Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přibývá neplatičů úvěrů, podle ekonomů se situace ještě zhorší

Firmy i domácnosti se dostávají do stále větších problémů se splácením bankovních úvěrů. Zhoršující se platební morálka tak dává za pravdu bankéřům, kteří poskytování půjček zpřísňují. Podle statistik České národní banky vzrostlo v závěru loňského roku procento nesplácených úvěrů u obou skupin dlužníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chemba

Dotaz pro někoho zainteresovaného

Pokud dlužník dostal exekuci a tu splácí ( nebo uhradí vybavením bytu či bytem samotným ) vypadává ze statistik dlužníků?Logicky ano.

0/0
16.1.2009 14:59

Lisen

Přibývá neplatičů úvěrů, podle ekonomů se situace ještě zhor

Co to tady čtu za poplašné zprávy? Že by ta všemocná ruka trhu byla nemocná?;-D

0/0
16.1.2009 14:14

65c02

Nic se neděje.

ČNB na žádost vlády vygeneruje pár stovek miliard Kč, kterými stát následně zadotuje ty nejvíce zadlužené bez ohledu na důvod jejich zadluženosti a neschopnosti splácet..... a mejdan zadlužování zase bude moc nějakou dobu pokračovat... 

Dělá to tak vláda USA i země EU s všem tento postup výborně funguje!R^

0/0
16.1.2009 12:52

branik80

to je radosti

Niektori blazni sa tu raduju z toho ze ludia nie su schopni splacat uver. Trosku by som sa zamyslel nad svojou radostou... ked padne ekonomika na hubu tak to pocitia aj ti ktori pozicky nemaju...

0/0
16.1.2009 12:40

GEORGE MICHAEL

Nechci být....

Nechci být moralistou, ale splácejte úvěry... Nejenže nesplácené úvěry vedou k destabilizaci bankovního systému, ale především my - zaměstnanci banky - jsme na tom závislí - samozřejmě bonusově !!!!!!;-D;-D;-D

0/0
16.1.2009 10:52

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Nechci být....

co to meleš průšo?

Většina bank úvěry ihned prodává v balíku dál. :-)

0/0
16.1.2009 11:10

blazir1

Re: Nechci být....

to mozna tak v USA

0/0
16.1.2009 11:36

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Nechci být....

všude na světě.

0/0
16.1.2009 11:47

barbudo

Re: Nechci být....

... hmm ... a kdo to kupuje?

0/0
16.1.2009 12:06

NáhodněProcházející

Re: Nechci být....

Firrmy,zabyvajici se vymahanim dluhu. Balik takovychto pohledavek se prodava za cca 10% nominalni hodnoty, zalezi na strukture....

0/0
16.1.2009 12:17

NáhodněProcházející

Re: Nechci být....

Malinko jsem se spletl, jak tak procitam vlakno...

Banky neodprodavaji uvery ihned, to zase ne. Prodavaji ty, ktere jejich interni oddeleni vymahani dluhu oznaci za problemove ci primo nedobytne...

0/0
16.1.2009 12:26

hejhulapp

to Radek1979

hoď sem link,  ať si přečtu, co všechno řekl Topolánek o tom výživném, jak pořád dokola omýláš....

0/0
16.1.2009 10:41

Radek1979

Re: to Radek1979

24. září 2007 1:10 - kdo to byl asi u koryta?

http://zpravy.idnes.cz/neplatici-vyzivneho-slavi-stat-jim-odpusti-dluh-f6d-/domaci.asp?c=A070923_221343_domaci_zra

Neplatiči výživného slaví, stát jim odpustí dluh

Loni stát na příspěvku na výživné vyplatil 95 milionů korun. Kolik z těchto peněz se úřadům nepodařilo vymoci od dlužníků zpátky, ministerstvo neví.

