Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otevřela se nová část dálnice D8. Kus ale chybí

Konec roku se nese ve znamení nových dálnic. Po úterním otevření 42 kilometrů hradecké dálnice D11 přichází na řadu D8 za Ústím nad Labem. Úsek o délce 23,4 kilometru se na německých hranicích u Petrovic napojí na saskou dálnici A17.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miron777

D8

Jel jsem minulý pátek po novém úseku D8 - podle nerovností to vypadá, že je ta dálnice otevřená nejméně 10let-to se zase našim stavbařům něco povedlo!!!Rv

0/0
28.12.2006 14:17

<karas.obecny@seznam.cz>

<karas.obecny@seznam.cz>

karas.obecny@seznam.cz

[>-]V

0/0
26.12.2006 23:27

crezpenan

nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

toto jsou důsledky ekoblbců,přátel přírody,greenpeaců a podobných šmejdů,kteří koukají jen na sebe a cintají si přes pysky něco o ochraně přírody.Nechť je každý mrtvý,který zůstane podél Labe jejich černou můrou !! 

0/0
22.12.2006 17:51

drevak_patlak

Re: nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

Dneska odpoledne (tj. v nejvyšší dopravní špičce) jsem jel rychlíkem podél Labe Praha-Ústí n.L.-Chomutov a schválně jsem pozoroval "cvrkot" na silnici mezi Lovosicemi a Labem. Provoz byl velmi nízký, podobně na nové dálnici u Chabařovic. Pokud tady budou nějací mrtvý, je to vina jen řidičů.

0/0
22.12.2006 19:33

Martin

Re: Re: nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

mozna ti to unika, ale jiz tento vikend zacinaji vanoce a do konce roku uz moc kamionu neprojede

0/0
22.12.2006 23:13

drevak_patlak

Re: Re: Re: nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

To mi skuttečně neuniko :-) Ovšem právě v tento pátek probíhalo "stěhování národů", kdy spousta lidí se na ty Vánoce někam přesouvala. Alespoň ve vlaku to tak vypadalo. Kamiónů sice jelo méně, ale o to více jsem čekal osobáků.

0/0
23.12.2006 21:38

pavelthelong

Re: Re: nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

vtip je v tom, ze ve smeru Praha-Teplice je odboceni v Lovosicich smer UnL nove "zakazano" peknou betonovou stenou, tam ted odbocit proste nejde, ani s osobakem, musi se o jeden vyjezd z D8 drive

0/0
28.12.2006 7:24

Bubrak

Re: Re: Re: nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

Aha, tak proto jsem minuly ctvrtek dojel nejprve omylem do Teplic. Diky za osvetleni. :-)R^

0/0
28.12.2006 13:08

majka

Re: nejpodstatnější část chybí-spojení severu s PH

máte pravdu životy žáby jsou tu povyšovány nad lidi. Projet tento usek ráno v osm nebo večer v šest je sázka do rulety každou chvíli se tu nekdo kvuli šmejdům ekologům zabije. Přeju jim aby dopadli jako ti zbytečně mrtví

0/0
18.3.2008 14:13

Bubrak

pekny

Tak sem se tam prave zajel podivat z Prahy na motorce a je to tam pekny, tunely pekny, ten delsi Panensky je pekna rychla tahla zatacka, byl tam jeste na zemi takovy popilek, tak jsem to moc neroztahoval. ;-D

0/0
22.12.2006 3:02

pavelthelong

Re: pekny

neni v tom tunelu "nahodou" povolena jen sedesatka? to muzes na babete na plny plyn, ne?

0/0
28.12.2006 7:21

Bubrak

Re: Re: pekny

Plnej sem nedal, jen 170. ;-D

0/0
28.12.2006 13:05

Milan

Hezký

nový kus dálnice, která opět, jako hradecká, končí v polích...Snad se dočkají tak rychle jako naše obec, která měla mít obchvat již před 30ti lety a ještě dalších 30 let mít nebude.

Soudruzi děkuji !

0/0
21.12.2006 19:08

wildge

Re: Hezký

Prakticky vsechny rozestavene dalnice konci v polich. V Nemecku je obvykle, ze se nove dalnice oteviraji po castech, takze je to samy docasny najezd a sjezd.

0/0
21.12.2006 19:12

killy

Hmmm. U nás je to hlavně kvůlivá....

jiné stavební legislativě, než v Německu, a kvůli zelenejm mozkům, kteří už tady kecají úplně do všeho (jaujau, jihočeské matky, usw.). Institut vyvlastnění je u našich západních sousedů fungující a jejich "zelení" mají i trochu jiné starosti.

