Diskuze

Ve fondech Čechům loni ubylo 71 miliard korun

Podílové fondy loni přišly o značnou část kapitálu svých klientů. Za celý rok v nich ubylo 71 miliard korun, které měli Češi investované. Celkem ve fondech zbylo 244 miliard korun. Čísla zveřejnila Asociace pro kapitálový trh. Odborníci tvrdí, že důvodem je propad finančních trhů a následná panika investorů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Deepy

10. 2. 2009 16:16
KDO VYTVARI UMELE KRIZE A VALKY

snad to napovi jak je to s krizi doopravdy... KDO VYTVARI UMELE KRIZE A VALKY ? je to proste a je to jako vzdy v nasi lidske historii, MOC a PENIZE, nic noveho, lidska hamiznost a touha po moci nezna proste mezi :/ KDO VLASTNI v USA FED (Federal Reserve System) ktera ridi a reguluje v USA hodnotu penez a ma TAKOVOU MOC, ZE V PODSTATE RIDI USA a ovlivnuje cely svet ? jsou to soukrome banky !!! za kterymi stoji nejmocnejsi z mocnych - Rockefelerove a spol. ano ti ridi v podstate svet a vytvareji ZAMERNE krize a valky.. (nerikam ze mohou za vsechny valky v historii;) tito lide nevlastni jen banky, ale take media... par dokumentu k tematu: http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/fed-taji-cim-mu-banky-ruci-za-dvoubilionovy-uver_95834.html

http://www.matrix-2001.cz/prispevky/exkluzivne/iluminati/iluminati_004.htm

nejake to video: http://video.google.com/videoplay?docid=2184454767580799888

0 0
možnosti
MO

Maldik

10. 2. 2009 17:41
Re: KDO VYTVARI UMELE KRIZE A VALKY

Naprosto s tebou souhlasim. Sam jsem jednou zde v jinych clancich zduraznil, ze prave FED se na teto  a i predchozich krizi a vsech valek po 23.prosinci 1913 podili a vydelava. Staci dat jenom podnet a duvod ke krizi i valce je na svete. FED ma totiz monopol na tiskani US$. Je to soukroma spolecnost, ktera pujcuje statu sve vlastni, sam sebou vytiskane papirky, zvane US$. A v posledni dobe se tiskarny US$ ani na vterinu nezastavily.

0 0
možnosti
ZN

Zdenda-69

10. 2. 2009 15:02
Pokud má investor pocit,

že fond vkládal peníze jinak, než by měl, tzn. nedodržel statut fondu, nechť dá podnět České národní bance. Pokud nebyl dodržen statut, má klient jasně nárok na odškodnění. Krom toho je tam i depozitář fondu......  Jo, i portfoliomanageři dělají chyby, samozřejmě. Větší problém bývá  v tom, že prostě lidí "nějak vloží peníze", něco jako statut fondu vůbec neví, že existuje, ten moment absolutně neví a nemají ponětí, co vlastně dělají a proč, neřeší nějaký investiční horizont, neřeší nějakou toleranci k riziku ztráty - prostě pouze a jenom kouknou do zpětného zrcátka  - Ha, 4-5 let vydělával, tož to tam vrazím. Mámo, vydělávali 10-15%, někdy i 30 % !!!!! To je celá jejich investorská úvaha......  Anebo si řeknou - na 5 let (na byt, na obnovu auta.....), po roce vidí propady a ejhle už ne na 5 let ...... prodat, prodat, prodat ...... já tu 15%-ní toleranci ztráty nakonec neunesu, jsem na minus 5-i a už cvaká u zadku .....Tož se divte a prskejte u piva, co naplat .....  

0 0
možnosti
ZP

vymrzovac

10. 2. 2009 14:19
krásná věta :

...."Podílové fondy loni přišly o značnou část kapitálu svých klientů".......................;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZP

vymrzovac

10. 2. 2009 14:23
Re: krásná věta :

manažeři dělali co mohli, královsky se za svoji práci odměňovali, možná se i snažili, ale ty hloupé fondy nakonec přišly o Vaše peníze!  No nic, možná příště.......

0 0
možnosti
HH

Harry Hammer

10. 2. 2009 12:32
Kellnerovi pomohou příbuzní kouzelníci.

;-D;-D;-D

http://miss.kelly.sblog.cz/

Sám je taky dobrý čaroděj!;-D

0 0
možnosti
HH

Harry Hammer

10. 2. 2009 12:34
Re: Kellnerovi pomohou příbuzní kouzelníci.

Tedy - iluzionista!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MO

Maldik

10. 2. 2009 12:25
Penize se nemohou vyparit

Jak je vsem jiste znamo, penize ktere jsem vlozil nekomu jinemu do rukou aby mi s nima hospodaril, ty se nemohou vyparit, ani ztratit. Ty ma dneska proste jenom nekdo jiny a ne ten komu jsem je sveril. Bylo by lepsi se zabyvat otazkou, kde jsou najednou vsechny ty biliony ztracene po celem svete?