Pokud chceš vidět i komentáře hulvátskýho diktátora mirty tupohlava, a jsi natolik schopnej, zapátrej v TV archivech, já to viděl, podruhé to vidět nemusím. Bohužel pro tebe holej fakt, v roce 2006 sme zaplatili za soukromé dluhy soukromejch osob cca 95 mega. :-/

0/0
16.1.2009 11:06

NáhodněProcházející

Re: to Radek1979

Uz kdyz CSSD prisla s tim priblblym napadem, platit vyzivne za platce, vetsina veci znalych varovala, ze je to nesmysl. Ze se tim akorad podpori nezodpovedne chovani techto lidi a ze ty penize stat nikdy nedostane zpet...

Jak je videt, varovani, na nez CSSD nebrala ohled a mavala nad nimi rukou, se splnila...

0/0
16.1.2009 12:00

Radek1979

Re: to Radek1979

to nemění nic na tom, že ODS umožnila někomu, vybraným, nezodpovědným lidem, neplatit dluhy. Jedná se o lidi, kteří se provinili proti společnosti a měli by být potrestáni. Možná pro lidi z ODS lidskej život nic neznamená, ale znám pár matek samoživitelek, některé svým zapříčiněním, jiné zase trpí díky bejvalému partnerovi, mají smůlu. Pokud ani sám stát, v tuto chvíli ODS, není schopna ani ochotna tyto lidi trestat a nechá to zajít až k vraždám dětí, sami rodiče s tím nic nenadělají.

Systémovým řešením určitě nebylo odpouštění dluhu, jak učinila ODS ale tvrdé a razantní postihy pro neplatiče, ať matky, či otce, nemyslíte?

Osobně mám nevlastní dítě, a už jen z principu jdeme po dlužném výživném. Snažil sem se s biologickým otcem dohodnout na osvojení ale na to nepřistoupil, přitom dceru neviděl od půl roku, on nemá zájem. Stojí to nemalé peníze a hlavně dost nervů a volného času. Dokud byla manželka sama, nebyla schopna tuto otázku řešit, jak finančně i když pracovala, tak i časově

0/0
16.1.2009 12:37

NáhodněProcházející

Re: to Radek1979

"to nemění nic na tom, že ODS umožnila někomu, vybraným, nezodpovědným

lidem, neplatit dluhy. Jedná se o lidi, kteří se provinili proti

společnosti a měli by být potrestáni." proc s tim tedy CSSD nic neudelala? Proc nedbala varovani, ktere toto zcela konkretne a s predstihem jmenovaly? Proc misto reseni prvotniho problemu, tedy nemohoucnosti statu vymoci od nezodpovednych neplticu dluzne vyzivne, CSSD udelala ten nejhorsi krok, pred jakym byla zcela jasne a konkretne varovana? Proc jeste vice podporila nezodpovednost techto dluzniku? Proc se dnes divi tomu, co sama zpusobila? A snazi se opet vyvazat ze zodpovednosti? PROC?

0/0
16.1.2009 12:47

Radek1979

Re: to Radek1979

Chlape, ty z toho asi nikdy nevyrosteš :), ale sou mezi náma i tací ;-D. proč sem furt táhneš ČSSD? Tato vláda měla dost času na to, aby tento problém vyřešila, vyřešila ho tak, že dluhy odpustila a stále se ty dávky vyplácejí, z toho mi plyne, že za nějakej rok zase některá vláda odpustí další dluhy neplatičm, jenže ta další vláda odpustí dluhy co zapříčinila ODS svým neřešením problému o kterém ví... Není to o tom, kdo za to může, ale jak a kdo to vyřeší, je to o systémové nápravě ne o jednorázovým odpuštění dluhů a brečení. Osobně sem taky doufal, před volbama, že ODS s těmahle kostlivcema něco udělá, bohužel se mé očekávání nesplnilo. Ano jsem další z těch sklamavých voličů ODS, další z těch kteří této modré smrti už nikdy nedají svůj hlas.

