Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koruna propadla na 28,57 koruny za euro, je nejslabší od června 2007

Česká měna během dne prudce oslabovala. Prolomila hranici 28,50 koruny za euro a dostala se až na hodnotu 28,57 koruny za euro. Je nejslabší od června 2007. Prohlubují se tak včerejší ztráty, které zaznamenala především vůči dolaru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

delta

Ubohost niektorych prispevkov je neskutocna!

Ospravedlnujem sa za vsetkych Slovakov, ktori si sem chodia liecit svoje komplexy. Ale my Slovania sme uz raz taki, sme radsej ked sa susedom nedari, len aby vynikla nasa malost. Myslim si, ze nikto sa nemame velmi cim pochvalit a najma nie v tejto krizovej dobe. Naopak mali by sme drzat spolu a podporovat sa, aj ked neviem ako, kedze nie som ekonom. Snad moralne. Drzme si palce, nech sa tato kriza cim skor skonci.

0/0
6.2.2009 20:13

popradčan

Dnes je to tu samá sranda.

Menej invektív by nezaškodilo.

0/0
4.2.2009 17:12

venoch

kde to vazne?

Porad cekam na to euro za 5 korun. Kde jsou ti diskutujici, co se vztekali, ze 23 korun je porad prilis hodne a ze realna hodnota je 5 korun?;-D

0/0
4.2.2009 13:56

sisinka

To Stary Rakusak

Stary Rakusaku, a v Rakousku umite delat auta???? Nemate ani jednu automobilku velikosti Skoda, na to jak jste "vyspela zeme"!   Odpust si laskave rasisticky urazky a radsi si vzpomen, jake narodnosti byl Hitler, Fritzl a jim podobni!

Slovansa luza jsi ty, jinak na pristehovalce ve Vidni nekoukaj. Tady si chces jen napravit sve rakusaky poslapane ego, chudaku..

0/0
4.2.2009 10:51

streetway

Hmmm

No susedovi zase skapala koza a blby z najblbsich sa sem chodia ukajat jak z CR tak zo SR

0/0
4.2.2009 10:32

;-)

chvastouni

zdá se mi to, nebo je na diskusích o koruně abnormálně zvýšený výskyt namachrovaných  chvastounů ze Slovenska, co si z nás chodí utahovat?Rv

0/0
4.2.2009 10:05

HammerLang

Re: chvastouni

Ale vždyť to je jen sranda

0/0
4.2.2009 12:02

mugabeho_brat

naturalie

Vraj CNB uz dalej nechce tlacit pattisicovky a desattisicovky. Neni pre CR lepsie platit radsej v naturaliach? Napr. kačkami a kožušinami? To aspon bude mat nejaku hodnotu. Prayska burya beycennzch papierov je este stale otvorena?;-D;-D;-D

0/0
4.2.2009 1:58

HammerLang

Re: naturalie

Ale tu elektrárnu nám stejně zaplatíte v eure a my na tom aspoň víc vyděláme :)

0/0
4.2.2009 12:01

mugabeho_brat

lacna stoka

No jo no, prijatim eura a padom CZK sa CR stala pre slovakov dalsou lacnou chudobnou rozvojovou krajinou ako napr. Bulharsko a Rumunsko.

A vraj ma CR navstivit

Mugabe a jeho team. Odovzdaju vam know-how jak zoskrtat nuly a dodaju

kary na prepravu velkeho mnozstva bankoviek pre kazdeho obyvatela CR.;-D

0/0
4.2.2009 1:42

Zino

EURO !!!!

  My Moraváci máme blízko k sousedům a měli bychom si z nich vzít příklad vy zabedněncib !!

0/0
3.2.2009 23:56

knedložrout

...

http://tvojepeniaze.pravda.sk/ceska-koruna-zloty-i-forint-padaju-voci-euru-ako-meteor-pij-/sk_pakcie.asp?c=A090203_170423_sk_pakcie_p01

:-PRv[>-]Rv

0/0
3.2.2009 22:52

Opište kód z obrázku (_!_)

docela happy v krizi

jen ať kačka padá, já mám 4 úvěry ze stavebka ve fixu až do konce splácení a to je v krizi nejlepší situace - navíc na nové nemovitosti v atraktivní lokalitě a bez zástavního práva :-P R^

0/0
3.2.2009 21:48

lekaj

ja trochu nechapu

Ze nekdo nadava pri klesajicim kurzu. Vzdyt to je presne to co ted ekonomika potrebuje tj. prirozene zvyhodnit domaci vyrobce a podporit levnejsi vyvoz. Nechapu co na tom kdo vidi za problem. Vy byste chteli aby ted CZK posilovala ? Nevidim zadny duvod k cemu by to momentalne bylo dobre.....

0/0
3.2.2009 21:37

Performer

Re: ja trochu nechapu

nadávají tu jenom zakomplexovaní Slováci a levičáčtí hňupy..... :-)

0/0
3.2.2009 21:43

legi

Re: ja trochu nechapu

mne to pripadá, že zakomplexovaná je tá druhá strana.

0/0
3.2.2009 21:55

indnes

Re: ja trochu nechapu

Určite si iba zo svojej vrodenej skromnosti opomenul spomenúť sám seba. Skromnosť nabok, veď ty tu najviac kvičíš ako panna pred prvým sexom.(Y)

0/0
3.2.2009 23:10

starej rakusak

Re: ja trochu nechapu

hnupi hnupe

0/0
3.2.2009 23:14

cibich

Re: ja trochu nechapu

Jak chceš zvýšit vývoz,když nikdo nenakupuje?Nejsou prachy na nákup!

