Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový úsek dálnice D11 spojil Prahu a Hradec Králové

Královéhradecký a Pardubický kraj se dočkaly dálničního spojení s hlavním městem. Stavbaři spolu se zástupci ministerstev a hejtmany slavnostně otevřeli 42 kilometrů dlouhý úsek dálnice D11. Ten vede od dosavadního konce D11 u Poděbrad až po provizorní sjezd u Sedlic před Hradcem Králové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jcob

Dalnice-nejspis jedine reseni

Myslim, ze ta dalnice je jedine reseni! Slnice, jak uz tu bylo casto zmineno, je velmi nebezpecna. Navic tezko omezime na tomto useku dopravu, protoze je to opravdu jedina silnice vedouci od hranic s Polskem do centra CR a tim i do zemi s nami sousedicich. Nemam rad auta, jsou hlucne,skodi nam,prijde doba kdy budeme jezdit na vodik(ropa neni nevycerpatelna) a to budou silnice urcite potreba. Takze dokud je oblast minimalne osidlena je treba postavit dalnicni site aby se kamiony jenom projizdejici nemusely "courat" pres dediny.Ekologove jsou velmi "neinteligentni"!!! Vemte si takovou spotrebu auta co jede 80km/h a kazdych 5km musi zpomalit na 50km/h, jde o to, ze pokud auta budou mit moznost jezdit po dalnicich, tak je to pro zivotni prostredi lepsi varianta. A tim budou spokojeni ridici, obyvatele a take ekologove. Proto by se meli tihle vseodpurci nad sebou zamyslet. nevyhneme se tomu a cim driv budou dalnice postaveny tim drive muzeme resit dulezitejsi otazky ochrany prirody.

0/0
22.12.2006 9:19

Speedy

Kéž by bylo víc úseku, kam ty zasr....aný kamióny nepustili. Náklad patří na koleje!!!!

0/0
20.12.2006 7:42

VitaminS

Re: Kéž by bylo víc úseku, kam ty zasr....aný kamióny nepustili. Náklad patří na koleje!!!!

R^, hlavně věci typu mosteckýho a hradeckýho uhlí, co se tahají do jižních čech po silnici. Debilové

0/0
20.12.2006 11:33

Totedyne

Re: Re: Kéž by bylo víc úseku, kam ty zasr....aný kamióny nepustili. Náklad patří na koleje!!!!

Hradecké uhlí? Nepleteš si to s plzeňským vínem ?

0/0
20.12.2006 16:01

VitaminS

Re: Re: Re: Kéž by bylo víc úseku, kam ty zasr....aný kamióny nepustili. Náklad patří na koleje!!!!

chybička: ostravský uhlí a mostecký uhlí

0/0
4.1.2007 12:02

Milan

Tak jsem to přečetl

Tak jsem napsal příspěvek, a asi že jsem použil slovo na h, tak mi to nepustili, tak znovu:

Je mi zle, když vidím papaláše, jak se vychloubají dálnicí končící v poli. Já se se státem dohaduji 10 let, taky o silnici. Nikoho nic nezajímá, prostě Kocourkov hadr.

0/0
20.12.2006 0:18

Kubrt01

Až umře....

Až umře první děcko na silnici v Libišanech, tak bych nechtěl být v kůži tý ženský! Ta musí mít hroší kůži, když jí nebudou vadit mrtvý děti - a že budou, to už je teď jasný. Jen kvuli nějaký hloupý ženský a jakoekologům, která musí za každou cenu mít majetek přesně tam kde chce, budou lidi platit bolestí a vlastní krví. Fandil jsem paní Regecový v jejim sporu s Hranicemi, ale tohle je úplně něco jinýho. 

0/0
19.12.2006 23:26

p.sp.

Re: Až umře....

paní regecová byla trochu něco jiného...

0/0
20.12.2006 0:55

JURA

Re: Až umře....

Hlupák seš ty. A přeju ti aby ti vybvlastnili tvůj majetek kvůli něčemu. A propo já dálnice nepoužívám a považuji je za zhovadilost.

