Diskuze

Tesco využívá motivu finanční krize k nalákání zákazníků

Pojem finanční krize se začíná připisovat už snad každému ekonomickému problému. Do běžného života se dokonce dostala už natolik, že ji někteří začínají využívat ve svůj prospěch. "Tesco pomáhá v době krize," láká k nákupu tento řetězec. Reklama ale může být považována za neetickou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RickFedorov

19. 1. 2009 12:09
...

Reklama působí jen na slabomyslné. Kdo z vás něco kupuje jen na základě reklami? Aniž by si zjistil, jestli to je opravdu to co potřebujete, či zda to vůbec potřebujete?

0 0
možnosti

honzaA3

18. 1. 2009 10:58
co to je krize?

Pracuji v reklame (od roku 1996) a tezko lze nejakou marketingovou strategii soudit, pokud nevidite, jake ma vysledky. Pokud jim diky tomu skutecne stoupnou prodeje, tak mohou byt spokojeni, nebot to lidi prijali, pokud ne, tak je to krok vedle

Zaroven je treba rici, ze Tesco se teprve az v roce 2009 v reklame prihlasilo k tomu, ze je diskont a tedy konkuruje Lidlu, Penny, Kauflandu a podobnym obchodum, kde lidi nakupuji vyrobky vice z krabic nez regalu. Takze jsou v prechodu z jednoho segmentu do druheho.

A pak na tema eticnosti.. To, ze prodame o par aut min a prijde o praci par stovek sklaru skutecne neni krize. Az prijde, nebude o ni pochyb. Ted se o krizi prise v novinach, ale nedeje se v CR. Az u nas bude HDP klesat, nezamestnanost bude aspon 10% a lidi budou mit opravdu hluboko do kapes, budou kupovat celkove min vseho a predevsim to nejnutnejsi. Dokud tahle situace nenastane, tak se neda mluvit o krizi.

Takze v reklame pouze vyuzivaji motivu "strachu z krize" a to neeticke je.

0 0
možnosti

flopps

20. 2. 2009 16:12
Re: co to je krize?

Tomuto příspvěku musím dát za pravdu. Tesco si zde začalo před pěti lety budovat jméno diskontního řetězce, který bohužel neprodává zdaleka kvalitné zboží a těžko je i tomu, kdo si chce vybrat cokoliv, co se nejmenuje Tesco produkt. Nepříliš valná úroveň obsluhy a kvality zboží se však vstahuje i na produkty, které zrovna nejsou v akci. Je třeba smutné, že převzetí sítě Carefour znamenalo, že tyto obchody během chvíle ztratily punc "lepšího obchodu" a staly se další žumpou amatérského přístupu k zákazníkovi. Nejezdím do Tesca programově, ale občas samozřejmě zabrousím - třeba Letňany. A většinou nechávám košík s nákupem uprotřed uličky a vztekle odcházím. Olezlá zelenina, nechutnající pečivo, podivně olezlé uzeniny. To je známka kvality ala Tesco.

0 0
možnosti

Rado_

18. 1. 2009 10:42
Krize...

....je jen mediální bublina. Okolo sebe nepoznávám nic horšího, než před půl rokem...

0 0
možnosti

blekotasek

18. 1. 2009 23:07
Re: Krize...

Tak ty asi žiješ v horní dolní..

0 0
možnosti

iso

18. 1. 2009 9:19
Krizová sebeobrana!

Nakupujte pouze české zboží a českou dovolenou. Roztáčíte tím "kola" české ekonomiky. [>-]R^V

Neroztáčejme tedy ekonomiky cizích zemí. Český košile je bližší než například velkoněmecký kabát.

0 0
možnosti

gambleralkac

17. 1. 2009 7:42
Podle me

je to vyborna marketingova strategie pro lid, kterej dokaze svoji hrdost prodat za 30 Kc. I kdyz mozna ve strednich Cechach by byl lepsi plakat utrat zde hejtmanuv dar...

0 0
možnosti

JAR-47

17. 1. 2009 9:05
Re: Podle me

R^

0 0
možnosti

babacek

17. 1. 2009 6:04
Neetická reklama

Za neetickou reklamu bych spíše považoval když si upocený a mastný Jirka stoupne před kamery a využije smrt architekta Kaplického aby se zviditelnil. To je ne jen neetické, ale i nemorálně hnusné. ;-€:-©:-©:-©

0 0
možnosti

JAR-47

17. 1. 2009 9:06
Re: Neetická reklama

co chceš od této cenové a charakterové skupiny....

0 0
možnosti

aldik7

16. 1. 2009 17:14
hmm

o5 všichni Tesco ktitizujou jak jš špatné, jak prodává šmejdy .. ale stejně tam všichni pořád lezou.. a nejvíc stejně ti, co maj v diskuzích největší připomínky :-/;-D

0 0
možnosti

obecní slouha z Klacíkova

16. 1. 2009 19:34
Re: hmm

není to tak úplně pravda,od té doby co tesco přešlo na valnou většinu výrobků s označením "tesco value" a z regálu odsunulo kvalitnější výrobky tak spousta zákazníků už tento obchoďák nenavštěvuje.Hlavní důvody" vyšší obsah konzervantů v potravinách,používání náhrad v potravinách,alkohol alá tesco(obsah alkoholu třeba medovina na místo 16% je 12% aby ,to bylo levnější)..." je to dlouhý seznam. Zkrátka proč konzumovat něco co je náhražka...

0 0
možnosti

FACOUN

16. 1. 2009 15:07
Dělám tam brigády

A když jsem ty plakáty viděl, málem jsem padnul na zadek.. Pak jsem doplňoval ty dreky za 30, přišlo to na paletách v hnusných krabicích, zaprášených a divně nakřáplých a nestačil jsem se divit, co sem z nich tahal za zbytečnosti a šunty.. no fuj

0 0
možnosti

popradčan

16. 1. 2009 15:25
Re: Dělám tam brigády

Do Tesca nechodím. Majú tam brak, a ešte pýtajú za to veľa.

0 0
možnosti

tomas_tod

16. 1. 2009 14:08
Je to trapné

Je to prostě jen další trapný způsob, jak prodat předražené Tesco šmejdy. A pokud se někdo nechá nalákat na nákup takovou reklamou, dobře mu tak. Bude mít doma o pár nepotřebných krámů víc, ale hlavně že je koupil levně a krize se ho netýká ;-D

0 0
možnosti

Cephaelis

16. 1. 2009 16:36
Re: Je to trapné

Tak zrovna ta konkrétní řada potravin, kterou upoutávka propagovala rozhodně předražená není, spíš naopak. Bohužel existuje přímá úměra mezi cenou a kvalitou. Když si koupíte 20 sáčků TESCO čaje za 9,-Kč, tak je jasné, že někde se ušetřit muselo.

Rozdíl je, že předtím to leželo někde ve spodním regále a teď se s tím vytahujou, jak chtějí lidem pomoct. :-)

0 0
možnosti

jka2005

16. 1. 2009 13:55
Je ho všude plno

Kam kouknu tam čtu Paroubek. 13 měsíců byl premíerem a už 3. rok je poslancem. Řadovým poslancem. Jeden z dvaceti. Ostatní mají v parlamentu funkci, ale strašáka a hromosvod český národ potřebuje. Národ, který i batolata obvinil z rozpoutání hrozné války. Druhé světové a proto je označil bílou páskou na ručičce a z ČSR jejich i 700 let starého domova, vyhnal.

0 0
možnosti

Chytracisko

16. 1. 2009 16:23
Re: Je ho všude plno

Chudák předseda, teďs ho pohaněl :-)

0 0
možnosti