Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Developeři nabízejí až půlmilionové slevy na nové byty

Stotisícové slevy na nové byty, kuchyně zdarma nebo bezplatné parkovací místo. Takové jsou v současnosti akční nabídky developerů. Většina z nich tvrdí, že jde o každoroční slevy, které prý byly, jsou a budou. Málokdo přiznává, že kvůli snížené poptávce potřebuje nalákat zákazníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kantorek

Pro Sagitu a podobné

Sagito, Vy jste měla těžké dětství s nějakým hodným strýčkem? Nebo jste jenom závistivá a neschopná?  Tolik těšení se na hypoteční losery a následující konkurzní správce jsem ještě neviděl. Myslíte že my "hypotéčníci" nemáme v příjmech rezervy? Že neumímě jazyky, že nemáme praxi ze zahraničí? A že když mi těch 100k brutto přestanou dávat tady tak nedovedu odjet je vydělat ven? My hypotéčníci opravdu nejsme neschopní závistivci píšící v pracovní době na zaměstnavatelově PC škodolibé příspěvky! Jen se těšte, kolik budete mít nabídek od konkursních správců! Jen abyste dokázala vydělat alepoň na ten betoňák po sešupu...   

0/0
7.1.2009 13:00

Sagita

Re: Pro Sagitu a podobné

Jste asi nějak mimo, mohu Vás ujistit, že nebydlím v betoňáku v polích a je mi celkem jedno, zda budete mít na splácení hypotéky  pokud ji máte. Přeji hodně štěstí a nebuďte tak vyjančenej!

0/0
7.1.2009 18:07

Sagita

Re: Pro Sagitu a podobné

A ještě drobný dodatek, podobných machýrků pro které není problém vydělat kilo měsíčně už jsem viděla dost, jak skončili v totálním průseru!

0/0
7.1.2009 18:10

Kantorek

Re: Pro Sagitu a podobné

Jo a taky ještě dodatek, to moje kilo brutto měsíčně je výsledek celoživotní práce a přípravy - VŠ, stěhování za prací, 5 let praxe v USA, jazyky- můj zaměstnavatel si toho všeho moc považuje,  na nějaký totální průser to nevypadá. Jste mimochodem Vy schopná např. napsat článek z vašeho oboru v angličtině  nebo nedejbože přednášet v angličtině? Zatím se zdá že dobře Vám jdou škodolibé české komentáře.    

0/0
8.1.2009 9:05

Kantorek

Re: Pro Sagitu a podobné

Sagito, nevím jestli jsem vyjančenej, ale Vy jste úžasně škodolibá. Dospělá gramotná osoba se těší na nabídky od konkurzních správců? Jo a štěstí mi přát nemusíte, toho mám po přípravě dost.  

0/0
8.1.2009 9:00

Sagita

Zlaté časy developerů končí,

i doba půlmiliardových ročních zisků Finepu a Central Group.  Trhy vyspívá, najít tukana, co naskočí s hypotékou do předraženého  betoňáku v horoucích peklech je stále těžší!

0/0
7.1.2009 11:18

sme_duro

3 izbak v Prahe za 2 miliony

3 izbak v Prahe za 2 miliony http://www.reality.cz/cgi/detail?ord=AP7-105619

0/0
7.1.2009 10:44

opportunity

Re: 3 izbak v Prahe za 2 miliony

1. Chodov

2. přízemí

3. družstevní - nedostaneš HYPO

....

0/0
7.1.2009 21:05

franta_straka_unban

pořád málo

kdo si ted koupí byt měl by se jít nechat vyšetřit na psychiatrii:-):-):-)

0/0
7.1.2009 9:34

Sagita

Re: pořád málo

100% souhlas, kdo opravdu nemusí, měl by počkat mimálně rok dva! Pak budou levné byty od konkursních správců!

0/0
7.1.2009 11:19

Jirka1938

Pani

(slecno) Pimerova, vratte se do gymnazia a zopakujte si cestinu. Nebo se aspon podivejte do anglicko-ceskeho slovniku a prelozte si slovo developer.

