Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový ministr dopravy by rád změnil monopol Českých drah

Bývalý hejtman Středočeského kraje Petr Bendl povede v obměněné vládě Mirka Topolánka ministerstvo dopravy. V ekonomicky nepříznivé době nahradil odvolaného Aleše Řebíčka. Pozornost chce nový ministr věnovat například modernizaci vozového parku Českých drah nebo rozšíření mýtného systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pivník

?

Pan Bendl musí být odborník a čestný človšk! Jak rychle prohlédl, že s Bémem cesta nevede. Jak rychle si pomazal hlavu a tluče na Topolánkovu stranu! Problematice silniční i drážní dopravy určitě rozumí ( tomu tam rozumí úplně všichni ) , jistě ví, kterým směrem a jak na to !! Halt nové koště, které časem poletí do kouta!

0/0
23.3.2009 7:22

jej

já myslí že z Benla musí byt na zvracení i

některým ODSakům

0/0
27.1.2009 17:15

Majkyho_pupik

Re: já myslí že z Benla musí byt na zvracení i

proc?

0/0
27.1.2009 17:18

freebee

Re: já myslí že z Benla musí byt na zvracení i

protože kdo mu dá funkci, za tím stojí...asi sis nevšiml 360st. obratu, kdy se ze zarytého Bémovce stal 100% Topolánek..vypadá jako člověk, co ti dá kudlu do zad..a Bémovi ji dal.

0/0
28.1.2009 12:18

Jiřik

Upozornění

Obrat o 360° = návrat do výchozí pozice/polohy/směru. Učivo 4. třídy ZŠ.

0/0
30.1.2009 6:11

karlinboy

Re: Upozornění

R^

0/0
9.2.2009 10:40

jej

Tak de facto

už nemáme ani dráhy.

0/0
27.1.2009 17:11

jej

Udělali kozla záhradníkem

Otlemenec jeden.Naprostý bezpáteřník.Zrádce .Fuj.Jidáš.(Y)(Y)(Y)Rv

0/0
27.1.2009 17:09

jej

zrušit monopol

v řeči Bendla rozparcelovat na malé kousky,zašantročit rozprodat a pobrat tučné úplatky.

0/0
27.1.2009 17:02

karlinboy

Re: zrušit monopol

Už sis vyvětral?

0/0
9.2.2009 10:41

hodňák Ackerman

Mě by spíš zajímalo, kdy ČD dostanou prachy na nákup

vagónů.

0/0
27.1.2009 8:36

RazorBlade

Pratele, kamaradi

Nevim co presne pan Bendl ma na mysli pod zmenou monopolu Ceskych drah ovsem rad bych rekl ze ja mam to stesti uzivat si denne radosti privatizovaneho dopravniho systemu mesta Londyn. Jen strucne to shrnu do nekolika bodu.

Predrazene a stale se zdrazujici jizdne, vlaky precpane k prasknuti, rano prakticky musite pocitat s tim ze dostat se do vlaku proste znamena boj s dalsimi desitkami cestujicich kteri se s vami tlaci do vozu kde zbyvaji asi 1 a pul ctverecniho metru volneho mista. Vlaky velmi casto stojici uprostred tunelu v pripade metra ci uprostred pole v pripade overgroundu bez zjevne priciny. Vtipy pracovniku nadrazi kdy zmena jizdniho radu je obvykle oznamena ten stejny den kdy jde v platnost. A v neposledni rade nefungujici bariery na nadrazi ktere vas proste scvaknou jedno jestli mate platny listek nebo ne.

Rek bych ze tak 99 % Londynanu by dalo rocni plat za to kdyby se drahy zase znarodnily. Ono by se to hodne brzo vyplatilo

0/0
26.1.2009 23:56

Brkoslav IV

...no jo no...

...zaplat panbu, ze prisel konecne pan Bendl...to jsm s oddych. A ted uz muzu klidne spat.....chrrrrrrrr....chrrrrrrrr ....chrrrousty uz mas hotovy, mamo ?

0/0
26.1.2009 22:08

Fiara.L

Bendl pokračuje

Ono nestačí,co provedl se středočeskými nemocnicemi,jak je pod rukou rozprodal za pár šupů svým podvodným kamarádíčkům.Teď začne devastovat dopravu.Blbej hasič,ale s kamarády na správných místech:-©.

0/0
26.1.2009 19:37

jirkanovaksuperchlapik

Ačkoliv jsem voličem ČSSD tak musím říct

konečně někdo kdo s tim molochem chce něco dělat. Bendla moc rád nemám, ale pokud toho půjde, bude mít můj obdiv. ČD jsou mrtvej podnik, kterej žije jen sám sebou a na zákazníky kašle.

0/0
26.1.2009 19:13

Rakeis

Čím to je

Že každý "co za týden bude čtrnáct dní u dráhy" všemu najednou rozumí. Že mění strukturu, co více jak 100 let fungovala, např.naprostý laik typu Stráský. Myslím, že tenhle bude to samé. Hlavně že hlásali nástup odborníků.

