Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Národní třídě bude znovu Máj, tedy My'

Tesco mění značku svých obchodních domů. Využívá pro to anglické slovo My'. Na Národní třídu v Praze se tak po letech znovu, alespoň ve výslovnosti, vrátí symbol obchodního domu Máj. Česko je první zemí, kde Tesco projekt zrealizuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J i ř í

Jak se to bude skoňovat?

Půjdeme "do Nás" nebo "do My"? To bude další nesklonný jazykový paskvil jako "Kam? Do Kika"? To si ti "kreativci" se slepičím mozkem neuvědomí, že čeština není angličtina?

0/0
18.2.2009 8:06

aldik7

Re: Jak se to bude skoňovat?

nepůjdeme do "my".. půjdeme do prdele ;-D;-D R^Rv

P.S. teda ne že bych měl něco proti Tescu, aby nedošlo k omylu:-)

0/0
18.2.2009 8:18

J i ř í

Re: Jak se to bude skoňovat?

Jen se obávám, že nepůjdeme do prdele, ale do shitu.

0/0
18.2.2009 9:39

aldik7

Re: Jak se to bude skoňovat?

větší shit už to nebude R^ .. a věřím Tescu že jejich obchodní domy se tou proměnou zlepšíí :-)

P.S. do té p*dele to jde celé, celý svět.. sice pomalu, ale jistě :-/ xD

0/0
18.2.2009 9:51

MychalB

Re: Jak se to bude skoňovat?

neboj, český národ už to nějak skoní :-)

0/0
18.2.2009 16:06

kunde

Re: Jak se to bude skoňovat?

to je zas takový překladatelský oříšek. Přesně to znamená :"kolik višní tolik třešní" ale pravý význam...?

0/0
18.2.2009 19:46

nadar

Re: Jak se to bude skoňovat?

Přece do Máje, na Národní třídě se tomu tak už říkalo...

0/0
28.2.2009 16:07

papazian

Raději bych název Máj! My mi zní jako my, žádné maj!

Ale aď si dělají co chtějí, je to čím dál více takové no name zboží typu Lidl, který má ale k lidem velmi daleko. Nejraději nakupu v družstevních prodejnách, velká škoda, že oproti Slovensku, kde mají i euro, je daleko více zachováno tradiční družstevní obchody..., jejich tržní podíl je mnohem větší než v českých zemí. Ale třeba se zlepší, ostatně se  velmi snaží, ale pánové z Hradu a jejich přátelé v 90. letech dělali vše pro to, abychom neměli euro a abychom zlikvidovali tradiční družstevnictví. Tak se nyní utěšujeme, že anglické my je český Máj... Ale abych se vrátil k tématu, tak do Tesca občas chodím, ale ze všech obchodních domů nejméně rád. Cítím se zde zle, podveden, prý je s námi  v době krize, ale opak je pravdou, zdražuje více než ostatní, rádoby nizké ceny jsou napodobeniny, klamání jiným výrobcem apod..., prostě čertík lídl.

0/0
17.2.2009 23:36

aldik7

Re: Raději bych název Máj! My mi zní jako my, žádné maj!

Máj by mohli nechat leda v praze.. ale jak by asi cizinec vyslovoval Máj .. :-) .. "My" je takové univerzální, světovéR^

..no nwm mi nepřijde že by tesco nějak zdražovalo:-P

0/0
17.2.2009 23:52

aldik7

my

a jo dobrý nápad :-) .. ty obchoďáky už potřebovali profouknout, je to tam staré komunistické :-P ..např. OD tesco pardubice či brno.. nic moderního xD

0/0
17.2.2009 23:04

sirc

Re: my

Na Národní třídě to už několik let vypadá, až na přízemí, jako na bleším trhu :)

0/0
17.2.2009 23:15

zcek

proboha

To je jejich celosvětová strategie, nebo čistě česká ubohost?? Zvyklí na značky Wrangler a Lee...v USA se tyto "značky" prodávají ve Walmartu za 10 dolarů kus. Až to bude u nás taky tak, tak si je tady možná koupím... My.....booooožerůůůůžo...Rv

0/0
17.2.2009 22:23

sirc

Re: proboha

USA je jiný trh. Oblek od Armaniho tam koupíš od nějakých 200 dolarů, v Itálii od 400 euro. Jinak souhlasím, TESCO značky nejsou žádné terno. Na druhou stranu, je to hypermarket a zboží odpovídá struktuře zákazníků.

0/0
17.2.2009 23:13

JayVandermark

Tescoshmade

To mi připomíná změnu názvu z GE Capital Bank na GE Money Bank. Důvod je stejný: pokles popularity.

0/0
17.2.2009 20:30

*MILAN*

Re: Tescoshmade

jj něco na tom bude ...a u zákazníků rozhodně tesco nevede :-)(Y)

0/0
18.2.2009 8:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.