0/0
7.1.2009 5:06

martuti

starší byty

vím, že je tu diskuze hlavně o nových bytech, ale na ty já nedosáhnu, takže sleduju spíš nabidky starších bytů. a to dlouhodobě, protože jsme neměli peníze. teď máme k dispozici 2,5M, tak koukáme, co bychom za to mohli pořídit. ale proč to píšu - v minulých letech na serveru reality.cz bylo krásně vidět, kolik bytů se prodalo - vždy je tam nechávají viset s odstraněnou cenou s červeným puntíkem a nápisem PRODÁNO. a stránky se docela hezky červenaly. a teď?

včera jsem projela 80 stránek (ze 170) s bytama v praze - na každé straně 50 inzerátů - a našla jsem 3 (slovy TŘI) prodané byty, z toho jeden tam visel od října, další od února a třetí jsem zapomněla.

tím chci jen říct, že propad prodeje je naprosto evidentní, ať si kdokoliv mele cokoliv.

0/0
7.1.2009 3:59

65c02

Jestli začnou krachovat hypotékáři

a jejich nemovitosti budou banky dávat do vynucených dražeb, tak teprve pak se rozjede ten pořádný cenový sešup dolů!

0/0
6.1.2009 22:40

Sagita

Re: Jestli začnou krachovat hypotékáři

Na tzy dojde v roce 2010, jestli se ekonomika nezmátoží a bude přibývat nezaměstnaných.

0/0
6.1.2009 22:50

martch

Nekupujte

Doporucuji nic nekupovat!!! Ziji ve spanelsku a vidim jak krasne padaji ceny bytu uz sem videl i o 40 procent navic krasne mizi realitky co jen okradali lidi, moc se mi to libi at pekne skrachuji a zacne se zase stavet kvalitne a bude boj o zakaznika ne ze zakaznik musi prosit konstruktora aby aspon splnil to co slibil ve smlouve a ne se jen vysmival do ksichtu. Jen tak dal zlata krize at ti smejdi zkrachujou a zustanou jen ti dobri.

0/0
6.1.2009 22:24

Sagita

Re: Nekupujte

Naprostý souhlas a zdravím do Španělska! Tady v ČR máme mráz jak svině! Při srovnání kvality nových bytů a domů  mezi SRN a ČR jsem byl v šoku. To co se v ČR prezentuje jako luxus, residence a vila je na úrovni sociálních bytů pro Turky v Německu! Jen tz ceny jsou stejné, nebo vyšší v ČR.

0/0
6.1.2009 22:37

Sagita

Dokud šly ceny nahoru,

byla to pohoda. Lidé kupovali předražené hrůzy s vidinou, že to mohou v budoucnosti výhodně střelit a pořídit si kvalitnější bydlení. Teď v tom ale zahučí, chudáci co mají hypotéky...

0/0
6.1.2009 21:50

franta_straka_unban

to je málo

až to budou dávat za 10% tak mi to bude stát nad tím popřemejšlet:-):-):-)

0/0
6.1.2009 20:22

Johnniesek

Re: to je málo

přesně tak, koukal jsem na ty slevy a sleva za 2+1 z 3,7 miliónu na 3,5 miliónu my připadá jako výsměch do xichtu a ne reálná nabídka pro reálného čecha s reálnými, tj. nenakradenými, příjmy...

0/0
6.1.2009 21:15

Muf007

Re: to je málo

Řekněme si to na rovinu, žádné slevy zatím nenestaly!  Těmto kosmetickým úpravám cen předražených nemovitostí se snad ani nelze zasmát (Y). Stačí mrknout na reality v cizině a je jasné, že developři budou muset sakra přitlačit a jít zjistit co slovo SLEVA vůbec znamená.

0/0
6.1.2009 22:21

Sagita

Zisky Finepu i Central Group

500 000 000 ročně, to vydělali na lidské blbosti. Z projektu Finepu ve Vysočanech je dnes cikánské ghetto, kdo koupil byt na kšeft je rád, že ho pronajme za pět tisíc měsíčně.