0/0
21.12.2006 21:23

killy

P.S. ..a případný mrtvý na silnici z Ústí do Lovosic.....

..budou opravdu mít na svědomí greens ...

0/0
21.12.2006 21:26

Dr. Fe1

Nedělejte ze sebe blbce

Obvyklá metoda ŘSD je protlačovat svoje řešení silou, pěkně po bolševicku. S nikým se nebavit, nepřijímat žádné kompromisy a doufat, že se to "časem" protlačí, bez ohledu na přírodu, vlastníky pozemků, obce .... S vlastníky pozemků jednat arogantně nebo vůbec, hrozit vyvlastněním a nenabídnout adekvátní náhradu (viz např. D11 u HK). Když pak proti těm nesmyslům někdo protestuje, tak ho označí za ekologistu a řeknou že on může za ty mrtvý na silnicích apod., protože oddaluje výstavbu.

 Přitom kdyby od začátku jednali jako slušná firma a brali by alespoň základní ohledy na ŽP a s vlastníky jednali slušně, tak by ve většině případů ke konfliktům nedocházelo a většina dálnic by stála mnohem dříve.

Nejhorší na tom je, že jim na tuhle metodu "arogantně protlačovat a pak nechat protesty vyhnít" spousta idiotů naletí a vykřikujou něco o zločinejch ekologistech Rv

0/0
21.12.2006 16:59

wildge

Re: Nedělejte ze sebe blbce

Tim, ze to budes porad opakovat, tim se to pravdou nestane.

0/0
21.12.2006 17:22

Mladá Fronta na banány

Re: Re: Nedělejte ze sebe blbce

To ale soudruhovi bytovému kolchozníkovi vůbec nevadí.

Má vlastní priority: peníze.

Všimnul jste si, jak je konkrétní? Nenapsal ani prd.

Dálnice D8 se nelíbí minimálně dvěma skupinám: šlapkám a kvazi-ekologům. Těm prvním proto, že v Dubí přijdou o beztak zkomírající kšeft.Těm druhým proto, že přijdou o potenciální dušičky - právem naštvané lidi z Dubí a podobných městeček, přes které stávající silnice vedla.

Popřejme tedy šlapkám a kvazi-ekologům, ať se jim daří dobře v jiném oboru.

0/0
21.12.2006 17:51

drevak_patlak

Re: Re: Nedělejte ze sebe blbce

Je tu ještě několik dalších skupin, např. praví ekologové nebo turisti. Já se řadím do obou.

0/0
22.12.2006 9:12

mim

Re: Nedělejte ze sebe blbce

Je to tak. ;-€

0/0
25.12.2006 0:40

Frank Drebin

Otevřela se nová část dálnice D8. Kus ale chybí

Já čet: "....Klaus ale chybí...

0/0
21.12.2006 16:59

MoUdrostrak

Zazrak

Viamichelin to uz kresli "ponovu" R^R^R^

Vviamichelin.comV

0/0
21.12.2006 16:18

wildge

Re: Zazrak

Bohuzel jen v nejhorsim rozliseni.

0/0
21.12.2006 19:51

MoUdrostrak

Drazdany si mnou ruce (aspon na par let)

diky ceskym ochrancum zivotniho prostredi se Drazdany pro cele Severni Cechy stavaji spadovym evropskym velkomestem misto Prahy.

Vydela drazdanske letiste, cestovky, last minuty, velkoobchody s elektronikou a dalsi a dalsi.

Mozna se i od nich nasly nejake drobne pro "ekologisty"...RvRvRv

Podobne jako Jihoceske Matky a nemecky EoN

0/0
21.12.2006 16:13

Mladá Fronta na banány

Re: Drazdany si mnou ruce (aspon na par let)

Sory, ale nechápu, proč by drážďanské letiště, cestovky, velkoobchody s elektronikou platili české ekology za to, že budou zdržovat dokončení D8.

Jihočeské matky E.ON nemá důvod sponzorovat. Pokud někdo obrdžel obzvlášť hutný sponzoring, pak to byl ČEZ v rámci projektu monopolizace čezké energetiky.

0/0
21.12.2006 17:56

nasty

Re: Re: Drazdany si mnou ruce (aspon na par let)

pokud nechapes, tak si poposedni ;-)

0/0
21.12.2006 19:52

Kropáč

Re: Drazdany si mnou ruce (aspon na par let)

Souhlasím, že dálnice Drážďany - Praha skutečně pomůže Drážďanům, ale pomůže i celému východnímu Německu (východní myslím geograficky, ne politicky),  dopravě v severních Cechách, i Praze. A to i ekologicky. Dálnice je v zájmu všech.

