- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co jako? i jiny lidi museji jit na silvaka a vanoce do prace ne jen podelany zeleznicari
CD me stvou
V pondeli jsem jel do Prahy. Jeden vlak mel 10 minut zpozdeni a druhy, ktery mel navazovat na nej necekal. Nadrazak pak argumentoval, ze prej "to jezdi kazdou hodinu". Nebyl jsem jedinej, kdo byl nasranej.
A to ani nemluvim o tech zlodejskych cenach. Autobus z Jicina do Prahy (kudy obvykle jezdim) stoji 80, vlak stoji 120 - a oboji je cca 100 km. Na nejaky jejich Z karty fakt nejsem zvedavej.
Tenhle bordel by se mel zprivatizovat a to pokud mozno co nejdriv. A to cele vcetne infrastruktury.
To jako že budou makat o 5,6% více než letos? Nebo způsobí o 5,6% méně zpoždění, ztráty na HV. Nebo proč tyto nefachčenka a stávkaři dostávají více peněz za žádnou práci. Koleje vytrhat a prodat do šrotu, jednu lokomotivu nechat někde v muzeu, zbytek rozebrat a sešrotovat, na místě tratí postavit cesty, z nádražních budov supermarkety nebo cokoliv jiného - užitečného. Zaměstance - nefachčenka propustit bez náhrad, zaměstnance - schopné přeškolit na hlídače parkovišť. Odboráře pozavírat.
je to tady samy liberal, ale svobodne domluvenou cenu (prace) by chteli zpochybnovat
jako provokace je to dobrý, ale jinak to snad ani nemůžete myslet vážně... vy si opravdu myslíte, že kdyby byly dráhy soukromá firma, že na takovéhle zvýšení za takového stavu firmy kývnou? ani omylem. prostě to se dobře přidává, když to někdo jiný zaplatí (to je ten zdánlivě bezedný státní rozpočet...)
Prolistoval jsem si několik výročních zpráv Českých drah a taky rozpočet ČR. Vyplývají z toho celkem zajímavá fakta. ČD rok od roku prohlubují ztrátu, snižuje se jim vlastní kapitál atd. a to i přes stále větší dotace ze státního rozpočtu. V roce 2005 jsme na ztrátu ČD platili z rozpočtu 2 119 478 000, v roce 2006 už 2 246 647 000, tj. o 127 milionů korun víc. V roce 2006 jdou na České dráhy 4 miliardy korun. Takže každý z nás aniž by třeba v roce jedinkrát použil vlak v průměr zaplatí drahám ročně 400 korun. Rok od roku se situace horší. Řekněte mi, kde berou železničářské odbory tolik drzosti a přes to všechno chtějí větší platy?!
Tahle čísla vypadají mnohem lépe, než když dělali generální stávky. Tenkrát vyráběli ztráty okolo 10 miliard ročně...
Jinak Český Dpbytčáky jsou pouze typický státní podnik, kterému stát nemůže zařídit monopol ve svém oboru. Věčný ztráty, bordel, smrad a tunely.
Prvne by meli zlepsit sluzby a az potom zvysovat platy, odborare vyhazet a pak by to teprve zaclo fungovat!!