- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám že to bude mít Iceland Air je mužu jenom chválit Aeroflot je šílenej a navíc už ted mám na některejch místech pocit že nejsem v Čechách ale v Rusku !!!
Proč prodávat ČSA poslečnosti, která má jednu z největších nehodovostí, je téměř na seznamu zakázaných společností v EU a má nechvalnou image ?
Protoze CSA nikdo jiny nechce a bez statni pomoci do 3 let zkrachuje.
A co bude potom ? Stát prodá letiště Rusku ? Karlovy Vary taky prodáme Rusku ?
Letiště Praha k ruským majitelům půjde těžko. Je to perspektivní byznys a tak se najde dost vhodných zájemců v regionu. O ČSA ale v podstatě nikdo jiný než Aeroflot nestojí.
ČSA potřebují silného partnera a ne žádné finančníky. Bez něho totiž, jako všechny středně velké aerolinky, do pár let skončí. Faktem totiž je, že výnosy už dlouho dostatečně nepokrývají náklady. Současná "černá čísla" spíše jen dobře vypadají, než vypovídají o skutečnosti a je dobře, že se k prodeji přistupuje už letos. Příští rok by totiž ztrátu už nebylo čím maskovat. ČSA také už nutně potřebují nová dálková letadla a je dosti velké riziko, že by je financoval stát jako majoritní akcionář, ve firmě totiž na ně prostředky nejsou.
Tvrdík ČSA zadlužil svoji nesmyslnou koncepcí expanze, ale výnosy z vlastní dopravy nebyly horší než předtím. Současný management se tak v podstatě jen zbavil přebytečných investičních nákladů a letadel.
Současný management nedělal nic jiného, než že vše outsourcoval. Často teď za stejné věci platí ČSA více. Jen to na papíře hezky vypadá, když se do zisku promítají výnosy z prodeje majetku
ČSA by měla být státní aerolinka, měla by konečně přestat lítat do Střední Asie a do Ruska a měla by se konečně vrátit do vyspělých zemí, směr Západ nebo Dálný Východ. Měla by tu být pro spojení Čechů s vyspělými zeměmi a ne pro Rusáky!
Při prodeji a privatizaci.
deseti let, není v záporné hodnotě. To by pan Duspiva mohl vědět. Cena je blízko k 10 miliardám je adekvátní. Ovšem asi ne v této době.