- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pravda,prodražit se to můžeAle i jinak.Jednou to počítá podruhé ne.Lze to i jednoduše ošidit.
jenom stovky milionů. Uvědomte si, že od určitého roku bude v celé Evropské unii jednotný systém mýtného, a to satelitní. Takže my teď všichni zaplatíme za šrot, kterého se potřebuje Kapsch zbavit a za nějaký rok budeme platit výstavbu satelitního mýtného. Divím se vůbec, že si nejdříve nerozhodli, zda mikrovlnný nebo satelitní systém, a teprve potom měli vyhlásit výběrové řízení. Ono samo o sobě celé to výběrové řízení smrdí
A co je to ten "urcity rok"?
Je snad system Galileo funkcni? Najde se snad silenec, ktery je ochoten RUCIT za to, ze GPS nebude nekdy v budoucnosti "rozostreno"? Rucenim myslim i s financnimi sankcemi!
Mýtné - největší akce ministerstva dopravy za pár posledních let, a Šimonovský četl dodatek smlouvy "jenom zběžně"...
Dodatek letos v dubnu podepsal bývalý ministr dopravy Milan Šimonovský (KDU-ČSL), který přiznal, že neví, co přesně podepsal. "Četl jsem to pouze zběžně, bylo to hodně stran. Ale moji lidé mi řekli, že je to výhodné pro stát. Tak tam snad nic špatného není," reagoval na dotaz, co dodatek obsahuje.
Takhle naši politici hospodaří s těžce vydřenými penězi daňového poplatníka, zaměstnaců a podnikatelů.Takhle si jich váží a takhle s nimi zachází.. Korupce? naprostá absurdní neschopnost, hloupost, či kriminální čin a úmysl? Jak je možné, že smlouva obsahuje tajné dodatky? Jak je možné, že ministři nečtou co podepisují? Jak je možné, že takoví lidé rozhodují o miliardách? Při sebemenších nevymahatelných škodách na penálích a škodách pro stát takové lidi pozavírat. Vždyť berou peníze za svůj podpis, ne za svou práci.. Pak není na důchody když promrhají miliardy a občané to nejen zaplatí ve svých zvýšených daních, ale i odchodech do důchodů.Jaký to asi bude důchod, díky takovým ministrům?
Jak je mozne, ze si Simonovsky podobne veci precte jen zbezne (ackoli dle meho soudu to necetl vubec) ?
Kurna, na co tam ten ministr je, pokud o podobne veci nema detailni analyzu a informace ? Pokud se uzavira kontrakt na 22 miliard, coz je vuci vysi rozpoctu dost vysoka suma, tak se musi hlidat i jakekoli potencialne nevyznamne dodatky ke smlouve. Neschopni ignoranti nemaji ve vlade co delat.
Tys zaměstnanec Autostrade nebo jak se jmenuje ta firma, co nedokaže ani dodat potřebné papíry k tendru, ne?
vzdyt cele je to tunel jako krava za 20 nebo kolik miliard, tak par set milionu uz je jak plivnuti, hadetjte komu pak pujdou do kapsy ? :)
Zajímavé je, že se v článku píše, že nikdo neví, co v dodatky je, ale novináři už ví, že to bude stát další peníze. Asi telepatie nebo vizionářství, ne? Srovnejte to s botama, koupíte si boty od Větnamců za dvě stovky, který možná budou sloužit víc než dva měsíce a pak je nebudete mít kde reklamovat, nebo boty od Bati za dvanáct stovek, ale s jistotou kvality?
Jak je možné že ministr podepíše něco co zavazuje stát, aniž by to četl, Jak se může stát, že někdo vůbec předloží k e smlouvě na miliardy na jejímž základě někdo vyhrál tender dodatek o dalších desítkách, či stovkách milionů?! dovolím si odpovědět, buďto je totálně nekompetentní, nebo mu část z dané sumy padne do kapsy ... tfuj dělá se mi z vás na nic státní úředníci!!!
tak mi tato situace napadne pripomina britský serial Jiste pane ministre. U televize se clvoek aspon pekne pobavi, ale kdyz o tom slysi v realu tak uz tak zabavne to neni.
jo taky mam ten serial rad, anglicky humor je super, pokud mu clovek
rozumi.
Neni to tak, ze vam to vsechno naserviruji na taliri a vy se jen musite zasmat.
Tak nejdřív, že systém musí fungovat od 1. ledna, jinak až od dalšího roku .... o pár týdnů později (teď) najednou, že když začne od 1. ledna fungovat na dálnicích, tak zbytek se může zpozdit....
A kde tedy systém MUSEL začít fungovat od 1. ledna?