- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen maloktery kamion to bude objizdet, a jeste jen velmi kratke useky. Co by dopravce usetril na mytu, to by ztratil na delsi trase a delsi dobe jizdy.
Myto nezplati jen "pracujici a studenti" (mimochodem, to je takovy pekny obrat z hloubky 70. let), zaplati ho v cenach vyrobku uplne vsichni, i duchodci, nezamestnani, podnikatele a dalsi.
...takže kamióny budou vesele jezdit i o víkendech a v autobusech zaplatíme víc - skvělá politika stran dopravy!
Domníval jsem se, že mýtné bylo zavedeno kvůli kamionům, které soustavně dalnici ničí, blokují a způsobují vážné nehody. Autobusům by snad měla stačit pouze známka jako osobním pekáčům. I když jsou autobusáci taky prasata (do kamionňáků však mají daleko), tak busy dálnici neničí a neblokují. Zákony holt tvořej hlavy pomazaný (nikoliv rozumem, ale hov.......)
...co chceš - kde na to rozhazování a látání rozpočtu má pak voláda vzít?
Praha -Brno 200km, 200*4=800, cestujících 50, 800/50=16, SA to vyšlo 40
Jo a kde jste sebral, že cestujících je 50? Normálně je 30 míst na sezení a v dálkové dopravě stát nesmí. A ne každý autobus je plný - v průměru je to těch 20 lidí na autobus.
Jen nevim, v ktere hlave se to zrodilo. Nicmene pamatuju si, ze se mytnym mel resit neumerny narust kamionu jezdicich v CR.
Bez ohledu na to, jestli je myto dobry ci spatny napad. Dalnice neco stoji, jak vybudovani tak provoz. Jakym zpusobem to platit?
A co třeba použít těch minimálně 80 až 100 miliard vyždímaných na spotředních daních z PHM, na DPH z PHM, na silničních daních, dalničních známkách, pokutách atd., atd., atd.???
bude toho vic co se zdrazi..krom autobusu i postovne a samozrejme i rada bezneho zbozi.. jen hloupy dopravce bude platit tyto naklady ze sve kapsy..
jak skoro každý horlí za podporu autobusů, aby se nejezdilo vlastními auty a když se jednalo o dráhu, každý řval jak pavián. Že jste na to ekologické přišli až se zdražením autobusů, to je zajímavé!
Ještě zajímavější je, že více zdraží nové autobusy "třínápravové" než staré Karosy, jejichž provoz je neekologický od výfuku viditelně.
Nemam slov! Misto toho aby se podporovalo to, aby se lide prepravovali hromadne v autobusech, tak se autobusy zdrazi aby kazdy vytahl svoje auto a jel do prace, do skoly , ... autem. Dalnice pak budou vecne ucpane a znicene vice, nez kdyby udelelili vyjimku pro autobusy.
A "nejlepší" na tom je, že jim to ježdění autem budeš, pokud použiješ autobus, ještě víceméně sponzorovat... Nemám slov.
ještě jedno takový zdraženíčko a začnu zase jezdit vláčkem. To mě vždycky bavilo.
Vůbnec nevíš co píšeš. Až začneš jezdit vlakem, tak si teprve začneš vážit autobusu. Teď jsem přijela do práce vlakem. Na dráze žádné mýto neplatí, ale tenhle rok zdražily asi 3x a k tomu ještě "sjednotily slevy". Lumpové to jsou na entou!!
Když dálkovej autobus stojí kolem 8 milionů, tak těch pár desítek korun zdražení už nikoho nezabije.
Mno a jinak samozřejmě korytáři to zase vymysleli dokonale na vyli*pr*el, a každej teď radši pojede do práce autem. U některých spojů už je cena tak vysoká, že se to autem vyplatilo, takže po zdražení lístku o 20 korun už jedu autem, to je jasná věc :-)