Nevidím nejmenší důvod, proč by kdokoli sponzoroval oragnizace, které zůsobily několikaleté zpoždění stavby úseku dálnice mezi Ústím a Lovosicemi, který už mohl a měl být dávno hotový.

0/0
22.12.2006 8:30

juventus

to je otrava

dalnice jakoby otevreny ale tu chybi 6 km, tu 15 km a takze vlastne nic neni hotovo. Urcite bych nekaslal na ekologii, ale konstruktivne bych to resil s odborniky a klidne podkopal Cesky stredohori- veznu mame dost a moc toho v base nedelaji- a usetrilo by se a priroda by byla zachovanaR^

0/0
21.12.2006 16:12

Flyer01

jupi...

konecne dobra informace...valim v noci z NL domu a kdyz jsem jezdil pres cinovec, tak jen usek z Dresden na cinovec trval pres dve hodky...to bude parada.... R^[>-]

0/0
21.12.2006 16:11

Mladá Fronta na banány

Re: jupi...

Němci opravovali asi 3 úseky na jejich straně paralelně s tím, že dopravu převáděli do jednoho pruhu kyvadlově.

Ironie osudu je, že D8 se spouští paralelně s tím, kdy se podařilo stávající silnici na obou stranách dostavět/zrekonstruovat do stavu, který odpovídal objemu dopravy.

To už budou mít na Cínovci druhou mrtvou celnici. Chudáci vietnamci trapčí ještě na cestě k té původní, přes kterou dnes můžou snad jen pěší a autobusy.

Perlou nad perly je nedávno dobudované a dávno opuštěné velkokapacitní "celní" parkoviště pro kamiony. Stavba přístupové dvouletky.

0/0
21.12.2006 18:12

wildge

Re: Re: jupi...

Bohuzel celni pomnicky nas budou strasit jeste dlouho. Mezi Dubi a Altenbergem je asi nejluxusnejsi preshranicni cesta ve stredni Evrope.

Pozitri tudy jedu a asi uz budu muset po dalnici. Jen nevim, kde koupim dalnicni znamku.

0/0
21.12.2006 19:11

Sam666

velemin a ekologisti

Hodim do plena jeden zabavny pribeh ohledne obyvatelu velemina a ekologistu:

cca pred 2ma roky se ve velemine konalo setkani ekologistu s obcany na tema dalnice D8 prez stredohori. Bohuzel pro ekologisty se den pred tim ve velemine vybourala cisterna s benzinem z nemecka a ten jim zamoril kanalizace.

Tato diskuze byla z nejakeho neznameho duvodu zrusena (asi se bali, ze dostanou po cuni)

0/0
21.12.2006 15:31

abcd

Opravte D1

postavte dálnici Olomouc - Hradec K. dobudujte dálnici do Ostravy.

ekology neposlouchejte .......... je to v zájmu státu.

0/0
21.12.2006 15:27

Sam666

Re: Opravte D1

lehce bych to preformuloval:

ekologisty neposlouchejte.

ekolog je clovek, ktery ma vystudovanou vysokou skolu obor ekologie - vedu o vazbach mezi zivocichy v prirode. coz clenove techto zajmovych skupin nejsou ani nahodou.

0/0
21.12.2006 15:29

abcd

Re: Re: Opravte D1

R^

0/0
21.12.2006 15:52

h@luzak

Re: Re: Opravte D1

Znam par lidi, kteri podobny obor vystudovali (napr. rekultivace). Vesmes jsou vyznamne zamereni proti "ekologickym aktivistum". Mate pravdu, ekologiste (hezke zkratkove slovo) z nejakeho duvodu kopou za nekoho jineho (ti hlavni a chytrejsi). Ti ostatni se, obavam, jen vezou (a rozhodne to nebude ta chytrejsi cast, protoze jinak by to asi nedelali).

0/0
21.12.2006 16:12

Sam666

Re: Re: Re: Opravte D1

Dekuji Vam za souhlasny nazor.

Co se tyce ekologickeho citeni stavaru (pro jednu stavarskou firmu delam externiho konzultanta v IT): je docela zajimave, ze zadny ze stavbyvedoucich teto firmy by nesel za ziveho boha nakupovat do prodejen jiste firmicky. a to z jednoho prosteho duvodu - kacela stromy bez duvodu a bez povoleni.

Tito stavari maj, dle meho nazoru, daleko vetsi ekologicke citeni nez zmineni aktiviste placeni jakozto vlivove skupiny.

