- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tenhle článek patří k dalším marketingovým trikům kreativců od Kofoly, páč si neumím představit člověka při smyslech který by dal přednost značce Kofola před značkou Pilsner Urquell...tento článek je opravdu úsměvný ale spousta lidí to zbaštila i s navijákem
to mne také praštilo do očí - Pilsner vs. Kofola - dal bych to přesně naopak
Zajímavé, nikdy bych neřekl, že se tak vyšvihne. Já osobně ji rád nemám, když tedy pominu to že mi nechutná, tak mi nějak to jméno zavání dobou minulou.
To je jako s Emgetonem, chápu že dnešní teenageři nepamatují "špičkové" výrobky Emgeton, ale stejně by mě nikdy ani ve snu nenapadlo, že se tuto značku někdo pokusí oživit.
V případě kofoly to byl geniální tah. Z malé rodiné firmy je dnes úspěšná exportující akciovka. Možná to bude tím, že majítelé jsou původem řekové
Mám rád Kofolu i Top Topic. Mají opravdu osvěžující chuť, značně snížené množství cukru a Kofola má i méně kofeinu, než konkurence.