- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nabidka pro stavkujici ridice MHD (nejedna se o nabidku prace).
Pokud se zucastnite dlouhodobe stavky, verte, ze Vas, drazi nepratele, budouci kolegove, vezmeme mezi sebe. Pokud padne prazska socka na kolena, urcie se vsichni uzivime. Pojdte mezi nas. Alespon si vyzkousite vozit take jinou sortu lidi, nez jsou bezdomovci, luza a par nemajetnych, co nemaji na drocku a musi do prace sockou.
Vasi taxikari.
Nechápu tenhle pražský článek, asi by se ochromila doprava v celé republice, protože jestli to v Praze nepochopili stávkovali by i ostatní dopravní podniky, nejenom v Praze :-)
ze ustopili vyderacske odborarske pakazi
. Klidně bych ty stravenkový zmetky nechal stávkovat a po návratu je lifroval na dlažbu, jako za tatíčka Masaryka
A já se těšil na zaměstnanecký paušál,abych si taky "moh" něco odepsat jako náklady.Dojíždím denně cca 50km do zaměstnání a zase budu mít utrum.Stravenky bych asi nechal být,ale železničářům bych režijní výhody zrušil jak třídu.V této akciové "státní" firmě,kde je hospodaření stále v červených číslech (bez masivních dotací), kde se cena jízdenky ani v nejmenším nevyrovná poskytovaným službám a kde jízdní řád je brožura pro optimisty,bych doporučil vzít je pěkně u huby. A šmytec..
On ten "zaměstnanecký paušál" bude asi nizsi, nez o kolik by zamestnanec prisel uz jen pri zruseni stravenek, takze bych s nejakym odecitanim dalsich nakladu nepocital. Navic se neda odecitat mesicne, ale jen jednou za rok, takze pro stat by to byla vlastne bezurocna pujcka...
Osobne tedy Kalouskovu vyroku: "Chci ovšem odborářům nejprve předložit čísla, že je návrh pro zaměstnance výhodnější nebo v nejhorším případě neutrální." vubec neverim. Kdyby to tak bylo, tak by ta cisla davno uvedl, protoze to ve svem navrhu musel mit jiz davno spocitane.
Pravdepodobne se tedy neni na co tesit.
at si maji benefitu kolik chteji, ale at je zamestnavatel dani, tak jak je dani ostatni firmy.
už mě štve, když si koupím ve vlaku první třídu a sedím tam s chlapem s lahváčem, který, jak posléze zjistím, jede na zaměstnaneckou režijku... štve mě, že musím měsíčně cálovat v daních tsíce za to, že mi poskytl zaměstnavatel služební auto i k soukromému užívání, zatímco někdo jiný si jezdí zdarma vlakem s celou rodinou... a mám plný zuby odborářů, stačí se podívat do Ameriky, kde nabídl stát pomoc automobilkám s tím, že musí mít tamní zaměstnanci stejné platy jako v tam působících japonských automobilkách, což odboráři samozřejmě zablokovali, nebo v Itálii, kde podobní odboráři nechali padnout Alitalii, protože prostě nechtěli propouštění. Tak teď jsou bez práce všichni Je mi líto, ale odborář je u mě nemyslící odpad.
Tak to nevím kde jezdíte ale změstnanci drah nemají režijky na první třídu, mohou jezdit pouze druhou třídou. A to že máte k dispozici služební vůz je trochu lepší než ježdění vlakem. Když spočítáte kolik by jste zaplatil za své auto tak auto k dispozici od zaměstnavatele je téměř zdarma. Nejvýhodnější by v tomto případě bylo jezdit vlastním autem a nechat si platit cestovné. To jsem využíval a byl jsem nadmíru spokojen.
Prosím odborářský odpad aby se vyjadřoval za koho konkrétně mluví. Jména prosím: Lojza , Vojta, Pepa atd. Jako zaměstnanec protestuji, aby ten komunistickej xindl hovořil mým jménem. Děkuji...
krome klasickych bezpredmetnych s/ra/cek, co se tu tak bezne pisi o luze, bolsevicich, modroptacicha podobne, je tu nekdo schopny vysvetlit o co jde? V clanku neni popsan ani soucasny stav ani Kalouskuv plan.