Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americké automobilky žádají o další pomoc, chtějí 22 miliard dolarů

Americké automobilky General Motors a Chrysler požádaly vládu o další pomoc. Chtějí téměř 22 miliard dolarů, tedy 515 miliard korun. Počítají také se zrušením mnoha tisíc pracovních míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

coinfo

vdyt je to jedno

kdyz padnou treba general motors uvolni svuj prostor na trhu a ten prostor zaplni treba evropske automobilky ktery tam budou vic vyvazet tim zamestnaj vic lidi v evrope vzdyt je to uplne jedno. 

0/0
18.2.2009 18:02

Valkoholic

Re: vdyt je to jedno

Na to zapomen, us automobilky to tu maji pod palcem a nikoho jineho tu mezi sebe nepusti. A kdyz tak, tak musi splnovat jejich pozadavky, hlavne co se tyce spotreby nesmi zadne evropske nebo jine auto zrat men nez ty jejich uchlemstanci. Nedej Buh je dokonce v necem predcit! Vim o cem mluvim, mel sem Mitsubishi Fuso, udajne "nejekonomictejsi "truck tohoto typu tu a chlastalo bratru vic nez dvakrat tolik co v Evrope! Nebo Toyota Tundra. Donedavna nesmela vyrabet (a nikdo jiny krom amiku) "full size pick-up'y, protoze by to byla pro GM a jine konkurence proti tem jejich pleckam, nedavno to povolili, ale s podminkou, ze to bude chlastat vic nez ty jejich oslopi. To co tu nazyvaji ekonomicke auta by nikdo v evrope pro jejich spotrebu nekoupil.

Ale mas pravdu, nechal bych ty automobilky radsi skapat, at se trh trochu obmeni. A ne do nich cpat penize nas, danovych poplatniku!

0/0
21.2.2009 21:08

bufik

danovy poplatnici

Je dobre, ze je amici zachrani. Zachranu zaplati americti danovy poplatnici, kteri jsou mi ukradeni, na druhou stranu krach automobilek by mohl zpusobit problem celemu svetu (vysoka nezamestnanost v USA, dalsi propad poptakvy s vlivem na exportne zavisle zeme, atd.) A zatim nic nenasvedcuje tomu, ze by US nechteli investori na dluhy pujcovat.

Podtrzeno secteno, je fair, kdyz to zacalo v USA, ze si to USA taky zaplati. Jakekoliv uvahy, ze by je (automobilky) bylo lepsi nechat padnout, jsou dobre pouze pro USA, ostatni zeme by to mohly odnest daleko vice. Je cas myslet na ceske zajmy.

0/0
18.2.2009 10:23

zachy_26

hehe

tomu se rika,bejt drzej.

dej mi,dej mi....ikdyz vim ze to dopadne stejne jako kdybych nic nedostal,akorat o pul roku pozdějc :-)

já bych je hnal ;-O

0/0
18.2.2009 8:13

Amianus

Re: hehe

Americká vláda si nemůže dovolit krach těchto firem. Ať již z ekonomického hlediska, tak z pohledu nezaměstnanosti. Tam platí něco jako společenská smlouva, základ uspořádání vztahu stát a občan! Holt se máme ještě co učit...

0/0
18.2.2009 8:32

briza

Re: hehe

V tomto pripade se muzeme tak akorat poucit jak se to delat nema.:-/

0/0
18.2.2009 9:01

General Custer v.2

Re: hehe

Naopak, americka vlada si nemuze dovolit dalsi existenci techto ztratovych, tudiz zbytecnych firem.

0/0
18.2.2009 9:01

Xavier-xxx

Re: hehe

anebo takhle...USA si musí vybrat jestli chce uměle prodlužovat život svých automobilek a poté se stejně nechá jimy celá ztáhnout ke dnu anebo je pošle nyní do kopru a začnou od znova...

0/0
18.2.2009 9:30

hnusil

Re: hehe

ale to je uplny nesmysl

0/0
18.2.2009 15:11

General Custer v.2

Re: hehe

Blby kdo dava, blbejsi kdo nebere.

0/0
18.2.2009 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.