0/0
6.1.2009 20:02

opportunity

Re: Zisky Finepu i Central Group

Kde?

0/0
6.1.2009 20:54

monkey1

Zajíc v pytli

A ještě mě napadlo. Nevím jak vy ostatní, ale já si zhruba od dob mateřské školky pamatuji, že se nemá kupovat zajíc v pytli. Všude v obchodě je přece běžné, že veškeré zboží, které kupuji, je skladem a můžu si ho prohlédnout. Dám je pak do košíku a u pokladny zaplatím. Ale ještě jsem si nikdy nekupovala rohlík způsobem, kdy si vyberu podle přikrášleného obrázku, zaplatím jej v pátek a pak budu doufat, že můj zaplacený rohlík v sobotu skutečně dovezou. A dovezou-li tvrdý, nebo spálený, nebo nedopečený, tak pak si akorát tak můžu jít stěžovat na hlavní nádraží. S rohlíkem to ale neni tak katastrofální, jeden den bez rohlíku a po prodělaných 2Kč asi přežiju a příště nakoupim v pekařství hotové rohlíky, ne jen sliby, nicméně u bytů tohle asi nefunguje;-)

0/0
6.1.2009 19:10

tomas_tod

Re: Zajíc v pytli

Ono se stačí podívat, s jakým zpozděním se dokončovali nebo stále dokončují byty v Brně - není tu snad jediný projekt, který by neměl zpozdění v lepším případě několik měsíců. Smlouvy jsou samozřejmě postaveny tak, že developer/prodejce za nic nemůže...  Jsou to všechno jel sliby, hlavní je ještě dnes zaplatit rezervační poplatky a podobné nesmysly, aniž byste viděli něco víc než animaci v počítači.

A ty zpozdění byly za doby, kdy ceny rostly stále výš a žádná krize tu nebyla.  Co teprve dnes? Na druhou stranu ty lidi, co si koupili kus papíru, nelituju - jejich hloupost, chtějí mít všechno hned, ať platí.

0/0
6.1.2009 19:45

monkey1

Re: Zajíc v pytli

Tak tak. Nevím přesně, jak to funguje s hypotékou a doplacení zbylé čásky po uhrazení rezervačního poplatku, ale zdrží-li se dokončení o několik měsíců, tak kde ti lidé bydlí? A z čeho žijí? A proč sem nikdo z nich nenapíše? :-D

Další věc je, že spousta těch projektů je v takových částech města (zde v Praze), kde je špatná dostupnost jakýchkoliv služeb, dopravní obsluhy a podobně. Ale slova jako "residence", "villadům", "luxusní", "apartmán", "loft" asi plní své účely a na lep tak skočí spousta chudáků s vidinou vlastního vytouženého bydlení.

0/0
6.1.2009 19:57

samout

Re: Zajíc v pytli

Tak to je další věc. Drzost Central Group, která nám předkládá k věření, že Košíře, Radlice, Pitkovice, Stodůlky nebo Zničín (kdykoliv tam musím, jsem z toho zničenej) jsou v Praze je donebevolající...;-€:-©Rv

0/0
6.1.2009 20:01

monkey1

Re: Zajíc v pytli

Ale tak Košíře jsou ještě fajn. Cibulka je príma, velký park. Ale tím to končí. Každopádně Botanica ve Stodůlkách .. to je kvalitka! :-) Všude daleko, sice kus dál je metro, ale je to špatně přístupný. Kvalitu bydlení posuzuju i podle prostředí, třeba konkrétně Botanica - sice na metro je to tak 5-10 min chůze, ale nikde nic, nikde nikdo, jen rozvrtaná zem, pár novostaveb v polích a večer tma. Jezdím hodně MHD, ale chodit tudy sama večer domů, to bych se bála:-( A přesto to tam lidé kupují! :) Nedávno jsem viděla v nabídce tamtéž řadový domek - nevelký, ale za 18miliónů :-D

