- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Půjdeme "do Nás" nebo "do My"? To bude další nesklonný jazykový paskvil jako "Kam? Do Kika"? To si ti "kreativci" se slepičím mozkem neuvědomí, že čeština není angličtina?
nepůjdeme do "my".. půjdeme do prdele
P.S. teda ne že bych měl něco proti Tescu, aby nedošlo k omylu
Ale aď si dělají co chtějí, je to čím dál více takové no name zboží typu Lidl, který má ale k lidem velmi daleko. Nejraději nakupu v družstevních prodejnách, velká škoda, že oproti Slovensku, kde mají i euro, je daleko více zachováno tradiční družstevní obchody..., jejich tržní podíl je mnohem větší než v českých zemí. Ale třeba se zlepší, ostatně se velmi snaží, ale pánové z Hradu a jejich přátelé v 90. letech dělali vše pro to, abychom neměli euro a abychom zlikvidovali tradiční družstevnictví. Tak se nyní utěšujeme, že anglické my je český Máj... Ale abych se vrátil k tématu, tak do Tesca občas chodím, ale ze všech obchodních domů nejméně rád. Cítím se zde zle, podveden, prý je s námi v době krize, ale opak je pravdou, zdražuje více než ostatní, rádoby nizké ceny jsou napodobeniny, klamání jiným výrobcem apod..., prostě čertík lídl.
Máj by mohli nechat leda v praze.. ale jak by asi cizinec vyslovoval Máj .. .. "My" je takové univerzální, světové
..no nwm mi nepřijde že by tesco nějak zdražovalo
a jo dobrý nápad .. ty obchoďáky už potřebovali profouknout, je to tam staré komunistické ..např. OD tesco pardubice či brno.. nic moderního xD
Na Národní třídě to už několik let vypadá, až na přízemí, jako na bleším trhu :)
To je jejich celosvětová strategie, nebo čistě česká ubohost?? Zvyklí na značky Wrangler a Lee...v USA se tyto "značky" prodávají ve Walmartu za 10 dolarů kus. Až to bude u nás taky tak, tak si je tady možná koupím... My.....booooožerůůůůžo...
USA je jiný trh. Oblek od Armaniho tam koupíš od nějakých 200 dolarů, v Itálii od 400 euro. Jinak souhlasím, TESCO značky nejsou žádné terno. Na druhou stranu, je to hypermarket a zboží odpovídá struktuře zákazníků.
To mi připomíná změnu názvu z GE Capital Bank na GE Money Bank. Důvod je stejný: pokles popularity.