Diskuze
Prodeje nových aut klesly v Evropě o čtvrtinu, někde až o polovinu
Děkujeme za pochopení.
freak2
...
Holt začaly firmy šetřit a auta se nebudou točit tak rychle jako doposud a většina koncových zákazníků radši strčí pár kaček do strožoku na horší časy v dnešní hospodářské krizi.
Ptolemaios
Ještě něco - obměna aut "staré" za "nové"..
Tenhle svět s celosvětovou krizí doplácí na jelimánky, kteří si mysleli
( a asi už se probudili!) , že auta je potřeba obměňovat každých 4-5 let.Ale chlapci zapoměli, že skutečná životnost dnešního auta je nejméně dvojnásobná - tedy 10 -15 let / nebo i více a tudíž se stává trh v Evropě prakticky téměř nasycený.
Proč se nezačnou ( a nezačaly )hromadně vyrábět elektromobily?
A zd e¨je ten kámen pravdy. Taková vozítka, která by zcela stačila pro 90% jezdících denně do práce by spotřebovala mnohem méně energie. To by ale zase zanmenalo menší výběr daní a státní kasa by
chřadla. Bohužel tendence zůstávat v setrvalém stavu vede k současné situaci - tj KRIZI
Ptolemaios
Ty statistické údaje o prodaných autech jsou na H..
protože míchají hrušky s jabkama. U nás se z 50% stále přihlašují aü¨ta z dovozu ojetin.To ale není případ jiných zemí , třeba Holandska.
Tudíž i u nás by byl propad třeba 30-40 % . Ale to ty strejce co dělají tabulky a grafy prostě nezajímaá!
moravan.sk
Nizozemí
Či Hondsko...NĚKTEŘÍ prodejci prodávají resp. dodávají za cenu jednoho, dvě auta. Bojí se, že co mají skladem neprodají. Kdy tato nákaza dorazí k nám? Možná až zvýší ceny 2x, bude to tak fungovat i tady.
honzajaka
ta
tabulka je nesmysl, V Irsku se počet nově přihlášených aut propadl o polovinu ale je to asi 800 aut , nebo litva kde je polovina 1000 aut, takhle se to počítat nedá, když v jiných zemích jde řádově o desetitisíce aut
Žokej Balabán
Nové & ojeté
Po novém roce, skoro každý kdo má doma nějaké auto 15 -20 let staré, raději než by si koupil ojeté za 50 - 150t., bude jezdit ještě nějaký rok ve starém - co projde STK. A někdo kdo si bude chtík koupit nové auto, zjistí, že to jeho 3-5 let staré je prodejné za nízkou cenu. Proto bude hodně počítat jestli si ho nemá nechat a jezit s ním dál, než ho prodat pod cenou a jít s větší ztrátou do nového. Navíc kdo má dnes jistotu, že jeho podnik nepropustí právě jeho nebo zda se neodporoučí celý jeho podnik. Nemyslím, že slevy nových aut nějak výrazně ještě porostou. Jedině kdyby krize byla opravdu velká a dlouhá, tak bych to tipnul na podzim roku 2009.
VLDX
Re: Nové & ojeté
Přesně tak, na nové nemám, proto jezdím v 10 let starém voze. Kdyby byla větší kupní síla obyvatel, tak se bude prodávat jak po másle. I za ty nehorázný ceny co má Škodofka. Ale boužel z h*vna bič neupletem Obměňovat budou firmy. Stejně podle mě teď většina nakoupených vozů jsou pro firmy nebo živnostníky co si to dají do nákladů. A ti než to teď odepíšou za 5 let ... :-) mají do té doby útrum
phi
řekl bych že příští rok bude výhodné koupit nové auto
tak já asi začnu střádat nebo co
JelenoviPivoNelej
:/
Je to jednoduche, muzou za to novinari a ovlivnitelna masa obcanu(bohuzel vetsina).
V mediich je predpoved krize -> clovek se chova jak kdyz krize prijde(kdo vi mamo co bude, radsi ten autak na lizing kupovat letos nebudem kdyz je ta kriiiizije jak rikaj na Nove) -> tohle si rekne par milionu lidi -> a dotycneho pepu kdovicobude propusti opravdu za mesic z tovarny protoze automobily nikdo nekupuje - a pepova tovarna jakozto dodavatel prisla o zakazky.
je to stejne na hlavu jako reportaze o tom jak se malo zadluzujeme proti zapadnim zemim(cti: zadluzujte se vic a nebojte, na zapade to taky tak maj) a lidi se skutecne zadluzujou vic.
Poradne bych ty media procistil, maji zodpovednost za tu "ovlivnitelnejsi" cast lidi a takhle to pak mrvi ekonomiku
becvanka
Belgie versus ČR
Belgie má stejný počet obyvatel jako ČR a prodej nových vozů v listopadu 3x vyšší než u nás. Asi se tam mají lépe.
Ptolemaios
Re: Belgie versus ČR
Belgičani jsou pitomci - kupují jen nové vozy!
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!