Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DPÚK vyškrtá stovky spojů, upozornil kraj

Ústecký kraj upozornil cestující na zrušení několika set spojů, které v regionu provozuje Dopravní podnik Ústeckého kraje. Společnost při změně jízdního řádu k 10. prosinci vyškrtla asi 380 spojů, které provozovala na své podnikatelské riziko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pan rada

A kdopak má dopravu v Ústeckém kraji na starosti?

Míla Franc, absolvent vysoké školy SNB, příslušník VB a člen KSČ do roku 1989. Nyní samozřejmě člen ODS, kam se podobná sebranka nasáčkovala po zrušení vedoucí úlohy KSČ.;-€

0/0
10.12.2006 10:16

GE5ORGE

Re: A kdopak má dopravu v Ústeckém kraji na starosti?

 Jestli to dokázal výše míněný pán pak mu nezbývá než zatleskat ,protože kraji ušetřil mnoho peněz. Jestliže jiní dopravci jezdí levněji ,tak spíš svědčí o tom ,že Ti předcházející lidé nedělali svojí práci dobře , když nabrali dražšího dopravce ,který z našeho rozpočtu ukrajoval více než musel

0/0
10.12.2006 17:55

pan rada

Re: Re: A kdopak má dopravu v Ústeckém kraji na starosti?

Problém je, že Franc měl tu dopravu na starosti už od konce 90. let. Teď asi nedostal úplatky nebo co?

0/0
11.12.2006 8:03

Jak to vidím já

Vyškrtávaj se zápalky,

spoje se ruší.  ;-O  (Y)

0/0
9.12.2006 18:36

Athrax

Spoje

Jestli se jednalo o nerentabilni spoje, tak zruseni schvaluju (prosperujici by asi tezko nekdo rusil - i kdyz CZ drahy jsou v tom mistri :o). Ale situaci v kraji neznam.

0/0
9.12.2006 12:00

barbudo

Re: Spoje

... naprostá většina spojů je nerentabilní ...

... je to normální ...

0/0
9.12.2006 18:46

Anthrax

Re: Re: Spoje

Bohuzel zatim neni normalni tyto spoje rusit a tak za ne kraje zbytecne vyhazuji penize, ktere pak chybi nekde jinde. Osobne si nemyslim, ze ma smysl vypravovat autobus, kterym jezdi 3-10 lidi. A ze takovych spoju znam dost... Nekde by stacilo nejaky spoj vypustit, pak by ti cestujici jeli jinym spojem a zvysili by jeho rentabilnost. Misto 3spoju (vikendovych) denne v odlehlych castech by stacily dva nebo jeden.Proste te to rano nekam odveze a k veceru te to zase vrati. :o) Jeste by bylo mozne ty ztratove spoje podrazit, aby se na jejich financovani cestujici vice podileli. A pokud by tim prestali jezdit lidi uplne, bylo by videt,ze si nasli nahradu :o) Kdyz chci po nekom nejakou sluzbu, tak bych za ni mel zaplatit cenu, ktera pokryje aspon naklady kdyz uz neudela zisk. Autobusova doprava neni otazkou zivota a smrti, aby ji musel zajistovat stat.

0/0
10.12.2006 9:25

barbudo

Re: Re: Re: Spoje

... však ji taky stát neplatí ...

... platí ji kraje ...

... proto, aby se nezměnily v pustiny ...

0/0
10.12.2006 9:50

GE5ORGE

Re: Re: Re: Spoje

 Rád bych Vás viděl jak čekáte každý den 2 hodiny na zastávce aby v autobusu jelo více lidí. Od toho stát financuje státem zaručenou obslužnost ,kde tyto autobusy dotuje. Ještě lépe představte si ,že naten autobus čeká Vaše matka ,které je cca 75 let a musí v dešti čekat 2 hod na autobus ,aby jel plnější . Jestliže DPÚK prokaučoval co mohl na lidi ať se nevymlouvá.

0/0
10.12.2006 17:52

Rudolf

Re: Re: Re: Re: Spoje

Když je Vaše matka tak hloupá, že jde na autobus dvě hodiny předem, jaký bude asi syn??:-)

0/0
11.12.2006 7:07

kraxna

DPÚK - dodělávající kobyla,co kolem sebe kope !

Rv

0/0
8.12.2006 20:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.