- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pamatuji si, jak nám na gymplu (je to jen pár let zpátky) říkala naše angličtinářka, že abychom se dobře naučili angličtinu, stačí učit se jí chvilku, ale denně - třeba při sledování televize, když běží reklamy. Tahle rada byla docela šalamounská, při nějakém lepším filmu to může denně hodit i hodinu.
Proč jsou všechny reklamy přeřvané ?! Když jsem se na to ptal ředitele Novy Dvořáka, tak mně odpověděl, že neví(!), proč tomu tak je, že to je nějaké technická záležitost.... Proč dělá z lidí idioty ?!
... nejsou přeřvané ...
... jen v nejhlasitějších pasážích dosahují maximální povolené hlasitosti ...
... jako film při výbuchu bomby, reklama furt ...
Přesycení reklamou jsou čtyři z pěti diváků Novy. U Primy jsou to tři ze čtyř :-D :-D :-D Jeden za 18 a druhej bez dvou za dvacet :-D
Je to nevkusné a ubohé, to co na nás shlíží z plotů, domů a nejrůznějších konstrukcí. Lidé, kteří na nás chrlí reklamu jsou přesvědčeni, že čím větší, tím lepší. Zatím to je buranský nevkus těch co vlezli do Evropy a myslí si, že to je "světové". Zaneřáděná krajina kolem silnic a dálnic. Obrovský orel od té vody z Kyselky, která má svůj původ bůhví kde atd. atd.
protože jí můžu přepnout. Nejvíc mi vadí amatérsky zfušované, často napůl rozpadlé, reklamní plochy všude venku i na nejnevhodnějších místech. Vadí mi proto, že zohyzďují prostředí, ve kterém žijeme a podvědomě ničí to, čemu se říká dobrý vkus a soudnost. Každý použije ten nejkřiklavější a nejnápadnější způsob, jenom aby na svou firmu upozornil. Jak to zasahuje prostředí, ve kterém žijeme, už nikoho nezajímá. Podívejte se třeba do Rakouska, tam si to uvědomili už dávno.
Neuvědomujete si, že bez inzerce/reklamy by byly časopisy buď neúměrně drahé nebo by zkrachovaly, televize by musela být placená a to nemluvím o webech, které jsou financované až na výjimky pouze z inzerce. Takže pokud chcete tato média využívat, budete se muset s reklamou smířit, bez ní to prostě nejde.
Já jsem přesycen reklamou na nekomerční televizi (ČT). Komerční reklamy byly nahrazeny intenzivní neustále se dokola opakující self-promotion a samozřejmě "nákupy extra".
Já myslím, že vliv reklamy se přeceňuje. Třeba reklamy na "Chytrou kartu ČS" jsem si všimnul až v okamžiku, kdy jsem jí měl v peněžence. Přitom v TV, rádiích i tisku byla už nějakých šest měsíců. Reklamu prostě beru jako nutné zlo a automaticky ji filtruju (třeba zavírání vyskakovacích oken, aniž bych si vůbec všimnul obsahu)
no vidíš, ja nevím o žádné kartě a v peněžence žádnou nemám a taky žiju.
Přejdi na jiný prohlížeč a nebudeš nic muset zavírat bez čtení.