Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stavební firmy se poperou o rekordní drážní zakázku za 36 miliard

Stavební firmy se chystají na největší veřejnou zakázku v historii české železnice a jednu z největších v dopravních stavbách vůbec. Státní Správa železniční dopravní cesty vypsala soutěž za téměř 36 miliard korun na opravu a údržbu všech železničních tratí po republice. Vítězná firma se bude o české koleje starat 8,5 roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cejkis

Vítěz je jasný.. VIAMONT

;-D

0/0
17.1.2009 13:33

lukinoo

PRÝ poperou..cha cha

;-D;-DDělal jsem pro jednu frmu, která dodávala ochrané a pracovní prostředky (monterky a cypoviny).Výběrové řízení pořádal Jihomoravský kraj. Naše oděvy se jim líbily. Bylo jim jedno, že byly 3x dražší a poskytovaly stejné podmínky jako konkurence. Jen byly pěknější (nebyli jsme výrobci jen dovozci). Tak se udělalo vyběrové řízení  na barvu které musela souviset s vlastnostmi oděvu, dobou dodání. Prostě se to udělalo tak aby vyhrálo to co se jím líbí a ne to co jim poskytne stejný komfort za nižší cenu.

0/0
14.1.2009 17:15

Adam.Cipisek

Pakovani

To je nadherny tunelik.... kdopak se nam tentokrat napakuje?

0/0
14.1.2009 13:15

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Údržba kolejí

Už bylo na čase..vysokoškolští studenti mají na kolejích strašný bordel.

:-P

0/0
14.1.2009 10:48

SuiVanOrton

Tunel jako tunel.

Já mylsím že je jedno jestli bude jako do teď dvacet malých tunelků nebo teďka jeden velký tunel. Rozdíl bude maximálně v tom, že tedka si přišli na svý menší firmy zatímco nyní se nakapsujou ty obří no.

0/0
14.1.2009 10:39

engels

7

tohle se rozhodlo už před dvouma rokama co nastoupil na ministerstvo dopravy Aleš Řebíček, vyhrala to jeho firma Viamont DS. Vsadím se o lahev pořadné kořalky že to tak bude!!!!R^

0/0
14.1.2009 10:03

chroustík

Re: 7

samotná na to nemá, neblázni, to bude konsorcium, tipuji Viamont, Chládek a Tintěra, SSŽ, Skanska.

0/0
14.1.2009 10:10

engels

Re: 7

hm kazdopadne si Hřebíček ukousne z této zakazky poradky krajíc, jeho bracha je pry u ceskych drah od minuleho mesice a je to nejvetsi odbornik na dopravu v CR i kdyz o nem do ted nikdo nevedel

0/0
14.1.2009 13:09

cejkis

Re: 7

Viamont už nemá obrat 400mil za rok, už je to cca 4mld za rok.

Zakázka 36mld za 8let ? :)

Akorát pro Viamont :)

0/0
17.1.2009 13:35

rezna007

tunel....

To zas bude tunel.....  :-©

0/0
14.1.2009 9:58

loginname_

Levnější???

To určitě :-/ Na takovou zakázku budou mít jen velké firmy, které jsou NEEFEKTIVNÍ už z principu. A navíc, v tak velké částce se nějaká ta procenta do kapes na víc rozpustí snadněji (a tudíž tam taky náležitě budou).

0/0
14.1.2009 9:47

IJNovak

pořád nepoučitelní a korupcí profláknutyý svět

jak by to dělali např, v malém Švýcarsku? V kantonu sídlící firma má vvýraznou ýhodu v soutěži. Tomu se tak neděje v ČR dodnes. Jeden velký korupčník uplatí např na ODS konta či dříve na KDU ČSL 10% z ceny zakázky, několik procent ještě rozhodujícím úředníkům a pak musí ušetřit na kvalitě a provedení! Pak spadne i most v Studénce ( v rozpoču stavby  se užily staré a špatné pryzmy) a problém odnesou neviní technologové!!!

Zločin (korupce) v ČR ohrožuje životy občanů!!! Nikdo nechce problémy řešit, prověřit další zdroje a dárce politických stran, důvody a možnosti zcizování fin.prostředků ze staátních zakázek, korupční prostředí i zločinné spolčení!!!!!!!

0/0
14.1.2009 8:04

Rudá_záře_nad_Kladnem

To je taková malá příprava na stavbu vysokorychlostní tratě.

To bude za tři, čtyři roky hukot. :-P

0/0
14.1.2009 7:57

vymrzovac

systém výběrových řízení na státní zakázky....

......by si nemohla dovolit žádná soukromá firma. Vláda by se měla učit především od číňanů a asiatů,kteří do poslední chvíle jednají o cenách a slevách.    U nás? otevřou se obálky,a kdo je o tisícovku levnější,ten to dostaneRv..........odhaduji,že to vyhraje Skanska nebo Železniční stavitelství Brno(pokud ještě žije:-/)

0/0
14.1.2009 7:57

olieznusinudle

státu ušetří?

0/0
14.1.2009 7:12

olieznusinudle

stát ušetří?

neumí zadávat zakázky, na jednotlivé tratě, tak to zadají komplet někomu kdo to umí, ten už své subdodavatele řádně přidusí a za toto 'přepasení! zakázky schrábne balík, je to holt kšeft

0/0
14.1.2009 7:16

7for

Ve velkem se to vyplati

To si zase nekdo radne namasti kapsu :-/

0/0
14.1.2009 1:06

Jiřik

Re: Ve velkem se to vyplati

Přesně tak. O každou zapadlou lokálku se bude papírově starat Skanska nebo jiný obr, který si na to ale najme jiného dodavatele a ten zase místní subdodavatele, kterým však připluje jen část úhrady za údržbu - největší díl se rozplyne ve velkých firmách, které pak budou tancovat po hřbetech těch místních kopáčů, svářečů a zedníků s nulovou pravomocí, ale velkou zodpovědností :-/

Mimochodem, co mají společného elektrický proud a peníze? - Obojí se ztrácí ve vedení...

0/0
14.1.2009 5:50

lomba

Re: Ve velkem se to vyplati

Mám přesně takové zkušenosti,jako bývalý živnostník pracující na udržbě silnic.Myslím si,že to určitě vyhraje Skanska:-©.Chudáci subdodavatelé.[>-]Rv

0/0
14.1.2009 7:30

AKSAMIT

Re: Ve velkem se to vyplati

no a pak to dopadne jak s tim mostem,chce se mi z toho :-©.....

0/0
14.1.2009 9:27

SuiVanOrton

Re: Ve velkem se to vyplati

Přesně tak. V podstatě ty jednotlivé úseky budou dělat ty samé firmy jako je dělali dodnes, akorád že pro nějakého obra (Skanska např.) a samozřejmě za menší prašule, protože ten obr to musí a) vyhrát cenou a b) mít na tom pořádný zisk.

0/0
14.1.2009 10:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.