0/0
20.12.2006 7:13

termin

Re: Re: Až umře....

Vite jaka je nehodovost na soucasne silnici HK - Podebrady? Silena. Jsem rad, ze tu dalnici konecne otevreli. Mam znameho v HK na chirurgii - ekology nesnasi, skoro denne tam operuji zmrzacene lidi z teto naprosto nevyhovujici silnice....!

0/0
20.12.2006 9:16

Daňový soumar

Re: Re: Re: Až umře....

To je celý pouze o totální neschopnosti tohohle zkurwystátu...

0/0
20.12.2006 10:07

chodec

Re: Fuj,

to je přesně ta falešná, zkratkovitá a jedovatá rétorika, jakou používají bolševici a  kterou jim baští nedovzdělaní lidé. Pochopitelně žádná soukromnice nemůže za šlendrián úředníků a státních orgánů ve věci českých dálnic, počínaje Kapschem a konče svedením dálniční dopravy doprostřed vesnice.

0/0
20.12.2006 8:18

Transalp

Re: Re: Fuj,

R^R^R^

0/0
21.12.2006 14:49

Jerry Seinfeld

Re: Až umře....

A co vsechny ty nehody na puvodni silnici pres Chlumec nad Cidlinou, z nichz byla nyni doprava odklonena? Ty jste take bral v uvahu?

To mam opravdu nejradeji, ty lacina hesla o "mrtvych detech", slzicka aby ukapla ... hlavne se na vec nedivat racionalne....

0/0
20.12.2006 8:43

Dr. Fe1

Re: Až umře....

No ty si ale idiot. Tvůj příspěvek je dokonalá ukázka obrácení viny a svalení na někoho jiného. Zato že dálnice nevede až do HK může arogantní přístup pracovníků ŘSD, kteří od začátku odmítali nabídnout za majetek té paní adekvátní náhradu. Ta paní chtěla jen to samé co jí dálnice znehodnotí, nic víc.

Nejhorší je, že se blolševici z ŘSD a MD spoléhají právě na takový idioty jako jsi ty, že s jejich pomocí nakonec protlačí silou každé nesmyslné řešení (viz Plzeň, České středohoří atd.)

0/0
20.12.2006 8:51

Ladinek

Re: Re: Až umře....

Nerikam ze je chyba u pani Havrankove, ani si to nemyslim, ale to ze chtela nahradu za pole 1:1 neni pravda, ve skutecnosti chtela 100x vetsi plochu.

0/0
20.12.2006 13:15

Dr. Fe1

Re: Až umře....

Jsi idiot. Názorně jsi nám předved, jak obrátit vinu, příčinu a následek ...... Bohužel ŘSD a MD se spoléhá právě na takový primitivy jako jsi ty, že s jejich pomocí nakonec každý nesmyslný a bezohledný "řešení" protlačí silou.

0/0
20.12.2006 8:58

drevak_patlak

Re: Až umře....

Přečtěte si nejprve celou diskuzi a uvidíte, že Váš názor je zcela myslý. Za nedokončení dálnice nemůže paní Havránková, která pouze zcela zákoně chrání svůj majetek a výstavbu dálnice nikdy blokovat nechtěla. Můžou za to úředníci, kteří s ní nějakých 10 let vůbec nepromluvili (ač se o to snažila) a pak jí hrozili vyvlastněním. Takto to fungovalo za bolševika, v demokratickém státě nemají podobné mechanismy co dělat. Argumentace mrtvými dětmi je jen další podoba nátlaku, který je opět nepřípustný.

0/0
20.12.2006 9:35

L.

Re: Až umře....

!!!Co to meleš?

Již před několika lety paní Havránková chtěla náhradní pozemky, které byly poblíž a byly státní, prostě jen nechtěla prodat, ale směnit. Prostě měl o ty pozemky zájem někdo, kdo s nimi plánoval spekulovat. To Tě nenapadlo? Cena pozemků okolo dálnice u HK prudce stoupá. S tím se i počítalo, takže teď jsou k prodeji, zjisti si kdo je vlastník, kdopak je asi výhodně získal. Příště nemel nesmysly, zjisti si řádně informace a potom tady něco piš. Zeptej se v HK na úřadu, Ty imbecile. ;-€

0/0
20.12.2006 12:09

Kubrt01

Re: Re: Až umře....