0/0
26.1.2009 18:37

jirkanovaksuperchlapik

Re: Čím to je

Tomu není potřeba rozumět, studie o přezaměstnanosti existují, každý ví, že ČD poskytují špatné služby. Tady chybí jen odvaha.

0/0
26.1.2009 19:14

jej

Re: Čím to je

Odvaha k čemu?Nebát se a rozkrást to?

0/0
27.1.2009 17:04

Fiara.L

Re: Čím to je

Který to byl ministr,co odpověděl,když ho na Min.dopravy dosadili jakou že má kvalifikaci,tak řekl,že si v dětství hrál rád s mašinkama?

0/0
26.1.2009 19:40

sevillano

Re: Čím to je

a) ta struktura tak maximálně "existovala" 100 let, rozhodně není na místě tvrdit, že "fungovala" 100 let.... a to existovala tak, že bez masivního permanentního přísunu peněz "zvenčí" by nevydržela sama o sobě ani měsíc

b) na to, aby člověk zjistil, že něco není s ČD v pořádku, netřeba býti expertem a věnovat se tomu celoživotně, pár jízd vlakem bohatě stačí...

0/0
26.1.2009 19:46

fokz

Re: Čím to je

Ne nemusi... ono Cd je velky moloch,... ale taky kdyz si vezmu, kolik dam v pomeru za dopravu u nas a v zahranici na jednu osobu, tak... je proste vlak nejaky moc levny....  pokud bude odroiznut od financi statu, tak ceny vyleti takovym stylem, ýze se tak pokadime... proste u nas si lidi zvykli ze za cestovani vlakem se plati minimum oproti autu, ale... je to taky otazka financni dostupnosti pro lidi.

0/0
26.1.2009 21:51

fokz

Re: Čím to je

omlouvám se za chyby, nejak pisu moc rychle a nekontroluju se :-©;-D;-D

0/0
26.1.2009 21:52

Martin5412

Re: Čím to je

Ano, přesně tak. Dráhy fungují stejně jako přes 100 lety, tenkrát vlastně fungovaly lépe. Je to moloch a k jeho přeměně je potřeba především sílá a politicky krytá záda, odborníky na dopravu si může každý ministr najmout, ale musí mít podporu premiéra, jinak s nim Jarda Dušek a spol. zametou. Železničářů se bál i Klaus, když byl premiér.

0/0
26.1.2009 23:02

zoufalec1

Re: Čím to je

Když s tím nic neudělal ani Standa? Není šance

0/0
22.3.2009 10:31

sojkal

Vydržet

Nějak ty dva roky musíme přečkat.

0/0
26.1.2009 18:30

Fiara.L

Re: Vydržet

Za ty dva roky tu už zbyde jen holá poušť.

0/0
26.1.2009 19:41

jej

Re: Vydržet

poušť je něco.tady nezbyde nic.

0/0
27.1.2009 17:05

dekrasss

Ach Bendle, Bendle

Je mi jasné že zase ODSSák ucítil prachy,, např. šéf Student Agency už se celý třese a chystá kufřík..

NECHTĚLO by to v první řadě opravit koleje ????? Je ta správná doba, je třeba infrastruktura, která bude lidi motivovat dojíždět za prací, ale toto nenese Bedle že ??? Radši budeš planě kecat:-©:-©

0/0
26.1.2009 18:24

Majkyho_pupik

Re: Ach Bendle, Bendle

koleje se opravuji nebo ne?je komicke videt na novych opravenych koridorech vlaky ktere pamatuji jeste Dubceka v cele KSC...

0/0
26.1.2009 18:27

dekrasss

Re: Ach Bendle, Bendle

Jsem z Frýdku-Místku, LONI !!!! měla být hotová železnice Frýdek-Místek - Nošovice ( Hyundai ), Letos se měla rozjet elektrizace Frýdek-Místek - Český Těšín, příští rok Frýdek-Místek - Ostrava,, 2011 Frýdek-Místek - Valašské Meziřičí,,, VŠE POZASTAVENO KRAJSKÝM ÚŘADEM JEŠTĚ VEDENÝM ODS,,, fakt nechápu,, a bylo to vidět i ve volbních programech před krajskými volbami - ODS - silnice, silnice, silnice,,, VŠICHNI OSTATNÍ - železnice, železnice, silnice

Takže bohužel,, nejede a drhne !!!! Doufám že to rozjedou teď a dají v té slavné krizi lidem práci,,, jsou to akce asi za 10 mld a všechny jsou už xxx let v plánu!!

0/0
26.1.2009 18:34

Majkyho_pupik

Re: Ach Bendle, Bendle

no nevim nejsem odbornik ale co ma spolecneho krajsky urad s elektrifikacemi trati?

