Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Češi jsou přesyceni reklamou v komerčních televizích

Češi vnímají reklamu jako manipulátora, zároveň ji ale uznávají jako součást moderního života. V komerčních televizích by ale reklamy snesli méně. Přesycení reklamou jsou čtyři z pěti diváků Novy. U Primy jsou to tři ze čtyř. V případě internetu se názor oproti loňsku zmírnil. Přesycení na internetu cítí každý čtvrtý Čech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Micha(e)la

21. 2. 2009 11:46
Využití času reklam

Pamatuji si, jak nám na gymplu (je to jen pár let zpátky) říkala naše angličtinářka, že abychom se dobře naučili angličtinu, stačí učit se jí chvilku, ale denně - třeba při sledování televize, když běží reklamy. Tahle rada byla docela šalamounská, při nějakém lepším filmu to může denně hodit i hodinu.

0 0
možnosti

honzajaka

21. 2. 2009 11:36

reklamy v tv nevadí aspoň si udělám čaj apod

0 0
možnosti

Dědeček Vševěd

20. 2. 2009 20:45
Hlasitost !!!

Rv Proč jsou všechny reklamy přeřvané ?! Když jsem se na to ptal ředitele Novy Dvořáka, tak mně odpověděl, že neví(!), proč tomu tak je, že to je nějaké technická záležitost.... Proč dělá z lidí idioty ?! ;-€ ;-O (Y) :-© 

0 0
možnosti

barbudo

22. 2. 2009 9:40
Re: Hlasitost !!!

... nejsou přeřvané ...

... jen v nejhlasitějších pasážích dosahují maximální povolené hlasitosti ...

... jako film při výbuchu bomby, reklama furt ...

0 0
možnosti

Delacroix

20. 2. 2009 18:11
:-D

Přesycení reklamou jsou čtyři z pěti diváků Novy. U Primy jsou to tři ze čtyř :-D :-D :-D Jeden za 18 a druhej bez dvou za dvacet :-D

0 0
možnosti

ptáček

20. 2. 2009 14:56
Je to nešvar !!!

Je to nevkusné a ubohé, to co na nás shlíží z plotů, domů a nejrůznějších konstrukcí. Lidé, kteří na nás chrlí reklamu jsou přesvědčeni, že čím větší, tím lepší. Zatím to je buranský nevkus těch co vlezli do Evropy a myslí si, že to je "světové". Zaneřáděná krajina kolem silnic a dálnic. Obrovský orel od té vody z Kyselky, která má svůj původ bůhví kde atd. atd.(Y)

0 0
možnosti

savers

20. 2. 2009 11:12
Reklama v TV mi nevadí skoro vůbec

protože jí můžu přepnout. Nejvíc mi vadí amatérsky zfušované, často napůl rozpadlé, reklamní plochy všude venku i na nejnevhodnějších místech. Vadí mi proto, že zohyzďují prostředí, ve kterém žijeme a podvědomě ničí to, čemu se říká dobrý vkus a soudnost. Každý použije ten nejkřiklavější a nejnápadnější způsob, jenom aby na svou firmu upozornil. Jak to zasahuje prostředí, ve kterém žijeme, už nikoho nezajímá. Podívejte se třeba do Rakouska, tam si to uvědomili už dávno.

0 0
možnosti

Tonyx

19. 2. 2009 20:17
Bez reklamy by to nešlo

Neuvědomujete si, že bez inzerce/reklamy by byly časopisy buď neúměrně drahé nebo by zkrachovaly, televize by musela být placená a to nemluvím o webech, které jsou financované až na výjimky pouze z inzerce. Takže pokud chcete tato média využívat, budete se muset s reklamou smířit, bez ní to prostě nejde.

0 0
možnosti

barbudo

19. 2. 2009 20:39
Re: Bez reklamy by to nešlo

... rád bych si připlatil, mohu?

0 0
možnosti

pppqqq

19. 2. 2009 20:01
Nadpis příspěvku

Já jsem přesycen reklamou na nekomerční televizi (ČT). Komerční reklamy byly nahrazeny intenzivní neustále se dokola opakující self-promotion a samozřejmě "nákupy extra".

0 0
možnosti

sirc

19. 2. 2009 19:57
Reklama

Já myslím, že vliv reklamy se přeceňuje. Třeba reklamy na "Chytrou kartu ČS" jsem si všimnul až v okamžiku, kdy jsem jí měl v peněžence. Přitom v TV, rádiích i tisku byla už nějakých šest měsíců. Reklamu prostě beru jako nutné zlo a automaticky ji filtruju (třeba zavírání vyskakovacích oken, aniž bych si vůbec všimnul obsahu)

0 0
možnosti

tmf

19. 2. 2009 21:00
Re: Reklama

no vidíš, ja nevím o žádné kartě a v peněžence žádnou nemám a taky žiju.

Přejdi na jiný prohlížeč a nebudeš nic muset zavírat bez čtení.

0 0
možnosti

tmf

19. 2. 2009 18:53
kde jsou Nováci

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Benátky zavedly turistický poplatek. Vstupenky budou kontrolovat revizoři

25. dubna 2024  8:51

Italské Benátky od čtvrtka zavedly poplatek ve výši pěti eur (asi 126 korun) pro návštěvníky, kteří...

Vláda pomůže ovocnářům. Mrazy způsobily miliardovou škodu na úrodě

25. dubna 2024  8:44

Ministerstvo zemědělství spustí program s pomocí minimálně 70 až 100 mil. Kč pro pěstitele ovoce....

K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa

25. dubna 2024

Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...

Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum

25. dubna 2024

Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!