosti