Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA končí s linkou do Dubaje

České aerolinie škrtají další místo z mapy světa, kam nabízejí přímé spojení. Od 6. ledna přestanou létat na největší letiště na arabském poloostrově - do Dubaje. Linka do Spojených arabských emirátů podle mluvčí ČSA Daniely Hupákové nebyla dlouhodobě zisková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MNKBHK,L

smrad

(Y)SMRDÍTE

0/0
4.11.2007 14:14

Tryskomys Muf

To je skoda

To je skoda, uvazoval jsem o vyletu do Dubaje pred vanoci, ale kdyz vidim ty ceny u ostatnich spolecnosti, tak snad az nekdy v prubehu pristiho roku.Rv

0/0
11.12.2006 18:57

Dubaj visitor

Re: To je skoda

Nevím jaký vidíš v problém v cenách u ostatních společností. Do Dubaje jsem letěl letos koncem září a prozkoumání cenové politiky jsem využil jiné letecké společnost. Byla to Alitalia a jelikož jsem v letadle z Milána do Dubaje potkal poměrně dost česky mluvících osob. Myslím si, že zde bude zakopaný pes nerentability letů. Soudruzi z ČSA by si měli uvědomit, že ve věku internetu je otázkou několika mála minut sehnat si levné letenky kamkoliv na světě. Nehledě na větší množství mil a segmentů na Frequent Flyer. Jako vlastenec bych s ČSA rád cestoval, ale ne za cenu o cca 5000 vyšší na letence (vč. tax).

0/0
11.12.2006 22:03

Honza

Re: Re: To je skoda

Presne tak. Letel jsem pres Viden s Emirates a i s nimi to vyslo o dost levneji nez by to byvalo bylo s CSA. :-/

0/0
12.12.2006 8:33

p_m

Re: To je skoda

ČSA zruší linku k 6. lednu, čili před vánoci si tam ještě můžete zaletět.

0/0
12.12.2006 11:44

M

Téda, ...tady je ale zase nablito....

Rv;-D

0/0
11.12.2006 15:53

Ondra

Doporučuji k přečtení

http://www.volny.cz/caae/cz/aktuality/html/CAAE_Bulletin_0306.pdf

0/0
11.12.2006 14:43

Jerry Seinfeld

Re: Doporučuji k přečtení

Nikym nepodepsana snuska dojmu a pomluv, castecne prolozena fakty. Dobre pro pobaveni, jako zdroj informaci zcela k nicemu.

0/0
11.12.2006 15:03

Rakušan

Re: Doporučuji k přečtení

Ondro, přečti si pozorně web austrienu a zjistíš že celkem mají 104 mašin na 5100 zaměstnanců. Souhlasím s Jerrym -  Dobré tak akorát na pobavení, nic se nezakládá na pravdě, nic není podložené čísly.

0/0
11.12.2006 15:46

T55

Re: Re: Doporučuji k přečtení

Můžete, prosím, uvést jedinou věc, týkající se ČSA,která se nezakládá na pravdě?

0/0
12.12.2006 11:58

Jerry Seinfeld

Nema smysl

Predpokladam, ze jste onen bulletin cetl. Pak jiste pochopite, ze nema smysl reagovat na velmi subjektive pojate (a zcela neusporadane) nazory jedne pseudo-odborove organizace, zvlast kdyz se jejich autor neni ani schopen uverejneny material podepsat.

0/0
12.12.2006 12:10

T55

Re: Nema smysl

Souhlasím s Vaší charakteristikou onoho bulletinu, nicméně fakta a úvahy týkající se ČSA se bohužel (pro ČSA) zakládají na pravdě.

0/0
13.12.2006 10:12

Petr K.

Co se to deje?

Tak jako v podstate laikovi se mi zda, ze klicovou chybou CSA bylo, ze neobnovily dalkovou flotilu, kterou tvori jiz par desitek let stare A310, ktere navic nejsou urcene jako dalkove stroje. Proc to Tvrdik neudelal, se muzeme dohadovat - ze by to bylo proto, ze na trhu bylo vic stroju na kratke trate a tak se o takovou zakazku Boeing a Airbus vice praly? (Zaslechl jsem jednou od myslim celkem dobre informovaneho zdroje, ze z uplatku za ten nakup kratkotratovych Airbusu zaplatila CSSD podstatnou cast letosni kampane.) A uz vubec nechapu, proc ted Lasak uvazuje o zruseni dalkove flotily - to si fakt mysli, ze CSA budou moci prezit s evropskymi linkami v konkurenci low-costu? Ze by zase nejaka levota? Kdo o tom vite neco vic, nevahejte a piste...

0/0
11.12.2006 13:12

Mirek33

Cork

V CSA zrusila lety do Corku, ale hned po te lince hrabnul irsky Aer Lingus, ktery ji zacal provozovat, tak asi tak moc neziskova nebude. Lety byly vzdy plne obsazene, bookovat bylo treba hodne dopredu. V tom bude neco jineho, nez to co predhazuji verejnosti.

0/0
11.12.2006 10:43

Jerry Seinfeld

Obsazenost...?

Vy odhadujete obsazenost letadel podle toho, ze na terminy, ktere jste vy osobne potreboval, byvalo vyprodano predem? No to je hodne laicka logika... Co kdyz jste chtel vzdycky bookovat na tech par terminu, kdy chteji letat vsichni (naprikald tesne pred Vanoci), a nejak vam uniklo, ze mezitim jsou desitky dnu, kdy nechce letat temer nikdo (a logicky ani vy), hm?

0/0
11.12.2006 12:35

erben3

.

Ufff... už jsem se podle nadpisu článku lekl, že ČSA někde shodily jadernou bombu ;-)

0/0
11.12.2006 9:45

Petr

cena

Nevíte kolik stojí cena jednoho letu velkého letadla např z Prahy do Dubaje-charter? Nebo jinam?

0/0
11.12.2006 9:25

lookino

Re: cena

no, pred 2ma lety jsem pro nekoho zajistoval let z curychu do prahy a zpet u privat air (CH spolecnost ze zenevy). nabidli mi B757 pro cca. 60osob (misto standatnich cca.150os), za 180 000CHF (=cca. 3 400 000CZK) tam a zpet. ale na tom budou mit podle mne slusnou provizi, protoze by letenka pro jednoho pri standatni konfiguraci cca. 150os a pri plnem obsazeni musela stat pres 22000CZK

0/0
11.12.2006 23:38

slave

Kdo chce znat pravdu

Kdo chce znat pravdu at me kontaktuje!!!!!slave_a@atlas.cz...uz se nemohu na to koukat!

0/0
11.12.2006 9:02

eeh

Re: Kdo chce znat pravdu

taj ji napis tady neee??

0/0
11.12.2006 11:46

Petr K.

Re: Kdo chce znat pravdu

Copak, nove vedeni se snazi CSA potopit a snizit tak cenu pro pripadne kupce? Tak by se mi to aspon zdalo podle jejich kroku. To si opravdu mysli, ze budou moct opustit dalkove linky a zivit se tim, ze budou v Evrope konkurovat low-costum?

0/0
11.12.2006 12:59

volic_plukovnik

ČSA končí. Nevydělávala

České aerolinie se škrtají z mapy leteckých společností. Od 6. ledna přestanou létat. Podle mluvčí ČSA Daniely Hupákové nebyly ČSA dlouhodobě ziskové.

0/0
11.12.2006 8:33

sswed

nonono

lasak dela co muze a podle me si vede velice dobre. R^

0/0
11.12.2006 8:20

Flynn

ČSA - kvalita klesla

ČSA - kvalita klesla.

No jo, to je ještě ten Prdíkův dojezd jeho super manažerských schopností.

Oni ČSA toho rušily víc, i když Dubai bych osobně viděl jako velký příslib do budoucna (velký hub pro Stř. Výychod). Zrušily i např. Baku, létaly do Bangkoku.

Chudák Kůla, když to vidí jak pohřbívají to, co on z popela pozvedl...

0/0
11.12.2006 8:00

Jerry Seinfeld

Re: ČSA - kvalita klesla

Odkdy je zavedeni dlouhodobe ztratove linky prikladem "pozvedani z popela"? Nic proti Kulovi, ale ne uplne vsechno co on udelal, je dobre.

0/0
11.12.2006 9:25

ZackDeLaRocha

linka

Se nedivím, že nevydělává. Od té doby co Němec už není ministr, lítá za svý a druhou třídou...

0/0
11.12.2006 7:59

Honza

Re: linka

zadna druha trida neexistuje ty chytroline :-)

0/0
11.12.2006 8:45

Tryskomys Muf

Re: Re: linka

Ale existuje, jen se tomu rika ekonomicka, protoze to nezni tak spatne.

0/0
11.12.2006 18:54

Honza

Re: Re: Re: linka

Podivejte se do materialu leteckych spolecnosti, manualu letadel, apod. Nikde nenajdete vyraz "Second class", ale vzdy pouze "Economy class" pripadne "Y" Druha trida se rika leda tak ve vlaku.. :-)

0/0
12.12.2006 8:38

p_m

Re: Re: Re: Re: linka

Však ano, je to druhá třída ale všude se nazývá Economy classs apod.;-)

0/0
12.12.2006 11:47

Exulant

pochopitelne

Pokud si vetsina cechu at majetnych nebo ne, mysly ze,co muslim to terorysta -potazmo potencionalni hrozba, tak se tomu ani nedivim.

0/0
11.12.2006 7:30

Alek

Re: pochopitelne

trubko,tohle si myslis tak maximalne ty, holt do dubaje lita vice spolecnosti, tak se to jedne proste uz nevyplati, hotovo

0/0
11.12.2006 7:50

art

Re: pochopitelne

Kolik mas trid ZDS ? Podle tve cestiny tak soudim, ze max. 5. Radeji nediskutuj nebot pouze demonstrujes svou negramotnost, coz tvemu nazoru moc vahu nedava.

0/0
11.12.2006 10:30

Lanýž

Mr Slinty Lašák každé pondělí v tisku

to nás bude informovat o každé blbosti ??? Co začít konečně něco dělat a furt netahat do novin kdejaké supermanažérské rozhodnuté růžového mistra Mr. Slinty Lašáka ??

Radomíre už tam seš rok a stále nic , co takhle zase někam utéct, tzv. Lašákův TURNAROUND.8-o

0/0
11.12.2006 7:21

Bombaj

Re: Mr Slinty Lašák každé pondělí v tisku

R^R^R^R^

ono to už taky snadno nejde od doby, kdy jeho kámoš z SSM pan Pasák nastoupil do představenstva ČEZu a nechal personální poradenství (dříve kádrová politika) být. ;-D;-D;-D a ono z životopisem, kde by mělo být napsáno vyhozen z KB a PPF po neúspěších v řízení to mlže dotáhnout pouze do státních podniků.

0/0
11.12.2006 7:26

Bohatýr

Re: Mr Slinty Lašák každé pondělí v tisku

Se vůbec divím, že si Raiffeisen banka  taková manžérská esa z ebanky jako je Řehák,Kaše a Lašák nenechala ;-D;-D;-D

0/0
11.12.2006 7:34

Mr Mckinsey

Re: Re: Mr Slinty Lašák každé pondělí v tisku

zapomněl jste na superborce z ebanky Kasala, Černého t.č. v ČSA a na Boreckého RvRvRv.

0/0
11.12.2006 7:37

Eva Z

Re: Re: Mr Slinty Lašák každé pondělí v tisku

Uffff, hlavně, že jsou všichni tito primitivové z ebanky pryč :-P:-P:-P. Docela lituju zaměstnance ČSA - si asi mysleli, že po Tvrdíkovi už něco horšího být nemůže .

0/0
11.12.2006 7:49

Lamser

Re: Mr Slinty Lašák každé pondělí v tisku

on už bude Mr Radomír Slinty, MBA něco jako byl Nejedlý.8-o;-€;-€;-€;-€;-€

0/0
11.12.2006 7:40

Zdenek

A co Tvrdik?

Lety CSA do Dubaje byvaly vetsinou velmi slusne obsazeny a ceny letenek byly ve stejnych relacich, jako u konkurence, mnohdy i drazsi. CSA byly pred 3 lety slusne prosperujici spolecnosti, dnes se potykaji s dluhy a zavadeji pochybna opatreni. A co pan Tvrdik, nemel by se zodpovidat z vysledku sve "prace" u CSA?

0/0
11.12.2006 7:02

Jerry Seinfeld

Tvrdik a Dubaj

Tvrdik by se urcite mel zodpovidat. Ale lety do Dubaje "slusne obsazeny" nebyly.

0/0
11.12.2006 9:30

Zdenek

Re: Tvrdik a Dubaj

Letam sem deset let a prazdna letadla pamatuju pouze v prubehu jednoho mesice, kdy zacala valka v Iraku. Air France  sem letaji 7x tydne s 777 a jsou vytizeni  dostatecne.

0/0
11.12.2006 12:04

Jerry Seinfeld

Laicke odhady...

Obsazenost odhadujete podle toho, ze zrovna ty vase lety byvaly vytizene "dostatecne"? A co kdyz let pred vami a let po vas byval prazdny? Nebo mate v ruce presna cisla ze cele obdobi? A kde jste nasel udaje o vytizenosti letu Air France?

0/0
11.12.2006 12:38

Šejk

Důvod je jasný

Důvod neúspěchu je jasný. Do Dubaje všichni létají s FlyEmirates. Je to značka úspěchu. Jejich první třída je pro České Aerolinie něčím nedostižným. Je to něco jako srovnávat šnorchl s pětihvězdičkovou výletní lodí.

0/0
11.12.2006 3:16

Nene

Re: Důvod je jasný

FlyEmirates? O tech jsem nikdy neslysel. U Emirates jsem nekolik let pracoval, ale toto slysim poprve...Emirates samozrejme pouzivaji slogan 'Fly Emirates'.

0/0
11.12.2006 6:35

Alek

Re: Re: Důvod je jasný

to víš, to si zase šejk hraje na něco co není. Ten viděl logo Fly Emirates tak maximalne v televizi na dresu Chelsea....;-D;-D;-D

0/0
11.12.2006 7:52

Honza

Re: Re: Re: Důvod je jasný

Nebo na McLarenu Kimiho Raikkonena ;-D Jinak s Emirates jsem letel prave do Dubaje a jasne, ze je to nekde jinde nez CSA. Jenze neda se srovnavat CSA, ktera se specializuje na stredni a kratke trate s dalkove orientovanymi Emirates, kde jsou prece jen trochu jine naroky cestujicich a jejichz nejmensim typem letadla je snad A330 :-)

0/0
11.12.2006 8:07

Jiny Honza

Re: Důvod je jasný

Mily Sejku, bud od te dobroty a popovidej nam smrtelnikum, jak to vypada s tou prvni tridou u Fly Emirates, prosim. S tvymi bohatymi zkusenostmi to bude zajiste poutave vypraveni... ;-D

0/0
11.12.2006 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.