Hm, ale mě přece nezajímají nějaký spekulace s pozemkama, fakt je pouze jedinej, tam kde měla bejt dálnice, je pole. A tam kde byla poklidná vesnice, tam bude jezdit 10 tisíc aut denně. A až to odnesou zraněním nevinný lidi, tak jim vaše idiotský názory budou fakt útěchou. Já jsem psal, že bych nechtěl být v kuži tý ženský, pokud s tím dovede žít, tak proč ne, dneska je vlastně možný všechno. V tomhle případě jednoznačně platí - zájem společnosti musí být nadřazený zájmům jednotlivce i kdyby jí měli ty pozemky vyvlastnit.

0/0
20.12.2006 13:47

Kubrt01

Re: Re: Re: Až umře....

a jen tak na okraj, kdyby existoval zákon o vyvlastnění půdy ve veřejném zájmu, tak bychom se divili, kolik půdy by v tu chvíli bylo levně na prodej. Tohle by na ty zasr**ný spekulanty platilo nejvíc.

0/0
20.12.2006 13:51

chodec

Re: Re: Re: Re: přestaň už štvát

těmi zrůdnými-rudými kecy, kde není ani náznak nějaké znalosti věci, jen ignorance a hrubý primitivismus.

0/0
21.12.2006 8:37

WildBoy

vy obhájci lidských práv

lidská práva jednotlivce končí tam, kde začínají práva jiného - v tomto případě práva miliónů lidí kteří tuto dálnici potřebují. Veřejný zájem musí mít přednost před senilní nostalgií typu "na tomhle poli pásl husy i můj pradědeček"

0/0
19.12.2006 23:17

p.sp.

Re: vy obhájci lidských práv

ale něco za něco, víš? Počkej až tobě přijdou v zájmu většiny zbořit domek...Takhle to nejde řešit, seberu a hotovo..kde bychom skončili?

0/0
20.12.2006 0:56

Sopko

Re: Re: vy obhájci lidských práv

v cechach je velka hustota sidel a malo mista pro linive stavby. Budtto se prosadi verejny zajem, a ten dalnice bezesporu je anebo nepostavis jediny km cesty, protoze kamkoliv kopnes, zasahujes do neciho zajmu, pozemku nebo stavby

0/0
20.12.2006 4:32

JURA

Re: Re: Re: vy obhájci lidských práv

A co takhle něco méně destruktivního ? Než pitomý předražený dálnice? Taková zastaralá primitivní koncepce ...

0/0
20.12.2006 7:16

barbudo

Re: Re: Re: Re: vy obhájci lidských práv

... takže všichni budeme létat ... hmm ...

0/0
20.12.2006 7:52

JURA

Re: vy obhájci lidských práv

Za koho se tu oháníš právem milion; lidí? Mně ze svejch skupinovej sobeckejch práv vynech.

0/0
20.12.2006 7:14

chodec

Re: jen to nepřehnat

na druhé straně : až nebudeš mít co žrát, protože všude bude beton, tak se budeš svíjet touhou po pečené huse, jakou si občas dopřával onen pradědeček.

0/0
20.12.2006 8:21

IRC

Re: vy obhájci lidských práv

no me je dalnice do hradce ukradena,takze z meho pohledu jsou naroky te pani stejne jako naroky lidi,kteri tu cestu chteji. kdyz ji chteji,at si ty pozemky koupi za prislusnou cenu.tomu se rika obchod.

0/0
20.12.2006 9:33

Demeter

Re: vy obhájci lidských práv

Co je to ten pozehnany "verejny zajem". Uvidis verejny zajem, az ti urednici prijdou vyvlastnit auto a bydleni...prirozene ve verejnem zajmu.

