Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V testu on-line obchodů uspěla třetina obchodníků

Mnoho internetových obchodů stále nedodržuje všechny zákonem stanovené obchodní podmínky a znevýhodňuje tak své zákazníky. Pouze 37 obchodů ze sta prošlo testem Sdružení obrany spotřebitelů úspěšně. Podle představitelů sdružení ale situace není kritická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klimoš

2007-20013 to je pěkný rok

"Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů Evropského parlamentu schválí v listopadu uvolnění zvýšených finančních prostředků pro informační kampaně i na období 2007 - 20013," dodala. To je krásné konečné datum, to tady bude jen prach, žár a radiace !!!!!

0/0
14.11.2006 14:28

Kropáč

Internetové obchody

S nákupem přes internet mám velmi dobré zkušenosti. Jen varuji před nákupem u firem, které spadají pod mall (audioexpert, videoexpert,...). S reklamací tam neuspějete. Samozřejmě uspějete u soudu, ale budete se tím zabývat?

0/0
14.11.2006 12:16

nogard

co takhle trochu vlastniho nazoru misto prejimani clanku?

Je pěkné, že iDnes přejela článek od nějaké prospěšné organizace, ale snad by mohlo "žurnalistům" stát za to doplnit to i nějakým vlastním názorem a minimálně uvést na pravou míru něpřesnosti, které tu jsou uvedeny. Například to,  že není uvedeno poučení o možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů, je pro zákazníka defakto výhodou, protože tím pádem se tato lhůta ze zákona prodlužuje. Ale to asi zas jen někdo s co nejmenší námahou zaplácl svou pravidelnou kvótu článků a na objektivní práci už mu nezbyl čas ... :-(

0/0
14.11.2006 10:04

N*sr*tý

Citace

Cjituje ze závěrečné zprávy: "na 100% uspěly pouze 3 obchody". Tedy 3%. V tomto světle výsledek nevypadá moc dobře. I přesto se domnívám, že stav online obchodů je obecně lepší než stav kamenných.

0/0
14.11.2006 7:10

Pepan

Vysledek testu je zde

http://www.spotrebitele.info/aa_upload/f1532a13dc249fe4f531e8898842cea0/SOS___Z_v_re_n__zpr_va_TIO_2006_1.doc

0/0
13.11.2006 17:53

interesantni

Zase zpráva o ničem

idnes je posraná, hlavně aby nezveřejnili nějaký obchod a udělali tak reklamu zadarmo...Rv

0/0
13.11.2006 17:32

Pavel Kucera

Re: Zase zpráva o ničem

Mi to na www.drinks24.cz mame ;-P

0/0
13.11.2006 23:27

Petr

Re: Re: Zase zpráva o ničem

A teď se ještě naučte česky.

0/0
14.11.2006 8:14

Pavel Kucera

Re: Re: Re: Zase zpráva o ničem

Nejsem rodili mluvci a vsadim se, ze moje cestina je 1000x lepsi, nez moje anglictina, vole. To se snad deje jenom v xenofobnim CR, ze misto aby se v diskuzi resila podstata veci, nejaky debil typu Petr se zabyva ceskym jazykem.

Petre, vyliz mi vis co, ju? Pavel Kucera

0/0
20.11.2006 11:06

Jan

příspěvek do diskuze

Já dá se říct že nakupuji , a jsem celkově spokojen ale musím si dávat bacha kde nakupuji!!

0/0
13.11.2006 17:26

Jan

příspěvek do diskuze

!!bylo by fakt dobré zveřejnit špatné i dobré internetové obchody

0/0
13.11.2006 17:21

Jablkon

informační přínos článku

nemyslíte, že by z toho byl čtenář poněkud moudřejší, kdybyste zveřejnili jak si vedl který konkrétní obchod???

0/0
13.11.2006 16:42

Jan

Re: informační přínos článku

To máš pravdu

0/0
13.11.2006 17:23

Patrik

období 2007 - 20013

"období 2007 - 20013"Tomu říkám dlouhodobý plán :-D

0/0
13.11.2006 16:12

Jablkon

Re: období 2007 - 20013

To víš, EU se lekla toho, že komunismus ve střední Evropě padl už po osmé periodě, tak místo pětiletek raději nadasila rovnou osumnáctitisíciletky :-) (těch 6 let je asi zaokrouhlovací chyba)

0/0
13.11.2006 16:40

Torf

Vizionáři

Já neodhadnu ani co bude za sto let, natož v roce 20.013 ;-P

0/0
13.11.2006 16:10

kaspi

internet mall

Dříve jsem rád nakupoval v internetmallu (ještě když to bylo bilezbozi.cz), ale dneska bych řekl, že jsou suverénně nejdrahší ...(Y)

... na druhou stranu jsem reklamovat asi 3 týdny před koncem záruční doby (2roky) klávesy v zasobovani.cz ani jsem nevěřil, že něco vyřídím, nicméně reklamaci uznali a vrátili mi kačky (výrobce asi už neexistuje)...takže tomu zase tleskámR^

0/0
13.11.2006 15:27

masinfira

Re: internet mall

Já jsem reklamoval MP3 přehrávač, vyřízení trvalo sice 3 týdny, ale hned mi vrátili peníze a já si koupil za ty samé peníze nový, ale s dvojnásobnou kapacitou /mezitím šly ceny podstatně dolů/. Jsou seriózní, obchodník v kamenném obchodě by si vyreklamované peníze nechal a dal by vám novější model stejné kapacity, ale za poloviční cenu.Zbylou půlku by si mastil v kapse.

0/0
13.11.2006 18:02

sotas

Re: Re: internet mall

To je ale blábol...;-€

0/0
13.11.2006 23:51

sotas

Re: Re: Re: internet mall

Mám na mysli to srovnání s kamenným prodejcem. Mimochodem, Internet Mall jsou pěkní luzři. Dodali jsme jim nějaké zboží na fakturu a zaplatili asi tak za 40 dnů po splatnosti a to ještě na poslední upomínku. Když zboží potřebovali, to byl telefonát za telefonátem. Když ho dostali, tak byli "mrtvej brouk" zmetci...!!!;-€;-€;-€Rv

0/0
13.11.2006 23:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.