P.S. je potřeba řešit problémy samoživitelek, jinak nám tady budou vyrůstat jen parchanti. Odpouštěním dluhů se to ale nevyřeší.

0/0
16.1.2009 14:27

mmkk

Re: to Radek1979

Jenže tenhle nesmysl (placení výživného státem za neplatiče) prosadila ČSSD za doby své vlády. ODS byla proti a argumentovala také výše uáděným.

Jak je vidět, příznivci ČSSD mají krátkou paměť :-©, resp. když se daří, je to zásluha ČSSD, když je něco špatně, může za to ODS 8-o

0/0
16.1.2009 12:36

Radek1979

Re: to Radek1979

to tu říkáš ty, nejsem zastáncem ani ODS ani ČSSD, ani jedna strana mě nezaujala svým politickým chováním, tak jako tak to nemění nic na tom, že ty dluhy odpouštěla ODS viz výše. A jen tak mimochodem, jestlipak už ODS tuto ČSSD chybu napravila, nebo upravila k lepšímu? Jak se říká jeden za 18náct druhej bez dvou za dvacet Rv

Doufám že lidi se jednou zamyslí a zkusí volit i jiné pol strany než slepě ty, co jsou nyní u koryta.

0/0
16.1.2009 12:42

NáhodněProcházející

Re: to Radek1979

Spravne. Kdyz nacasujes bombu a ona bouchne jinemu v rukou, nemuzes za to ty, ale ten neknuba, co to nechal odpalit. Mel preci pet vterin na zneskodneni...

0/0
16.1.2009 12:48

Radek1979

Re: to Radek1979

máš dost špatnej časovej odhad :) ODS je u koryta o chvilku dýl než těch 5 vteřin a ano za tu dobu stihla udělat jen kupu průserů a ostudy :-©

0/0
16.1.2009 14:22

hejhulapp

Re: to Radek1979

1. v článku není o Topolánkovi ani zmínka

2. věta "Vymáhání pohledávek bylo poměrně náročné a v podstatě se státu vracelo jenom asi deset procent." mi přijde celkem pochopitelná

3. jak už ti zde opakovaně psali,  celý ten nesmysl s placením za neplatiče a následným vymaháním prosadila vláda ČSSD a už tehdy opozice správně předpověděla, že to bude naprosto neefektivní

3. na pátrání v TV archivech, máš možná čas ty, já musím vydělávat (i na těch cca 95 mega, které musíme díky ČSSD platit za soukromé dlužníky); výrazy typu "mirty tupohlava" ovšem spíš svědčí o tvém hulvátství....

  

0/0
16.1.2009 13:23

Radek1979

Re: to Radek1979

bohužel jsem člověk postiženej neplacením alimentů, respektive moje manželka a moc dobře si toto topolánkovo prohlášení v televizi pamatuji, s tím nic nenaděláš, stejně jako s tím že za vlády ODS se platí dluhy soukromých osob z vlády a HLAVĚ S TÍM, ŽE S TO ŠPATNÝ CO UDĚLALA ČSSD SE JEŠTĚ VAŠE SLAVNÁ ODS NESNAŽILA NAPRAVIT. ;-D P.S taky jsem pracující člověk a myslím že z mejch nemalejch daní se ten dluh také splácí.

P.S, asi ti nemá furt dokola vysvětlovat že ani s ČSSD nesouhlasím, ty to asi nikdy nepobereš :-/

0/0
16.1.2009 14:21

Radek1979

Re: to Radek1979

kuci ODss ácký, nějak ste zmlkli ;-D

0/0
16.1.2009 11:41

jacobsen

Vždyť sexy Jirka říkal, že se dluhy nsmají platit

0/0
16.1.2009 10:08

blazir1

Re: Vždyť sexy Jirka říkal, že se dluhy nsmají platit

ale to ses trochu seknul, pubiku, moto "dluhy se neplati - radsi se pujcujici utrati" razi ta tvoje ruda ptakoparta kterou budes volit az vyrostes a budes dospely;-D: www.ct24.cz/domaci/29078-zakladatel-ods-v-pencine-fojtek-je-obvineny-z-vrazdy-podnikatele/