0/0
20.12.2006 12:41

Transalp

Re: vy obhájci lidských práv

Zájem, prospěch, přínos je kategorie ryze subjektivní. Nic takového jako veřejný zájem není definováno, protože to není definovatelno.

Všem kolektivistickým šmejdům k vánocům přeju, ať vám kapr v krku zaskočí, vy loupežníci. ;-D

0/0
21.12.2006 14:55

jarda

viz. dnesni komentare na CT24

ten chlapek z reditelstvi dalnic, to je zosobnena Prazska arogance. kdyz se ho zeptala jak budou resit stiznosti starostu z vesnic kolem D3 tak zadny jednani, ale dohodnou se s uredniky na kraji at si starostove trhnou. při vystavbe pak `za trest` u rebelujicich obci neudelaji sjezdy (to sice nerekl, ale delava se to tak)...

0/0
19.12.2006 23:15

chodec

Re: proč pražská ?

polovina pražáků je z vesnice, vďyť to tady každý druhý přiznává.

0/0
20.12.2006 8:24

drevak_patlak

Re: viz. dnesni komentare na CT24

Ano, ten chlápek byl děs a hrůza. Navíc pořád hovořil o nutnosti změnit legislativu (tj. vyšachovat všechny připomínkující obyvatele). Tudy cesta nevede.

0/0
20.12.2006 9:43

Jerry Seinfeld

Vymysly...

Prosim, mohl byste nejak dokumentovat podle mne zcela vymyslenou vetu "za trest u rebelujicich obci neudelaji sjezdy"?

Podoba dalnice se vytvari mnoho let predem, a to vcetne sjezdu - jeste v dobe, kdy ani nejake vesnice nevi, ze vubec je proti cemu rebelovat.

0/0
20.12.2006 10:00

drevak_patlak

Paní Havránková

Rád bych se zastal paní Havránkové. Ta dostala svoje pozemky v restituci a hned poté (tj. před více než 10 lety), co zjistila, že je tudy plánovaná dálnice, tak kontaktovala příslušné úřady. Nechtěla stavbu blokovat, ale chtěla náhradou adekvátní pole (Polabská nížina má nejúrodnější půdu u nás). Mnoho let se s ní nikdo nebavil, ačkoliv se o to snažila. Poté jí byla nabídnuta tabulková (tj. nesmyslně nízká) cena za výkup a posléze vyhrožováno vyvlastněním (příslušná úprava zákona ale naštěstí neprošla). Po tomto nátlaku rozprodala svoje pole po metru čtverečním mezi ekology, kteří měli proti D11 oprávněné přípomínky (např. kvůli vlivům na jedinečné a jedny z mála původních lužních luhů u Cidliny), čímž se jí povedlo úspěšně stavbu oddálit. Vina na

0/0
19.12.2006 22:57

drevak_patlak

Re: Paní Havránková

doplnění: Vina je tak jednoznačně na neschopných úřednících Ministerstva dopravy a Ředitelství silnic a dálnic, kteří mnoho let nedělali nic pro získání těchto pozemků. Vůle tady rozhodně byla.

0/0
19.12.2006 22:59

WildBoy

Re: Paní Havránková

Ekologové mají "oprávněné" připomínky proti každé stavbě.

V tabulkové ceně je zohledněna i lokalita, takže není nesmyslně nízká (zkuste si zjistit běžnou cenu zemědělské půdy na Hradecku, a zjistíte že není nijak závratná). 

Paninka chtěla na kousku políčka vydělat majlant, a když stát jejímu vydírání neustoupil, rozhodla se stavbu dálnice bojkotovat.

0/0
19.12.2006 23:26

JURA

Re: Re: Paní Havránková

Technokráté a sobci zas tvrdí, že všechno je super a nikomu to neškodí. To je blbost ne ?

0/0
20.12.2006 7:17

Phantom2005

Re: Re: Paní Havránková

A ty bys snad nezkusil získat v _tržním_ hospodářství za svůj majetek maximum??? Netlačí tě náhodou svatozář?

