- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak se nedá nazvat neustálé opravování a flikování vozového parku ČasuDost. V okolních zemích nám těžce ujíždí vlak, když už i v Maďarsku a Polsku se nakupují nové soupravy. Tady budeme navždy jezdit vlaky z dob komunismu, jejichž modernizace spočívá v potažení kožených pořezaných sedadel textilem.
Hnus!!!!
Ještě, že už se vynořil první kraj s výběrovým řízením na provozovatele drážní dopravy. (Liberec) Nezbývá, než doufat, že to nevyhraje státem neustále štědře dotovaný moloch ČD, ale nějaká soukromá firma.
A ona nějaká existuje, taková která by chtěla provozovat místní dopravu?
...krize na společnost.Státní zakázka.Je to strojní výroba,práce pro několik dodavatelských firem a hlavně,je to viditelný efekt.Jen se obávám nenažraných "jedinců",kteří jsou schopni z této "pomoci" v krizi si udělat svůj vlastní šolich,jak je v této republice zvykem.Ne nadarmo byla na Černého plastice navržena jako druhá možnost zobrazení ČR podoba" tunelu".Že vyhrál p.Klaus /zobrazení jeho výroků v "Bruselské plastice" nikterak nevypovídá o národní vlastnosti/ je jen dílem obecné povědomosti o p.Klausovi. Každopádně, cca 4 miliardy je velký koláč a uvidíme kolik rozkrádačských kauz ,které se budou okolo této zakázky točit,bude policie řešit .
muze mi nekdo vzsvetlit proc se sdeluje hned na zacatku cena?jaky je duvod? pijde mi lepsi cenu nezverejnovat a pockat si na nabidky......nebo se pletu? nebo je to naopa...rekne se cena a pak bude zalezet na objemu vykonane prace? to mi hlaa nejak nebere....