0/0
6.1.2009 20:27

Caretaker

Re: Zajíc v pytli

Tak osobně jsem se přestěhoval na Zličín a spokojenost maximální. Tři hypermarkety včetně non-stop 10 minut chůze, multikino, metrem za 30 minut v centru Prahy a hlavně klid. V létě otevřené okno a v devět večer ticho. V Dejvicích, kde jsem bydlel dřív mě v pravidelných intervalech budilo dunění tramvají, řev ožralých cizinců vracejících se z hospod, na ulicích bordel po čoklech, prostě hnus. A když jsem jel domů po osmé večer, tak už jsem neměl nárok ani na kousek chleba. Nehledě na vlastní garáž, žádné pobíhání po ulici a oškrabování auta, řešení, který umělec neuměl v noci zaparkovat a odřel mi nárazník tu z jedné, tu z druhé strany, disky kol očůrané od psů. Navíc kousek na letiště, které využívám celkem často.

0/0
7.1.2009 14:05

Biermann

Re: Zajíc v pytli

No kdyz jste uvedl to Brno, tak zde zvladlo Orco (zrejme v potrebe rychle ziskat penize) postavit posledni etapu Kouzelnych Medlanek s predstihem vice jak ctvrt roku. Bohuzel i z toho meli nekteri lide problemy kvuli financovani, ktere meli naplanovano az na dostavbu dle planovaneho terminu.

0/0
7.1.2009 13:34

samout

Aha,

takže ta jejich slavná modřanská sleva znamená, že nejlevnější 2+kk je 3 340 000.. Se pos*ali v kině, ne? Až budou všechny 2+kk pod 3 mega, tak se začnem o něčem bavit...

0/0
6.1.2009 19:08

opportunity

Re: Aha,

Mám 2+kk za 2,3M

0/0
6.1.2009 20:57

martuti

Re: Aha,

samout: k těm 3,34 ještě musíš přičíst POVINNOU garáž za 300 tisíc a k celkové částce potom ještě 9% DPH. je to tam malým písmem dole napsaný. a hned seš na 4 mega. :)

0/0
7.1.2009 2:22

monkey1

kvalita bytů

Jak psal phi o něco níže. Kvalita bytů bývá skutečně katastrofální. Pominu-li stavební stránku věci, která taky za nic nestojí, půdorysy bývají prakticky ve většině případů k pláči. Poslední dobou zkoumám nabídku bytů 3+kk - 3+1, velikosti 70-100m2. Až na jednu výjimku v Michli jsem nenašla v Praze jediný projekt, kde by ten byt za těch 5-7 milionů stál. A co se mi na půdorysech příčí? Především naprostá absence úložných prostor v takových bytech (ano, sklep co vám vykradou jednou za pár let za několik set dalších tisíc, to je fakt terno). Dalším ternem bývá žalostná orientace ke světovým stranám. Spousta bytů je orientovaných i z poloviny na sever - a to obytnými místnostmi! Ano, norma to připouští, prosluněna (=na pár hodin denně v určitém období v roce) musí být pouze polovina obytných ploch v bytě. A další a další a další. Děkuji, nechci.

0/0
6.1.2009 18:57

Rostratus

Re: kvalita bytů

Máte pravdu. Zajímavé ale je, že z mé zkušenosti sv. strany naprostá většina zákazníků vůbec neřeší. Přitom jde o naprosto zásadní faktor při výběru bytu s přímým dopadem na kvalitu bydlení. Je to nepochopitelné. U baráků na to lidé koukají už přeci jen výrazně více. Další nepochopitelnou věcí je zájem o develop.bydlení uhlavních smradlavých hlučných komunikací. Kdo koupí byt kde nelze bez výrazné ujmy otevřít okno, to mě hlava nebere. A prodejní argument výborná dopravní obslužnost vyhrává. Lidi jsou prostě blbí a kdo toho umí využít je KING.