0/0
16.1.2009 11:38

Radek1979

pro Marigold

jestli si kauzu s alimenty dobře pamatuji, bylo to tak, že dlužné výživné zaplatil za dlouholeté dlužníky stát, ale už s tím záměrem že toto výživné po otcích neplatičích nebude zpětně vymáhat a to z toho důvodu, že se jednalo převážně o lidi kteří buď mají své finance dobře zajištěné a skryté, nebo prostě žádné nemají. Jak všichni víme, kde nic není ani exekutor nebere a tak sám velkej Mirda prohlásil, že toto výživné se už po dlůžnících vymáhat nebude protože by to bylo drahé s nejistýma výsledkama. Pokud k tomu máš jiné podložené informace a co tu píši není pravda, budu jen rád když mě nasměrješ.

Opravdu se mi moc nelíbí že z mých daní se platí dluhy vybraných skupin obyvatel a to i za vlády hulvátskýho diktátora mirdy, kterej jak víme je spravedlivej a čestnej :-© Ale jak Mirda říká, dluhy se platit nemusí.

0/0
16.1.2009 9:55

joscer

Re: pro Marigold

To, že se dluhy neplatí, to říkal přeci Paroubek. Ale tobě by se to špatně psalo, co? Tak radši lžeš.

0/0
16.1.2009 10:38

Radek1979

Re: pro Marigold

viz výše :) co k tomu řekneš dál? Kde jsou ty moje lži?

0/0
16.1.2009 11:07

joscer

Re: pro Marigold

No lež je to, že Mirek řekl, že dluhy se neplatí. Teda jsi měl na mysli Topolánka. Jestli to řekl nějaký tvůj kamarád Mirda, to je něco jiného, to by mohla být pravda.

0/0
16.1.2009 14:16

Radek1979

Re: pro Marigold

proč se tak bráníš pravdě? Topolánkova slova vypuštěná na tel. kamey byla ve smyslu, dluhy po těchto lidech vymáhat nebudeme protože by to přišlo draho. To je prostě fakt s kterým ty nic neuděláš. Maximálně se tak můžeš zamyslet a začít se stydět za svoji modlu :-P

0/0
16.1.2009 14:40

karelvesely

-

Nojo, socky....naberou plazmy, dývka, auta, zájezdy a další důležitý věci na dluh a najednou zjišťujou, že na to nemaj.;-D;-D Dobře vám tak, dluhy se totiž platí, ne že ne...

0/0
16.1.2009 9:54

fidel.zlobi.cenzora

Re: -

na podnikatele jsi asi zapomněl...ale co, Kelner to všechno koupí:-)

0/0
16.1.2009 9:55

karelvesely

Re: -

Nezapomněl, soudruhu.Podnikatelé většinou úvěry neprožerou. :-)

0/0
16.1.2009 9:57

fidel.zlobi.cenzora

Re: -

tak proč je neplatí? kde jsou ty zisky?:-)

0/0
16.1.2009 10:01

Martin Jirousek

Re: -

V nově postavených golfových hřištích, jako tomu bylo v případě Krystalexu. :-) Golfová hřiště jsou nejdůležitější investicí při výrobě skla. ;-D

0/0
16.1.2009 10:06

bona

Re: -

Umíš taky modrá kedlubno něco jinýho, než nadávat do socek nevoličům ODS? Jak kolovrátek.8-o

0/0
16.1.2009 10:04

redy007

Re: -

joooo...tak presne tohle jsem udelal, nabral jsem si veci tolik, abych za 5 let dokazal splatit 30% a sel jsem na sebe vyhlasit osobni bankrot...;-D

0/0
16.1.2009 10:42

Marie Trotlová

Všichni v krizi nejsou

Bratr má exekutorskou firmu a příjmá nové pracovníky, jsou zavaleni prací, dělá 12 hodin denně a to řeší stále stížnosti od věřitelů, že dělá pamaly. Story, které někdy vypráví jsou neuvěřitelné. Neměl by se při výkonu dotýkat lidí, tak klidně posadí děcko na rádio, aby ho nemohli odnést, nebo umažou televizi barvou. Jekot, že se někdo zabije, dělání, že tam nikdo není, že ten tam nebydlí, že je jen na návštěvě, to je jeho denní chleba, to už bere jako rituál.

