Diskuze

Loga pro krizi: webová tvořivost okousala Apple

Ideální vůz do časů krize není žíznivý Chrysler, ale vozítko Crisisler. Možná i to se honilo hlavou grafikovi, který si pohrál s logy předních světových firem. Jeho výtvor teď koluje po internetu a zahrnuje i okousaný ohryzek Apple či zchromlého koníka Ferrari.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spielmacher

22. 1. 2009 19:23
Škodovka

Škoda Auto by vůbec nic nemusela měnit, ta má krizi rovnou v názvu od prvopočátků :-)

0 0
možnosti

Chytracisko

20. 1. 2009 14:44
Nevím nevím

takhle zesměšňovat světové značky, měl by se jim všem omluvit a loga zakrýt černou plachtou.Rv

0 0
možnosti

IgorAlelujev

20. 1. 2009 20:25
Re: Nevím nevím

hahahaha ..... a co kdyz se umelec menuje jaromír white??? tak teda bílou ...?

0 0
možnosti

chudas

20. 1. 2009 9:16
Xerox

By mě zajímalo, kolik lidí ten Xerox pochopí správně:)

0 0
možnosti

ununun

20. 1. 2009 9:31
Re: Xerox

proč by to nikdo něměl pochopit?

0 0
možnosti

mpes

20. 1. 2009 7:52
Super!

Please buy, Xerox a Fail - super! ;-D

0 0
možnosti

Pablo82

20. 1. 2009 6:58
Xerox

Ten Xerox je pěkný. :-)

0 0
možnosti

s.sliver

20. 1. 2009 7:05
Re: Xerox

R^

0 0
možnosti

regazzi

20. 1. 2009 6:13
Škoda

Tak třeba u Škoda auta se nic moc měnit nemusí,tam to platí stabilně...:-)

0 0
možnosti