Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW chce propustit 2400 lidí v západní Evropě

Největší evropská automobilka Volkswagen začala uvažovat o propouštění ve třech zemích – v Belgii, Španělsku a Portugalsku. O práci by mohl přijít každý pátý pracovník, tedy 2400 lidí z celkového počtu dvanácti tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SIM

28,8

kruci drát 28,8 hodin týdně ...tomu říkám odbory. To je tak odkočit si na chviličku do práce ....

0/0
6.11.2006 12:44

cernobila_televize

Re: 28,8

tim jenom maskuji to, aby nemuseli propoustet lidi. Normalni pracovni doba byla v Nemecku zvednuta z 35 na 40 bez navyseni platu.

Tech 28,5 je jenom maskovani aby misto dvou lidi mohli zamestnat tri, to by jinak pres odbory neproslo.

0/0
6.11.2006 20:41

Martin

Re: Re: 28,8

proc by melo byt zajmem vw zamstnavat 3 namisto dvou lidi??

neni ono to tak, ze odobry na to kyvli, protoze jinak by tech propustencyh bylo vyrazne vic ..

0/0
7.11.2006 11:31

cernobila_televize

Re: Re: Re: 28,8

ja jsem to myslel tak, ze se opracuje stejny pocet hodin (napr 70), ale misto aby museli nekoho z tech tri propustit tak snizili pracovni dobu z 35 na 28. Takze ve vysledku nemuseli tolik propoustet, v tom se shodnem.

Museli by davat odstupne, zhorsilo by se verejne mineni, stavky atd. vsak to znate.

0/0
7.11.2006 12:02

cernobila_televize

VW hat ein grooosses Problem(chen)

problem VW je, ze jsou ve sve tride skoro nejdrazsi a pritom nemaji zadny zisk na aute (hlavne Golf, u passata je to lepsi).

0/0
6.11.2006 12:35

Mára

Spis by

se melo propoustet hlavne z mamagerskych pozic. nebo aspon oriznout milionove odmeny. Mozna by pak prumerne vybavena Fabie nemusela stat 400k

0/0
6.11.2006 10:53

Leonardo Cupránek

Re: Spis by

To bych s dovolením nechal na úvaze vlastníků....

0/0
6.11.2006 11:32

SFS

Re: Spis by

A kdo zastoupi ty managerske pozice ? Uklizecka na vedlejsak ?

Jinak ani oriznutim odmen si moc nepomuzes - ty jsou vyplaceny jednak na konci roku podle vysledku (takze penize na ne uz jsou "v kase"), druhak formou akciovych opci, ktere nestoji firmu v podstate nic..

0/0
6.11.2006 11:33

cernobila_televize

Re: Spis by

a kolik takovy manager vydela za mesic dejme tomu ze ma  za mesic

treba 200-500 000 nebo vic, to je asi 20-50 delnickych platu, to

znamena, ze tim nevyresite vubec nic. A to tusim, ze ten pul milion ma

jen Kulhanek treba u Skody u VW to bude podobne jenom v eurech. Takze kdyby jste vyhodil vsechny managery tak usetrite max. 500 lidi, ale kdo to bude ridit.8-o. Mozna to vidim moc zejdnodusene, ale mnozi manageri si sve penize zaslouzi a pokud ma jejich firma problemy, maji byt nahrazeni.

Kdyz potrebuji usetrit a propusti 2500 lidi, tak je manazer uz nevytrhne a u nich se to pocita take podle vysledku firmy.

0/0
6.11.2006 20:38

Martin

Re: Spis by

kazy delnas si mysli, ze je to on, kdo tovarnu zivi a ze jen on pracuje

OMYL - pokud nebude fungovat management, tak delnas nebude mit kde ani pro koho vyrabet a pujde na dlazbu, takze manageri jsou ti, kdo firmu zivi

0/0
7.11.2006 11:33

regazzi

Re: Re: Spis by

Tyy jo, to je vostrý....to mistni socky neunesou, tuhle pravdu.;-D

0/0
7.11.2006 22:12

ja

hm,

po novym roce uz nebude tolik prodeju. holt, dph dela svy...

0/0
6.11.2006 7:45

Shark

Re: hm,

Ten pokles bude mozna chvilkovy, pokud nejaky vubec bude. O ty 3% se stejne nejak podeli vyrobce / prodejce. Navic 3% neni tak zavratna castkam aby to zatraslo trhem a lidi prestali auta kupovat.

0/0
6.11.2006 8:11

Martin

Re: hm,

to jako ze lidi kvuli dph zacnou chodit pesky?

kdo si chce auto koupit, ten si koupi bez ohledu na dph

0/0
7.11.2006 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.