- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je veselé sledovat zevnitř křečovitou snahu SA o růst za každou cenu, být první za každou cenu, i když to s efektivitou nemá nic společného (prodej letenek za nákladové ceny, ničení trhu nesmyslnými nabídkami), to vše je ohraná písnička a nezaujatého čtenáře to asi ani nezajímá... Pište pane Sůro raději o tom proč dopravci stále trvají na palivových příplatcích které nejsou nic jiného než druhá část ceny letenky, další příjem do kapsy dopravce... příplatky vznikly kdysi jako reakce na nárůst ceny ropy a v situaci kdy je cena ropy už měsíce na minimech se jim do rušení těhle příplatků nějak nechce...
clanek jsem pochopil tak, ze se jedna o narust objemu prodanych letenek zakoupenych u ceskych firem bez charterovych letu
tj. letenka musi byt koupena u ceske spolecnosti (prodejce, ne letecke spolecnosti) a jeste k tomu na pravidleny let