0 0
možnosti
SB

SBU

10. 2. 2009 12:31
Re: Penize se nemohou vyparit

Jo, pojmenoval jsi to velice přesně, manageři bank a různých finančních institucí si namastili kapsy. Takže příště už nedostanou nic. Bohužel jim to ale stačí udělat takto jednou za historii nebo jejich život.

0 0
možnosti
ZG

Harpa-gon

10. 2. 2009 12:13
Článek zavání nadějí

na lepší zítřky,proto už to nevybírejte.Správci mají job ať to stoupá,nebo klesá.Pád Lehmanů odkryl různé strukturované balíčky/mix akcií a dluhpisů/,kde se dalo přijít i o vše.A před důchodem přijít o polovinu není určitě příjemný.Hedge fondy je jiný kalibr.Jak někde psaly,zanikne ještě polovina z nich.Vychází mi prospěch správce a tzv.finančního poradce,zákazník je ten,který doufá,že získá víc než roste inflace,HDP a nevím co ještě.Pokud je o tom někdo přesvědčen,je to jeho problém.

0 0
možnosti
MM

marte

10. 2. 2009 12:39
Re: Článek zavání nadějí

to jsi řekl příliš pravdy najednou. Aby z toho někomu někdy neprdlo... ;-DR^V[>-]EU

0 0
možnosti
M

Mr.TTTom

10. 2. 2009 11:53
Odbornost

"Fondy jsou jednou z konzervativních investic, které finanční krize zasáhla nejsilněji, informovala MF DNES v prosinci."

Je vidět, že článek opět psal odborník. Co takhle rozlišit fondy akciové, dluhopisové, peněžního trhu,..hm? Třeba akciové fondy rozhodně nejsou konzervativní investice.:-P

0 0
možnosti
W

www.evlada.cz

10. 2. 2009 11:58
Re: Odbornost

tak vetsina fondu co jde k beznym lidem ma v nabidce predevsim kombinaci vseho a tak to i lidem cpe...

0 0
možnosti
VV

venomacek

10. 2. 2009 11:39
tak.

Tady je krásně vidět, k čemu je spořit si celej život na důchod. Prožene se pár reforem, krizí (stačí 2,3) a všechno je v kopru. Lepší je pár let spořit, pak to vrazit do rozumné nemovitosti a ve stáří to všechno krásně rozfrcat.

0 0
možnosti
JM

honzagm

10. 2. 2009 12:11
Re: tak.

Kde beres tu jistotu, ze nemovitost bude mit za 30 let vyssi hodnotu? Staci, kdyz bude na spatnem miste, pobliz postavi dalnici, soused si otevre restauraci nebo autoservis. Jaky bude demograficky vyvoj? Muze se stat, ze v roce 2050 tady bude zit o dva miliony lidi mene. Podivej se na akciove indexy. Kolisaji porad. Ale ty investujes na desitky let. A historicky bys nenasel obdobi, ve kterem bys dlouhodbe prodelal. Zvlaste pokud investujes pravidelne. Ale pochopitelne je rozumne mit portfolio diverzifikovane (mam kus baraku, akcie, stavebko, penzijko, kapitalove zivotni pojisteni, minimalni hotovost, neco malo v USD a EUR). A mam lehce nadprumerny plat v Praze.  

0 0
možnosti
D

dnr

10. 2. 2009 11:33
kriza kriza

no pomaly nam vykukavaju taketo spravy, akoby nic, ved co ze po minule roky masirovali ako je super megavyhodne investovat do fondov... neskutocne, su to obycajny prasivy zlodeji.. prijem im aby sli do pekla ked skapu a nech sa tam smazia celu vecnost... ;-D p.s. ja som do nicoho takeho "neinvestoval", som od prirodzenia podozrievavy R^

0 0
možnosti
NN

papullus

10. 2. 2009 11:51
Re: kriza kriza

jasně,jakmile někdo vykřikuje jak je něco výhodného,znamená to že věc je výhodná pro něj,nikoliv pro mne .... to vím už od kuponovky,na obou kolech jsem dost vydělal ...

0 0
možnosti
N

NovKar

10. 2. 2009 11:23
povinne soukrome penzijni fondy

A proto vlada zavede povinne penzijni sporeni do soukromych fondu. Remake kozene metody se blizi. Tentokrat rizeny primo Topolblbovou vladou.

0 0
možnosti
SB

SBU

10. 2. 2009 12:33
Re: povinne soukrome penzijni fondy

Jenom blbci by dávali na penzi peníze do soukromých fondů.

0 0
možnosti