0/0
26.1.2009 18:39

dekrasss

Re: Ach Bendle, Bendle

schvaluje územní plán, předává podklady správě železniční dopravní cesty,, kraj nedodal - investice odložena, sám jsem psal na kraj aby mi poslali harmonogram kdy to bude - odkázali mě na tu správu - a člověk od nich mi napsal něco v tom smyslu co píšu výše - že prachy mají připravené, ale nemají podklady,, a představ si 300 000 ( pokud nebude železnice asi 30 000 kamionů ) aut které má časem Hyundai vozit,, Frýdek-Místek nemá obchvat - vše jede přes město, dokonce Řebíček neprodloužil vyjímku, kterou měla dálnice Ostrava - Frýdek-Místek, takže už teď jsou okolní obce pod totálním tlakem aut a to jede Hyundai tak na 20%

0/0
26.1.2009 18:44

Majkyho_pupik

Re: Ach Bendle, Bendle

uzemni plan na schvaleni jiz existujici trate???proc?co se na tom planu meni ze se musi schvalovat?

0/0
26.1.2009 18:47

Don_Alex

Re: Ach Bendle, Bendle

uzemni plan se resi u modernizace koridoru, nebot se narovnavaji oblouky atd...

0/0
26.1.2009 18:50

Majkyho_pupik

Re: Ach Bendle, Bendle

a ve frydku je koridor?

0/0
26.1.2009 19:03

dekrasss

Re: Ach Bendle, Bendle

jsou to původně jednokolejky, projektované jsou dvoukolejové tratě

0/0
26.1.2009 18:50

Majkyho_pupik

Re: Ach Bendle, Bendle

aha, no nerikej mi ze ty pozemky 10 cm a dale od koleje nepatri tez SZDC...no nevim rikam nejsem v tom az tak zbehly takze mas treba pravdu

0/0
26.1.2009 19:05

vaclavj1

Re: Ach Bendle, Bendle

to je tusim pet kamionu za hodinu?

0/0
26.1.2009 18:53

dekrasss

Re: Ach Bendle, Bendle

a to je jen Hyudai, teď si vem že v celém okolí stojí desítky fabrik všech možných subdodavatelů,, vypadá to tady jako na divokém západě a to tady býval takový klid, než ti pitomci Paroubek z Tošenovským přitáhly ty korejčíky kterých je teď celý město,, a vidět na obchodech a hospodách nápisi v korejštině místo v češtině je fakt už ne mě někdy moc

0/0
26.1.2009 18:58

vaclavj1

Re: Ach Bendle, Bendle

vy jste fakt chudaci ;-D

0/0
26.1.2009 19:11

xinea

Re: Ach Bendle, Bendle

Dekrasss, to jsou lokální pindy :-) Zatím si do FM musíte vystačit s motoráčkem, důležité je, že se staví koridor - Třinec - Žilina, doufám že protáhnout Pendolino směrem Český Těšín ....

0/0
26.1.2009 19:54

joscer

Re: Ach Bendle, Bendle

Jen PAKO používá dvě "S" vedle sebe tam, kde se normálně oficiálně nevyskytují.

0/0
26.1.2009 18:58

dekrasss

Re: Ach Bendle, Bendle

dekra už byl obsazen, dekras taky,,, ;-D;-D

0/0
26.1.2009 19:01

joscer

Re: Ach Bendle, Bendle

Tak já nemám na mysli tvůj nick, tam si jich dej kolik chceš, já jsem psal o obsahu tvého příspěvku a o dvou "S" ve slově ODSák (ještě bych možná akceptoval ODSsák).

0/0
26.1.2009 19:06

IJNovak

Tak blbé řeči vede jen hlupák

přirozený monopol ČD změní jenom hlupák, náklady pod kontrolu, řízený racionální rozvoj a odpisy proinvestovávat,  Jízdné zlevnit tak aby vlaky jezdily plné když už jedou, všichni státní zaměstnanci povinný dopravní prostředek=ČD, neemisní mobilita obyvatelstva= možnost dotace!!! Bendl je asi opravdu mimo reálný svět!

0/0
26.1.2009 18:21

Majkyho_pupik

Re: Tak blbé řeči vede jen hlupák

prirozeny monopol CD hlavne brzy zrusi EU ktera po vsech zemich pozaduje plnou liberalizaci zeleznicni dopravy

0/0
26.1.2009 18:29

vlmach

Péťa jede!

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/view.php?cat=2&PicNum=1024&cs=1&ck=0&id=0

0/0
26.1.2009 17:49

vojtexx

:-)

proč máme nejdražší dálnice v evropě/1km-1mld.8-o/, proč si Kapsh učtuje za el.systém 40km useku  dálnice 4 mld.8-o8-o , když v rakousku zvládli 140km za sumu 5mld.???????

0/0
26.1.2009 17:09

joscer

Re: :-)

To se musíš zeptat těch, co s Kapschem podepsali smlouvy o mýtném, na tohle ti Bendl odpoví asi těžko.

Jak jsi přišel na to, že v Rakousku zvládli 140 km za 5 mld.

0/0
26.1.2009 19:03

vojtexx

:-)

mě by zajímaly pane ministře smlouvy s firmou Kapsh.Proč jsou tajné?tedy vlastně pardooooooooooon, "neveřejné".??????????,

:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
26.1.2009 17:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.