Diskuze
Dráhy se dohodly s odbory na růstu mezd
Děkujeme za pochopení.
JPNB
Komu se to zdá moc tomu nábízím 24.12.06 noční a 01.01.07 denní směnu
franta straka :D
Re: Komu se to zdá moc tomu nábízím 24.12.06 noční a 01.01.07 denní směnu
a co jako? i jiny lidi museji jit na silvaka a vanoce do prace ne jen podelany zeleznicari
hnedka_zdrapana
CD
CD me stvou
V pondeli jsem jel do Prahy. Jeden vlak mel 10 minut zpozdeni a druhy, ktery mel navazovat na nej necekal. Nadrazak pak argumentoval, ze prej "to jezdi kazdou hodinu". Nebyl jsem jedinej, kdo byl nasranej.
A to ani nemluvim o tech zlodejskych cenach. Autobus z Jicina do Prahy (kudy obvykle jezdim) stoji 80, vlak stoji 120 - a oboji je cca 100 km. Na nejaky jejich Z karty fakt nejsem zvedavej.
hnedka_zdrapana
Re: CD
Tenhle bordel by se mel zprivatizovat a to pokud mozno co nejdriv. A to cele vcetne infrastruktury.
Přemysl Lasota
Za co zvedat plat?
To jako že budou makat o 5,6% více než letos? Nebo způsobí o 5,6% méně zpoždění, ztráty na HV. Nebo proč tyto nefachčenka a stávkaři dostávají více peněz za žádnou práci. Koleje vytrhat a prodat do šrotu, jednu lokomotivu nechat někde v muzeu, zbytek rozebrat a sešrotovat, na místě tratí postavit cesty, z nádražních budov supermarkety nebo cokoliv jiného - užitečného. Zaměstance - nefachčenka propustit bez náhrad, zaměstnance - schopné přeškolit na hlídače parkovišť. Odboráře pozavírat.
jouda
ale, ale
je to tady samy liberal, ale svobodne domluvenou cenu (prace) by chteli zpochybnovat
tlaskal
Re: ale, ale
jako provokace je to dobrý, ale jinak to snad ani nemůžete myslet vážně... vy si opravdu myslíte, že kdyby byly dráhy soukromá firma, že na takovéhle zvýšení za takového stavu firmy kývnou? ani omylem. prostě to se dobře přidává, když to někdo jiný zaplatí (to je ten zdánlivě bezedný státní rozpočet...)
cz.pete
neskutečné
Prolistoval jsem si několik výročních zpráv Českých drah a taky rozpočet ČR. Vyplývají z toho celkem zajímavá fakta. ČD rok od roku prohlubují ztrátu, snižuje se jim vlastní kapitál atd. a to i přes stále větší dotace ze státního rozpočtu. V roce 2005 jsme na ztrátu ČD platili z rozpočtu 2 119 478 000, v roce 2006 už 2 246 647 000, tj. o 127 milionů korun víc. V roce 2006 jdou na České dráhy 4 miliardy korun. Takže každý z nás aniž by třeba v roce jedinkrát použil vlak v průměr zaplatí drahám ročně 400 korun. Rok od roku se situace horší. Řekněte mi, kde berou železničářské odbory tolik drzosti a přes to všechno chtějí větší platy?!
Smějící se bestie
Re: neskutečné
Tahle čísla vypadají mnohem lépe, než když dělali generální stávky. Tenkrát vyráběli ztráty okolo 10 miliard ročně...
Jinak Český Dpbytčáky jsou pouze typický státní podnik, kterému stát nemůže zařídit monopol ve svém oboru. Věčný ztráty, bordel, smrad a tunely.
Otovon
Odpory fuuuuuuuuj
Prvne by meli zlepsit sluzby a az potom zvysovat platy, odborare vyhazet a pak by to teprve zaclo fungovat!!
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...