0/0
3.2.2009 21:55

pavel64

Re: ja trochu nechapu

No a v čem by byla situace lepší, kdyby byla koruna za 23?

0/0
3.2.2009 22:13

herodes I.

Re: ja trochu nechapu

8-oneblázni " prirozene zvyhodnit domaci vyrobce a podporit levnejsi vyvoz" neznamená, si jak v bavlnce chovat kdejakýho lempla,podnik apod. uměle podhodnocenou měnou - naopak,jen tvrdá konkurence,inovace, technolog.posun a snižování mat. a neproduktivních nákladůje cestou ven. Stačí se podívat kolem a ve vyspělých ekonomikách je deflace nikoliv inflace,jak v našem banánistánu...;-D

0/0
3.2.2009 22:28

HammerLang

Zlatky

Chodí se teď na slovensku s měšci, když většina populace dostává výplatu v mincích? ;-D

0/0
3.2.2009 20:00

maťko22

Re: Zlatky

obycajne zavidenie.....:-P nie na Slovensku sa nechodi s mescami...mam v penazenke asi tri mince

0/0
3.2.2009 20:02

HammerLang

Re: Zlatky

No vida ani měšec nepotřebujete R^;-D

0/0
3.2.2009 20:33

Zino

Re: Zlatky

  Já Slovákům vandím,už příštím rokem jsou před náma

0/0
3.2.2009 23:49

herodes I.

Re: Zlatky

;-DR^ jen se nebojej vašnosti, rozdovádění slováci z € brzy vystřízliví, většina jich netuší, že vlezli s radostí do děsný pasti a to jejich hospodářství i s tmavší a maďarskou většinou hravě utáhne kdejakej komunální rozpočet v nejzapadlejší bavorský vísce....  paxe zasmějem MY ;-D;-D!

0/0
3.2.2009 20:06

maťko22

Re: Zlatky

potom tak dopadnete aj vy....niekedy okolo 2030 ked sa dostanete do eurozony

0/0
3.2.2009 20:08

Zino

Re: Zlatky

 Máš pravdu!!!!!!!!!!!!!

0/0
3.2.2009 23:50

hombre_

Re: Zlatky

No najprv sa pozri na tu vasu "ekonomiku" zalozenu na montovnach a polnohospodarstve ;-D

0/0
3.2.2009 20:12

herodes I.

Re: Zlatky

lepší, než na drotárstve a vývozu svejch problémů do sousedních zemí.dyť byste neměli ani čim svítit,kdyby vám donedávna češi nedodávali levnej proud...

0/0
3.2.2009 20:18

hombre_

Re: Zlatky

tak si ten vas prud strcte vies kam ;-D

0/0
3.2.2009 20:27

hombre_

Re: Zlatky

mame vo vystavbe 6 novych jadrovych blokov

Kam budete tu vase elektrinu predavat potom?

0/0
3.2.2009 20:34

HammerLang

Re: Zlatky

Jaderná elektrárna se staví 20let :-)

0/0
3.2.2009 20:37

hombre_

Re: Zlatky

2 bloky su na 70% rozostavane, tie maju byt hotove za 3-4 roky

dalsie bloky az v 2018-2020

0/0
3.2.2009 20:57

herodes I.

Re: Zlatky

a kdo je bude obsluhovat,když češi,maďaři a kofoly odešli......?;-D

0/0
3.2.2009 22:48

oke

Re: Zlatky

dúfam že nie tak dlho, dali sme zarobiť miliardy českej firme ČEZ tak sa snažte

0/0
3.2.2009 21:07

HammerLang

Re: Zlatky

Většinu z toho zaberou legislativní problémy ve Francii se nová JE postaví snad během 7let. No to bude ještě srandy, zvlášt jestli se tam bude stavět ten nějaký "prototip", to to pak nebude fungovat ani za 30let.

0/0
3.2.2009 21:49

HammerLang

Re: Zlatky

U nás zemědělci? Blázníte?

0/0
3.2.2009 20:36

hombre_

Re: Zlatky

no vacsina cechov je rada ak nejaku vyplatu vobec dostane, tak neviem kto je na tom lepsie ;-D;-D;-D

0/0
3.2.2009 20:08

herodes I.

Re: Zlatky

tys tady pracoval hej? a teď tě asi vyhodili a léčíš si mindráček. to víš, doba je zlá a tví krajani se vracejí dom ;-D

0/0
3.2.2009 20:20

hombre_

Re: Zlatky

ale nie nepracoval, nevidim dovod ;-D

0/0
3.2.2009 20:29

legi

Re: Zlatky

Prečo ťa to žere ? Nadávaš tam kde nemáš. Poďakuj sa svojim predošlým vládam, ktoré si si volil. Tam je problém a nie v tom či má slovák v peňaženke drobné. Se rie ťa hlavne to že je to v eurách ?

0/0
3.2.2009 21:14

cibich

Re: Zlatky

Pokud Slovensko nebude i teď plnit mastrichtské smlouvy ,musí se vrátit zpět ke koruně /ČR6 /

0/0
3.2.2009 21:59

hombre_

Re: Zlatky

ano a to mas odkial? ;-D

0/0
4.2.2009 0:45

Martin Jirousek

Koruna padla

A to se na yDnes divíte, když si mohl každý shlédnout to divadlo v PS? To je přesně ono, jen divadlo kolem LS a naprostá nedůvěryhodnost vlády zacloumaly korunou v průběhu přenosu o pětadvacet halířů.

0/0
3.2.2009 19:18

starej rakusak

mongol

plati: cim vice na vychod tim blize k mongolsku tedy prosperite a tuberkuloze;-D

0/0