0/0
20.12.2006 8:35

drevak_patlak

Re: Re: Paní Havránková

Paní Havránková nechtěla na stavbě nikdy vydělat, jen chtěla pole za pole, tj. stejnou hodnotu. Místo toho jí ale nabízeli tabulkové kompenzace (které jsou nižší než tržní) a posléze vyhrožovali vyvlastněním.

Ekologové mají oprávněné připomínky často. To je dané jednak tím, že zachovalých území u nás značně ubývá (a dálnic přibývá) a také tím, že celá dálniční síť je tvrdohlavě stavěna podle starých komunistických plánů, které s ochranou přírody příliš nepočítali. Kromě toho ŘSD neprojevuje žádnou vůli ustoupit a dát ekologům alespoň někdy za pravud. Důkazem budiž chráněný Libický luh, přes který dálnice vede po nesmyslném náspu. Ekologové chtěli nejprve území obejít, ale dálnice mezitím vyrostla až k jeho kraji. Poté navrhovali alespoň estakádu, ale investor prosazoval násep. Po několika letech sporů se nakonec postavil násep, byť se dvěma mosty (alepsoň dílčí, ale podle mě nedostatečný ústupek). Kdyby se na estakádu přistoupilo hned, mohla stát dálnice o několik let dříve.

0/0
20.12.2006 9:42

Phickus

Re: Re: Paní Havránková

Ono ani tak neslo cenu. Ale stat chtel koupit jenom pas pro dalnici a rozetnout jeji hospodarstvi na dve dokonale oddelene casti.

Scelovani pozemku delali dokonce i Francouzi pri stavbe TGV. Jenom cesky urednik radsi vyvlastnuje ve "verejnem zajmu".

0/0
20.12.2006 9:50

FrantaV

klasický Český přístup...

... rozestaví dálnici až na hranci pozemku se vzpurným majitelem a pak ji celou svedou přes jeho vesnici. Ať si to s ní(m) sousedi vyřídí sami.

Podobný postup je používán i při výstavbách průmyslových zón (ochotným nabídnou peníze, pod podmínkou že přesvědčí i míně ochotné sousedy).

0/0
19.12.2006 21:53

marketi

Pani Havránková

mám chuť vám osobně pogratulovat. Bojovala jste o maximalní cenu svého pozemku až do konce - a výsledek se dostavil. Budete mít co jste chtěla a dálnice taky bude. Konečně v téhle zemi musí lidi mimo velká města pochopit, ze i pozemek na kterém se pěstuje obilí má tržní cenu a nenůže se ukrást vyvlastněním (jak to dělaj na východě).R^

0/0
19.12.2006 21:16

Sopko

Re: Pani Havránková

no a tedka se predstav, ze na zapade - treba v nemecku nebo rakousku - tyhle problemy nemaji. Proste se vyvlastni ve verejnem zajmu a konec

0/0
20.12.2006 4:29

barbudo

Re: Pani Havránková

... tržní cena pole je především cena dotací ... že ...

0/0
20.12.2006 7:55

King_Feanor

Brünn-Wien

už aby taky konečně začali stavět, aby i tato dálnaice stála a Brno bylo spojeno s naším hlavním městem...

0/0
19.12.2006 20:50

Totedyne

pár drbů z VČ kraje

Tu pani H. u které končí ta dálnice tu znám trochu osobně, ta si své zájmy umí hájit.

Kdysi ji komunisti vystěhovali z hospodářství, po revoluci ji pozemky vrátili, ale trochu dál od Hradce Králové.

Jedna státní instituce v 90.letech vrátila pozemky s kterými počítala jiná státní instituce na výstavbu dálnice.

Mezitím taky se jeden z rodiny paní H. oženil a když se paní H. dozvěděla, že dědeček nevěsty asistoval u vystěhování rodiny H., musel být rozvod.

0/0
19.12.2006 20:03

PES na cesneku

Jezdeďačku vyvlastnit bez náhrady

Ksidnl co si myslí, že může všechno ;-€ Nasrath, všechny škody vzniknuvší na provizorním sjezdu z D11 připsat na vrub té jezeďačce!

0/0
19.12.2006 18:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.