Diskuze
Nová lokomotiva Škoda může jet rychlostí 200 kilometrů v hodině
Děkujeme za pochopení.
honzajaka
V
České Třebové hnije tolik nepotřebných lokomotiv, a oni potřebují další nové, proč se trochu neopraví ty staré, vždyť pro ČD a její kolejový svršek by to stačilo nejmíň na sto let dopředu
xxx
Re: V
No kdyby se takhle uvažovalo, tak dodnes jezdí parní lokomotivy... Nemluvte prosím o věcech, kterým nerozumíte!!
000
ŠKODA že to nemá design
Je opravdu škoda, tvarové řešení je tak diletanské.Většina našich lokomotiv z šedesátých let by s novým lakem vypadala líp. Co byste, ale chtěli když si škodovka obědná design od firmy která navrhuje propisky!:-)
Lukas
Re: ŠKODA že to nemá design
Nevim odkud berete info, ale budiz. Nejsem zadnej cestinar, kazdej obcas udela nejakou gramatickou chybu, ale napsat obednat je celkem ostuda, kolik Vam je?
ronex
200 kilometrů v hodině?
200 kilometrů v hodině - tzn. ze ze tech 200 km ujede klidne za 30 min.
200 kilometrů za hodinu - tzn. ze tech 200 km ujede presne za 1 hod.
Nejsem puntik, ale tohle mi pije krev.
Bramborovy knedlik
Dost draha sranda a nebo pekny tunel
at mi nikdo nevyklada, ze levneji nemohli nekde koupit lokomotivu stejnych spise i lepsich parametru. Zasrany statni CD. je na case je zprivatizovat aby prestali vyhazovat
Rosomak
Re: Dost draha sranda a nebo pekny tunel
Budeš se divit, ale nemohli. 109 E je první plně třísystémová lokomotiva určená k provozu s napájením 3 kVss, 25 kV/50 Hz a 15 kV/16,7 Hz, ale hlavně na rozdíl např. ode zde zmiňovaného Taurusu bude mít na každé této soustavě stejný výkon, tj. 4.600 kW. To byl myslím také jeden z důvodů, proč Taurus neprošel výběrovým řízením. Kromě toho konstrukce lokomotivy (chráněná několika patenty) splňuje nové bezpečnostní normy EU (Taurus jako starší konstrukce ne) a stojí podstatně méně peněz - jedna lokomotiva přijde na 100-150 mil. Kč.
kuk1978
Držím palce Škodovce!
Není to tak dlouho, co sem četl rozhovor s tamním generálním ředitelem a fakt mě to nadchnulo, konečně nějakej manager co mu není ukradený jestli vyrábí špendlíky nebo lokomotivy, někdo, kdo rozumí oboru a chce, aby za ním něco zůstalo a ne jen přelévat peníze. Lidi, co tu urážejí naše výrobky, netuší co mluví. ČSSR měla za komunismu jedno z nejlepších vývojových oddělení na světě, jasně, nebyly valuty a plno věcí se muselo dělat na koleně, ale pokud šlo o spolehlivost, výdrž a jednoduchost obsluhy a údržby, tak se Siemens i Alshtom mohli jít zahrabat. Je skvělý, že se na tu tradici někdo snaží navázat.
ViIa Lesni
Re: Držím palce Škodovce!
ČSSR měla za komunismu jedno z nejlepších vývojových oddělení na světě
Drž ,
starej Škoda se v hrobě obrací
ALKO
Hliníkové kotouče brzd
"Brzdy jsou vybaveny hliníkovými kotouči, tak jako u současných špičkových soutěžních vozů."
Pokud si dobře pamatuju ze základky, tak je bod tání Al cca 637° C. Takže: jsou ty brzdové kotouče doopravdy hliníkové?
Max.W
Re: Hliníkové kotouče brzd
chtěli napsat "hliněné" kotouče brzd :D . Ale typuju že budou keramické...
Rosomak
Uvidíme, jestli dá Taurusu na prdel
Bude mít o cca 400 kW (trvalý výkon 4600 kW na všech třech systémech) vyšší výkon a nižší hmotnost. Jsem zvědav, jak si povede na zkušebním okruhu a jak nás konstruktéři překvapí.
Zlý Soused
Pěkné
Podle některých zde je úplně zbytečné u nás cokoliv vyrábět, protože to můžeme dovést ze zahraničí. Škoda není žádný nováček, ale firma s dlouholetou tradicí ve výrobě elektrických lokomotiv. Držím palce.
Pavel
Re: Pěkné
No jo, jenže ČD chtěly ty loko mít už před dvěma rokama. A musely čekat, až se to vyvine, místo toho, aby koupily hotové od Siemensu.
Masox
Držíme diskusní linii
Vidím pár závažných vad: 1) nemá to křídlo, 2) není to na hlínách, 3) není to f dechtu a plný palbě, 4) má to malej kufr
A teď vážně ... Skvělá práce, pánové, držím palce aby se dobře prodávala i za hranice. Třeba prodej do Ruska a Číny by byl terno.
podhurka
To je krásné....
Já bych si ale spíš přál, aby vlaky ČD jezdily alespoň těch průměrných 60km/hod
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...