- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takový natvrdlík je určitě schopen obrátit neradostnou bilanci ČSA. Jinak, kde se berou prachy na horentní výplaty, když má firma dluhy?
Myslite, ze schopny manazer, ktery ma firmu dovest k prosperite, bude delat zadarmo? A navic, v mezinarodnim porovnani to zadne "horentni platy" nejsou. Ano, vy ani ja nikdy tolik brat nebudeme. Proc ale zavidet?
Problém ČSA je, že stále zaměstnává spousty lidí, kteří tam jsou spolu se svými návyky ještě ze starého režimu, což je 17 let po revoluci celkem zarážející. Protože je to státní podnik, tak je to jedno z jejich posledních útočišť, jinak by tam spousta lidí asi v dnešních podmínkách neobstála. Mimochodem budova ČSA, která sídlí v Kolejní ulici na Praze 6, je bývalá budova STB, jak příznačné. Je tam spousta lidí, kteří pracují v obchodním oddělení, neumějí většinou ani žblebtnout anglicky a prodávat už vůbec ne, takže katastrofa. Lašák to nemá vůbec jednoduchý, teď mu ještě ke všemu podkopává nohy ekonomický expert Tlustý, čímž rozhodně ke zlepšení situace nepřispěje, měl by si spíš více prostudovat strukturu ČSA a palčivé problémy.
Problem je, ze zamestnanci firmy (vy asi mezi ne take patrite) vidi vzdycky milion problemu ve vsech oddelenich okolo a u vsech ostatnich kolegu, jen ne u sebe a sveho oddeleni. Cim to asi bude?
Nevíte kolik berou autopiloti, když většinu letu odřídí oni? Ti běžní piloti s letadly prý jenom vzlétají a přistávají.
no a nezdá se ti, že vzlet a přistání jsou nejnáročnější na letu? Ach jo - tady to dnes jen kvete.
dobrá diskuse o ČSA a nejen Lašákovi
http://ihned.cz/c4-10070860-19737070-001100_d-sef-csa-chce-usporit-na-platech-pilotu
2 mil měsíčně bez odměn ???? to si děláte srandu. Pánové z ČEZu a ČSA si z nás dělají takovouhle prrdel
Pamatuji, jak piloti před časem stávkovali s argumentem, kolik by za svou práci brali třeba v Anglii.Proboha tak ať tam jdou.Vždyť stejný platový rozdíl,tj východ a západ, se týká všech zaměstnaneckých kategorií, např.lékařů, instalatérů i pilotů.Tak proč jen oni obrovské navýšení 14%?Čím dřív, tím líp, stejně na ně dojde.
Souhlasím, dojde na ně určitě. Lašák není takový břídil jako Jára Tvrdíků, ten se s nimi mazlit nebude. Pilotům roční růst 14% určitě přeju, ale za předpokladu, že bude jejich zaměstnavatel ekonomicky zdravá firma. Za současných podmínek je to nereálné, to je matematika pro první stupeň základní školy.
Platy pilotů "často nad 100 tis" mi vadí daleko míň, než platy posranců, včetně paušálů pro jejich podržtašky/deštníky, apod.... ti piloti MUSÍ odvést kvalitní práci....
Přidat k tomu "top-manežment" státních firem (vč. ČSA) a institucí, tak je peněz..... ale taky nezaměstnanejch
Proc mate pocit, ze piloti CSA odvadeji nejak kvalitni praci? Usuzujete tak naivne jen proto, ze letadla nepadaji? To je naprosta samozrejmost. Jsou desitky dalsich ukazatelu kvality prace pilotu, ale o tech nevite.
To je stejne, jako kdybyste posuzoval praci obvodniho lekare podle toho, kolik mu umrelo za rok v ordinaci pacientu. Nebo kdybyste mel chvalit kazdeho manazera, kteremu dany rok nezkrachuje jim rizena tovarna. To je ta sladka naivita pohledu hospodskych "odborniku na vsechno".
Milí piloti, poděkujte panu Tvrdíkovi, že jste teď ve ztrátě! ;-)
Piloty bych asi určitě okrouhal, každoročni 14 ti % růst - to je opravdu hodně, bejt pilot v ČSA je prostě super kšeft.
Dálková flotila je podle mě vizitka každé společnosti. Údajně jí tvořej 4 letadla Airbus 310, ty letadla maj prej už dost nalítáno, takže stejně dálková flotila klekne sama.