0/0
16.1.2009 9:40

vver440 re-powering

Re: Všichni v krizi nejsou

tak to bráchovi držím palce, at mu to dobře dopadne.R^R^R^na druhou stranu je fakt, že já sem kdysi zapomněl zaplatit složenku na 1500 a přišla mi vod soudu exekuce za 13000. nj, má blbost, už si na to dávám setsakra pozor

0/0
16.1.2009 9:45

korotvik

Re: Všichni v krizi nejsou

chapu brachu ale neuznavam to jako podnikani, podle men je to  zlodejina, prace je neco tvorit ne marit. [>-]

0/0
16.1.2009 9:55

Harpa-gon

Re: Všichni v krizi nejsou

Neplatiči  zase maří práci těch co tvoří.

0/0
16.1.2009 10:05

Performer

Re: Všichni v krizi nejsou

tihle lidi dlouho nepřežijí - jen konstatuju

0/0
16.1.2009 11:44

blazir1

pro s. Vipeera

ale to ses trochu seknul, soudruhu, moto "dluhy se neplati - radsi se pujcujici utrati" razi ta vase ruda ptakoparta: www.ct24.cz/domaci/29078-zakladatel-ods-v-pencine-fojtek-je-obvineny-z-vrazdy-podnikatele/8-o:-©:-©:-©

0/0
16.1.2009 9:31

blekkal

Re: pro s. Vipeera

Ale no tak, oranžádko, čí že straník to sedí v kriminále za najímání vrahů na nepřátele KSČSSD?

0/0
16.1.2009 9:53

blazir1

Re: pro s. Vipeera

Nevim koho myslis soudruhu Blekkale(jak se to hezky rymuje: Blakkal-Strougal...). Kdysi jste rozjeli saskarnu s jistym Srbou, ale ten uz byl propusten - jako nevinny MODRAKU(jak videt to ODSS nebrani nekoho zavrit - kde ze jen uz jsme to soudruhu zazili.....moment....uz si vzpominam:-© a verim ze po spaleni rudy knizky na hajz/lu ji nezapomnel ANI TY!).

0/0
16.1.2009 11:24

tojsouveci

Půjči.

Já jsme vřždy byl a jsem odpůrce půjček. Ale když vidím, že se prostě udělá zákon o osobním konkurzu, který vás nechá žít sice na nízké úrovni, ale po myslím že pěti letech jste čistí jak beránek a zbaveni veškerých závazků, tak jen zírám

0/0
16.1.2009 9:30

První z posledních

Re: Půjči.

možná to není zle pane, možná to naučí odpovědnosti i těm ,co půjčují, možná nám všem bude díky tomu líp, lichvář nebo jiná banka bude dělat něco jiného a třeba se v tom novém oboru najde a jeho produkty nás osloví, berte změny jako novou příležitost né naopak :-)

0/0
16.1.2009 9:34

tojsouveci

Re: Půjči.

Milý pane hledat zodpovědnost u těch, kteří půjčují a ne u těch, kteří si půjčují mně přijde velice úsměvné ;-D;-D

0/0
16.1.2009 9:44

První z posledních

Re: Půjči.

ano máte pravdu, ovšem procitnutí už tak usměvné není že ? ;-D Procitnutí USA z toho jak banky půjčovaly na papundeklové domky na Floridě a teď na to všichni dojedou.;-D

0/0
16.1.2009 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.