- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Noviny "Brněnská Rovnost"srpen 1982 - Černá kronika :
"Nedbalostí mladého elektrikáře Zdeňka Š., který omylem uzemnil
rozvody elektřiny na ohradník, došlo k úmrtí osmi kusů jalovic.Předseda JZD Rohatec se k události vyjádřil v tom smyslu, že dobytek byl stejně určen na porážku, takže žádná škoda tedy družstvu nevznikla."
Douška:
Zbývá dodat, že za iniciály Zdeněk Š. se skrývá Śkromach, který po tomto incidentu byl pro jistotu pracovně delimitován do ROH
s tím souhlas, reklamu na Renault si nevybavuji vůbec žádnou, asi nějaké jsou, ale nevím jak vypadají. Kofola je taky dobrá.
Ale o Hlinkové opravdu čtu až rady, nepamatuji se, že bych viděl nějaký bilboard a to jezdím tak 4000 km měsíčně křížem krážem republikou.
Když si čtu některé příspěvky v diskuzích na iDnesu, musím s Krausem souhlasit:
"Dneska už může mít internet opravdu každý!"
Reklamy s Krausem byly super, ale co proboha bylo zvláštního na reklamách Kofoly? Těm bych dal tak cenu leda za lacinost.
"Kampaň se zasloužila o to, že poprvé od roku 1990 se ve dvou po sobě jdoucích letech potvrdil pokles úmrtí a těžkých zranění při dopravních nehodách"
a na to prisli jak, ze za ten pokles muzes par billboardu s Hlinkovou? Coz takhle nova pravidla ?