- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Wow, to je závisti a zášti kvůli 25 litrům. Bazaristé a majitelé zánovních pleček jen skřípou zuby, že jim padne cena šrotu. No a ti méně šťastní zase by rádi, aby sousedova koza chcípla, když oni ji nemají.
Ale teď vážně. 25 litrů je jen pouhé gesto. Ve skutečnosti by to málokdo využil. Aby to mělo vůbec smysl a vyčistilo to trochu silnice a zvedlo odbyt by pobídka musela být 70 - 80 litrů.
Míň prodaných aut nyní a víc nesmyslně rozházených peněz na zbytečnosti pomůžou ekonomice tak akorát do hrobu.
Pokud by se do běžného života stát tolik nemontoval a staral se jenom o to co má, mohly by být daně 11 % jako za císařpána a ekonomický růst dvouciferný, jako na přelomu 19 a 20 století. Pak by bylo dost práce pro všechny, ale kdo by pak všechny ty socany volil že?
Tak toj e dobrý, aby to mělo 120 g na 100, tak to musí mít spotřebu tak kolem 4,5 litru na 100, což je buď micro car, do kterého se nic nevejde nebo diesel, který je zase o něco dražší, takže 25 je menší procento a benzinový bez podpory vyjde laciněji. Čest výjimkám.
Až na to, milý Jyrko, že pohled do aktuálního kurzovního lístku tuto Tvou teorii trochu podráží.
Stát bude potřebovat peníze, aby měl na základní výdaje (nemocnice, podpory, školy, atd...) a ČSSD přichází s návrhem, jak se zadlužit ještě více
Jen v poněkud skromnější formě kopírují nápad z Německa.
Němci dávají 2500 EUR za sešrotování 9-letých aut
Zvyšování podpor a dávek pro vlastní voliče je diskriminace a okrádání nás pracujících.
Regulace nájemného v domech, které sockám nepatří, je okrádání majitelů domů.
Asi nemá smysl komentovat "milionářskou" daň / danění úspěchu -- klasická sockovská závist a další forma okrádání schopných (už to nejde přímo, mají svůj majetek hlídaný bezpečnostníma agenturama a elektronickými systémy).
Zvyšovat daně firmám už v tak složité ekonomické situaci může jedině idiot (blahopřeji Sobotko).Zavést šrotovné v roce 2010 pomůže automobilkám prodávat auta v roce 2010 a odradí poslední zájemce o auto v roce 2009. Další "chytrý" návrh...
Suma sumárum: socky jsou zloději a idioti
ani nikdo jiný z ČSSD opakovaně nedokázal vyčíslit, kolik by jejich "boj s krizí" stál, a hlavně nedokážou říct, kde by na to vzali, případně které konkrétní položky na straně výdajů by škrtli. Stejně reagují i hejtmani, když se jich zeptáte, které výdaje krajů omezili nebo zrušili kvůli poplatkům ve zdravotnictví. Naposledy tak mlžil Rath v on-line diskuzi.
sRátch rozdá vlastním sockám krajské fondy určené na rozvoj infrastruktury kraje. Prostě "vzdělaný" "borec"
...ale tak nějak mi přijde dobrá polovina "Protikrizových" návrhů ČSSD jak z příručky "Kterak se nechovat v době finační krize". Třeba zvyšování daní podnikům, které dávají lidem práci. Nebo zvyšování sociálních výdajů. Dokud krize nebyla, tak jsme na to neměli a museli jsme reformovat a teď už na to máme? Nebo se tu nebavíme o finační krizi? Dolehla snad na Bohuša krize středního věku, a tak nám na ni představuje spolehlivý lék?
Jsme na to podobně, též mi ten návrh přijde nějak popletený. ČSSD by rozdávala a přitom není z čeho? Ono je to vidět už s těmi platy, firmy propouští a na krajích nevědí co s penězi, tak si je alespoň rozdávají mezi sebe. Tomu říkám sociální cítění!
Nesmrdí tu něco?
V Česku se ročně prodá kolem 100 tis. nových aut, pokud by nápad vzhledem k nastaveným podmínkám využila jen polovina lidí, pak to státní kasu ochudí o 1,25 mld. ročně.
Pokud by něco mělo projít, pak jedině na auta vyrobená v Česku, tak aby byla podpořena výroba zejména v českých montovnách ... zahraniční mě nezajímají. Na druhou stranu nelze 1,25 mld. ročně využít ůlépe, jaký tento krok bude mít dopad na český průmysl, tím se velký Jirka nezabýval?