- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
sakra na trasa kde leta letouci jezdim primo.. a neni duvot pretupovat najednou muism... a moej trasa je plzen-zatec... a jednou prestuju v Blatne, a jindy v Zihli..taky to mohli sjednotit...podelany kraje
skutečně výborné přestupy. jezdím na trase praha -. pardubice, v kolíně musím přesedat a na jediný osobní vlak rychlík nečeká ani v jednom směru. Čas na přestupu je 40 min. Výborné
Letos se začne na hranicích krajů přestupovat a příští rok by mohli lidé předkládat krajským úředníkům občanské průkazy,pak postavíme mezi kraji celnice.Ať žije evropské sbližování!Kraje jsou dnes prakticky nad vládou a můžou všechno-zrušit trať,když na ní rok předtím provedou redukci spojů a přípojů, pak řeknou úřadníci,že ve vlaku nikdo nesedí.I penzisté nad 70 let jezdí v autobusech ROPIDu zadarmo v okruhu 60 kilometrů za Prahou, ve vlacích nikoliv,pak je sečtou v autobuse a vlak je zase mimo.
Kdyz pojedu dnes v sobotu cca od 14hod Praha - Usti nad Orlici (smer Ceska Trebova), tak dnes pojedu
14:15, 15:05, 16:15, 16:52 - Vsechno rychliky a co mam zkusenost, tak posledni 2 uplne narvane z hlavaku ze si neni kam sednout
Od
noveho jizdniho radu, kdyz pojedu tu samou trasu v sobotu od 14hod, tak pojedu az
14:55, 15:55, a 17:55 - tak tomu se rika pokrok Nevim dal co bych k tomu dodal, at si to kazdy prebere sam hlavne CD.
Pokud byste netrval na 14 hodině přesně, tak můžete jet ještě ve 13:55, kromě toho se nabízí ještě několik dalších spojů s přestupem v Pardubicích na osobák. Já bych to neviděl tak hrozně.
ať si přepřáhnou lokošku,ne? za druhou,která bude taky pronajatá z ČD! a ještě přerušej dráty,takže si cestující budou muset přejít v Letovicích z nádraží na zastávku! Co na tom,že je to pět kiláků!
Postoj krajů chápu, ale proč hned nutit cestující přestupovat? Stejně tak je možné jen připojit/odpojit příslušný počet vagónů a může se jet dál, ne?
To stojí peníze. Přestupování hradí cestující ze svého.
30. 6. 2005 - Sněmovna reprezentantů USA se v noci na dnešek překvapivě vzepřela prezidentské administrativě a schválila na příští rok asi 1,2 miliardy dolarů dotací pro provozovatele osobní železniční přepravy Amtrak. Zásah kongresmanů tak zřejmě opět odvrátí hrozící uzavření této celoamerické sítě.
Zákonodárci vtělili podporu Amtraku do novelizace zákona o financování dopravy po dlouhých tahanicích. Ze zákona přitom vyřadili požadavek, aby Amtrak ukončil provoz na nejztrátovějších dálkových trasách. "Vysílá to silný signál, že mnozí v Kongresu věří v potřebu udržet národní systém osobní železniční přepravy," ocenil příspěvek poslanců Amtrak. Síť, která funguje 34 let, se chlubí rekordním počtem přepravených lidí, nikdy však nic nevydělala a má téměř čtyři miliardy dolarů dluhů. Firma přežívá jen díky masivním vládním subvencím.
Možná bychom se mohli trochu inspirovat u běloruských železnic. Srovnejte např. fotky z minského centrálního nádraží (téměř dole) s realitou pražského hlaváku.
Takto se podporuje cestování veřejnou dopravou. Doufám, že se objeví nějaký ekolog co bude nadávat na ty zlý řidiče co jezdí do práce raději autem, než hromadnou popravou. Jízdné stále dražší, kvalita a pohodlí cestování naopak horší. No a jízdní řády po pár optimalizacích také vypadají, jako kdyby snad veřejní dopravci (dráhy, nebo městská doprava) nechtěli cestující. Prostě jinde v civilizovaných zemích se snaží všemožně přilákat cestující k ježdní hromadno dopravou různým zlepšováním úrovně, dobrým spojením a výhodným jízdným, u nás - v Banánistánu je tomu naopak...
Nemel nesmysly, ač jsou ČD moloch k pohledání, tak se rok od roku lepší...