0/0
6.1.2009 19:16

monkey1

Re: kvalita bytů

Těm lidem to asi nedochází, nebo já nevím. Zřejmě "hlavně že budeme ve vlastním", ale kvalita bytu už nikoho nezajímá? A to nemluvim o všech těch stupidních rožcích, výklencích, oknech a dveřích zalícovaných na kolmou stěnu (no fuj!) a tak. Ale hlavně, že si budeme moct vybrat dlaždičky do koupelny (za příplatek:) a taky luxusní kuchyňskou linku (za sto tisíc!) ... S linkama to taky bývá problém. Souhlasím se začleněním kuchyně do obytného pokoje - ženská neni služka, aby se zavřela sama v kuchyni a tam připravovala chutnou krmi pro rodinu, ale z půdorysů mám pocit, že tu chutnou krmi vlastně není kde připravit. Kolikrát se linka skládá z ledničky (to v půdoryse vidět na první pohled neni, že to není pracovní plocha), ze sporáku a dřezu a k tomu cca 60-80cm pracovního "místa". Tolik "místa" jsme měli na koleji v kuchyňce - a stála tam mikrovlnka:-) Ale hlavně, že provedení kuchyňské linky bude nadstandardní až luxusní ;-) Kdo by v kuchyni vařil, že.

0/0
6.1.2009 19:29

tomas_tod

Re: kvalita bytů

Těm lidem to nevysvětlíte. Sice se taky zajímáme i o novostavby, ale čím dál více to vypadá, že raději koupíme starší byt ve zrekonstruovaném domě, protože ty novostavby jsou nejen předražené vzhledem ke "kvalitě", ale dispozičně je většina úplně na nic. Typický je přesně příklad toho kuchyňského koutu nebo odkladových prostor, které prostě v takovém bytu nejsou (pokud jim omylem někde nezůstane nějaký nevyužitý kout, který nazvou šatnou nebo komorou). O zpozdění ve výstavbě v rámci měsíců i let u většiny bytových projektů se raději nezmiňuji.

0/0
6.1.2009 19:51

monkey1

Re: kvalita bytů

Komora, pokud čirou náhodou někde je, má obvykle hloubku 1,5m (jako WC) a šířku tak 80cm :) Opět naprosto nepoužitelné:( A úplně jsem zapomněla! Špajz! Odvětrávaný špajz! Ale i kdyby jen skříň na potraviny. Jsme sice sami dva, ale kam ti lidé schovají balení trvanlivých mlík, brambory, jablka, cibule, chléb, mouku, cukr lahve s nápoji? Do ložnice za dveře? :-D Do sklepa, kam je přímý vstup z kryté garáže? Je libo jabka a kompoty uchovávané v ochranné atmosféře výfukových plynů? :) Ale třeba ti všchni chodí jíst do restaurací :)

0/0
6.1.2009 20:17

Mratin

Re: kvalita bytů

To monkey1: Na podzim budeme asi prodavat nas byt v OV na Zbraslavi, 3+kk + pracovna, mezonet , 98 m2+terasa 9 m2, stehujeme se do RD. Tak jestli vas to zajima, dejte mi vedet, muzu vam poslat nejake dalsi informace. martinholy@hotmail.com

0/0
6.1.2009 21:31

martuti

Re: kvalita bytů

tak třeba já osobně orientaci na sever vyžaduju. momentálně bydlíme směrem na jih a od jara do podzimu se tu nedá vedrem žít. takže zrovna tohle by mi nevadilo. mně spíš vadí uměle vyšroubovaný ceny a fušérsky postavený domy.

0/0
7.1.2009 2:26

u nás v kocourkově

Developeři stavějí stále levněji a byty jsou

stále dražší ... normální člověk na bydlení už došáhnout nemůže ... a lidi už maj zcela logicky strach se zadlužovat ... takže slogan kupujte nebudou už jaksi nefunguje

0/0
6.1.2009 18:37

mlady volic kscm

Re: Developeři stavějí stále levněji a byty jsou

R^

0/0
6.1.2009 18:40

phi

hm, prekvapko

jsem vazne zvedav, jak se to vyvine, ale snad kazdej, kdo nema dite na ceste kalkuluje na pad cen bytu (a pak je tu jeste minorita cerstvych multimilionaru, kterym je to putna, ale ti to nespasej). jinak si myslim,ze novostavba je v 90% procentech za trest:

1) pudorysy tech bytu jsou vetsinou desive

2) stavba jako takova je technicky taky celkem hruza

developeri maj v podstate dva zpusoby jak reagovat.bud jit s cenou dolu (a prodavat to jak rohliky) a nebo zlepsit kvalitu produktu,pricemz zlepsenim kvality rozumim to, ze si muzu vybrat z nekolika variant pudorysu bez priplatku,ty pudorysy budou kvalitni (vzdycky mne rozesmeje byt o 120m2 s koupelnou bez okna),pujdou v nekterych ohledech nahoru s kvalitou nahoru (specialne nepruzvucnost je v novostavbach des a bes) a na tuhle *prokazatelnou* kvalitu budou lakat zakazniky.protoze skoro vsichni potencialni kupci maj nejakeho znameho,ktery uz novostavbu ma a tak ci onak se napalil. renderovanej obrazek domecku v zeleni uz proste nestaci.

0/0
6.1.2009 18:21

mlady volic kscm

Re: hm, prekvapko

delat koupelnu bez okna je myslim ceska tradice. opravdu sem se s tim nikde jinde nesetkal ;-D

0/0
6.1.2009 18:25

keyz

Re: hm, prekvapko

když píšeš, že novostavba je v 90% za trest, tak proč to kupujete?????To je jako by si 90% lidí kupovalo shnilý potraviny a pak si stěžovalo na netu.Když to není podle mě, tak to přece nechci, jsou to moje prachy a já rozhoduju jestli je dám nebo ne.jinak souhlas a počkáme, kam to spadne

0/0
6.1.2009 18:30

mlady volic kscm

Re: hm, prekvapko

dyt s tema potravinama to tak je (ne shnily, ale nekvalitni). stejne jako s bytama, lepsi proste neni k mani :-/

0/0
6.1.2009 18:32

phi

Re: hm, prekvapko

protože po tom bydlení byl v minulých třech letech hlad a prodalo se prakticky všechno, co melo 4 steny a strechu. kdekdo kupoval s pocitem, ze kdyz nekoupi ted, tak za rok priplati 20%.

a za trest to je, setri se na takovych picovinach jako je vana, spousta lidi resi u bytu kuchyn a dlazdicky a kdyz se nastehujou, tak teprve zjisti, ze by to mozna chtelo o deset cisel delsi vanu. ze existuje neco jako nepruzvucnost, ze by si to novostavby zaslouzili trochu lepsi tepelnou izolaci, ze by mely byt v byte dobre vyresene i datove rozvody, to spustu lidi proste nenapadne, maj i tak dost starosti. a vina developera je hlavne v tom, ze misto toho, aby s kazdym tim zakaznikem nekdo stravil hodinu az dve a vysvetlil mu nejake zakladni veci, tak to proste streli a jeste hraje na to, ze neinformavanej zakaznik koupi predrazenou vec.

a to ze se v kupni smlouve objevujou klausule, ze plocha pred domem bude upravena podle uzemniho planu, na vsech obrazcich jsou stromky a detsky hriste a

0/0
6.1.2009 18:42

phi

Re: hm, prekvapko

a v okamziku, kdy je prodano 80% bytu, najednou na radnici nekoho napadne to zmenit z parku na louky a developer usetri za 200 stromku a hriste, to jsou takove nahody, ze je z nich na bliti.

a to nemluvim o divokem zapade, ktery tu byl uplne na zacatku, kdy se prodaly byty s vyhledem na zelen a pak se v te zeleni postavil dalsi barak.

0/0
6.1.2009 18:46

jellyfish

Re: hm, prekvapko

R^

0/0
6.1.2009 22:17

Zelenej Raul

Akce je časově omezená

No jen si ještě dávejte podmínky, ono vás to hoši přejde ;-D

0/0
6.1.2009 17:50

ibid

Re: Akce je časově omezená

tahle akce už byla před 2 měsíci, rovněž byla časově omezena na jeden měsíc.... ;-D

0/0
6.1.2009 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.