0/0
21.12.2006 17:41

Mladá Fronta na banány

Re: Re: Re: Re: Opravte D1

Same, to je storka za korunu drahá.

Jak tak čtu názory v IHojte tak stavaři nechodí do Lidlu kvůli pokáceným stromům a historici zase do Delvity kvůli vykopávkám v Rudné.

Můžete se pochlubit další, co nechodíte z ideologických důvodů někam nakupovat?

0/0
21.12.2006 18:01

wildge

Re: Re: Re: Re: Re: Opravte D1

Za rohem mam kram, ze pry BIO a bez GMO. Tak tam taky nechodim.

0/0
21.12.2006 19:22

Demeter

zivotni prostredi neco stoji

to je bezny, ze varianta ktera mene zatezuje ZP stoji vic penez. Kdyz vidim co se s danema deje, tak bych souhlasil, aby dalnice staly vice. A hlavne bych to nenechal zadavat RSD a podobnym socialistickym molochum.

0/0
21.12.2006 15:23

Mladá Fronta na banány

Re: zivotni prostredi neco stoji

Docela by mne zajímalo, kudy byste tu dálnici kreativně vedl. České středohoří a Krušné hory to není maličkost.

A přes oblibu tunelování v médiích pochybuju, že by kdo 100 kiláků v tunelech zaplatil.

A kdyby zaplatil, tak by tam při maximální rychlosti 80 km/h těžko kdo jezdil.

0/0
21.12.2006 18:06

drevak_patlak

Re: Re: zivotni prostredi neco stoji

Na současné silnici podél Labe je tuším omezená rychlost na 70 km/h, takže zlepšení to je. Dálnice ale není jen o tom, že pojedete furt rychle jako Schumacher. Je také o kapacitě a vyšší bezpečnosti kvůli jednosměrnosti jednotlivých pruhů.

Pro zajímavost, pokud by vznikla 3 km dlouhý tunel Kubačka a byla v něm omezena rychlost na 80 km/h (což by asi byla), pak se tímto opatřením zdržíte oproti plné rychlosti 130 km/h o cca minutu (51,9 sekundy plus rozjezd a brždění). Opravdu si myslíte, že by kvůli minutě tudy lidi nejezdili (a to neřeším, kudy by jezdili jinak)?

0/0
22.12.2006 9:20

Libor

Dálnice v ČR - průser

Tak mě napadá, jestli za ten průser s dálnicema a silnicema můžou jen tzv. ekologové. Většinou to totiž vypadá tak, že cílem všech aktivit, které vedou tito tzv.aktivisté je vybojovat co nejvíce mostů, estakád, tunelů, podjezdů a já nevím čeho. Všechny tyhle věci stavby komunikací neuvěřitelně prodražují, což je voda na mlýn stavebním firmám. Pokud je mi známo, tak zisky firem v dopravních stavbách jsou nesrovnatelně vyšší než např. na tvrdě konkurenčním trhu bytové výstavby. Jedná se v podstatě o uzavřený kruh vzájemně se podporujících firem a státních úředníků, kde prý kvete korupce jako tulipány v Holandsku. Výsledkem se neuvěřitelně dlouhé a drahé stavby silnic a dálnic, jejichž povrch se za 2 roky začne rozpadat. Český člověk pak jen nevěřícně kroutí hlavou nad kvalitou a rychlostí staveb a oprav v Německu, Rakousku či Itálii. A o takových bonbóncích jako je dálniční most Millau ve Francii si u nás můžeme nechat tak akorát zdát.

0/0
21.12.2006 15:10

Exner

Re: Dálnice v ČR - průser

Stejným stylem jako v Millau je dělán ten nový hraniční most!

0/0
21.12.2006 15:20

Sam666

Re: Re: Dálnice v ČR - průser

Jestli ono to nebude tim, ze v Millau to stavi Eurovia a ta vlastni ceskou SSZ ;-D

0/0
21.12.2006 15:26

abc

Re: Re: Re: Dálnice v ČR - průser

Tímto asi nebude. Hraniční most na D8 stavěla FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a JHP mosty

0/0
21.12.2006 20:27

prdlik

Počkejte

Až bude dálnice od severu k jihu, tak d8 bude jako d1.

0/0
21.12.2006 14:55

wildge

Re: Počkejte

To uz je ted. Akorat ze se pres Stredohori nejezdi po dalnici, ale po silnici pres vesnice.

0/0
21.12.2006 15:02

wildge

Nebojte se...

Za tricet let uz ropa bude mozna tak draha, ze auta uz nebudou moct smrdet. Pokud se svet do te doby zjanci, tak na to dojde jiste.

0/0
21.12.2006 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.