Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy přišly o pohraniční trať, jezdit po ní bude Arriva

Cestující v příhraničí Libereckého a Ústeckého kraje čeká od roku 2010 velká změna v cestování vlakem. Končí dlouhá éra vlaků Českých drah a na trať přichází soukromá společnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa112233

řekneme si za 10 let....

teď vám dají skvělou cenu ale za deset let přitvrdí, až zlikvidují konkurencí.,,,,Rv jak to udělala Veolia....

0/0
22.2.2009 22:07

Huffnaggelův duch

Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Zatlačte na své krajské zastupitele, aby i ve vašem kraji vyhlásili výběrové řízení na veřejnou dopravu.

Jinak se nic nezmění. ČD je opravdu díra, kde se peníze nalívané státem ztrácí jak sníh v červenci.

.

.

R^

0/0
21.2.2009 12:18

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Co se změní po výběrových řízeních? Ta se budou vypisovat na 15 let. Tedy ať na trase vyhraje ČD nebo Ferda mravenec, získá na 15 let monopol.

0/0
21.2.2009 20:47

Huffnaggelův duch

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

A jak by si to pán představoval?

VŘ vyhlášené na dva roky? Ty firmy budou muset nakoupit, nebo pronajmout nové vozy, budou muset zaměstnat personál. To si myslíš, že se to za dva roky vrátí?

Nemáš ani ponětí, o čem mluvíš...

0/0
22.2.2009 8:51

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Já řešení nemám. Ono také není . Naprosto vím, o čem mluvím a jsem si vědom, že firma musí mít zajištěné investice. Trvám ale na tom, že nejde a nemůže na kolejích jít o konkurenci. Na jednokolejné trati se nedají vlaky předjíždět tak, jako na silnici silniční vozidla. A to je ten rozdíl. Bude výběrové řízení. Vyhraje firma (kdo žije v ČR ví naprosto jasně, jak bude vypadat ) a pak se zákonitě bude chovat dle zákona monopolu. Nikde na světě tuto věc nikdo nevyřešil tak, aby to fungovalo, jako ve výrobě nebo v obchodech. Musely by totiž být vedle sebe alespoň 2 trati. A to je další nesmysl.

0/0
22.2.2009 9:45

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

ano lepsi na 15 let nez na jeden furt jako tomu bylo dosud u CD, prave to ze tu trat nemaji na veky bude udrzovat kvalitu sluzeb na urovni

0/0
22.2.2009 9:06

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

V ČR už několik privátních firem jezdí. Svezl jsem se vícekrát. Můžete mi napsat v čem jsou lepší? V čem je lepší třeba Viamont ve Svobodě?

0/0
22.2.2009 9:48

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Ja treba rozdil mezi jednotkou DESIRO a ceskym motorakem 810 vidim, vy ne?:-)

0/0
22.2.2009 9:56

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Vidím, pochopitelně. A také vidím, jak je toto srovnání nefér. Chce to vidět v hlubších souvislostech. Ztrátu v osobní regionální dopravě dorovnávají kraje. Autobusům i vlakům. Za každý projetý km zaplatí zmiňovaná osmsetdesítka kolem osmi korun za km. Autobus nezaplatí ani kačku a je osvobozen od silniční daně.

Příklad z mého bydliště. Dráhy zajišťují čekárny, přístřešky, rozhlas, hodiny pro cestující.... Autobusovému dopravci vybudovalo město přístřešky a v zimě (vyhrnování sněhu) a v létě (nátěry a pod.) jim je uržuje jedna radost. Prozraďte prosím, kde na nová vozidla mají dráhy brát? To netvrdím ani náhodou, že u drah je vše OK. Domnívám se, že přehled o věci trochu mám. Vlakem jezdím 50 let po Evropě, v samotném česku téměř denně. Po hlavních tratích i po regionálkách. Zůčastňuji se jednání s krajem i s místní samosprávou.

0/0
22.2.2009 10:21

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

je naprosto absurdni ze CD ci jakykoliv dopravce se musi starat o cokoliv jineho nez o dopravu...vsechny stanice a veskere jine budovy a pozemky maji patrit SZDC ci jine organizaci a CD se o nic podobneho nema starat. Ja vidim jeden zasadni problem, ktery CD ma. Nevim proc se tato firma neustale snazi udrzet stovky trati, kdyz na jejich provoz v patricne kvalite nema prostredky.. 1/ at se s kraji domluvi na razantnim zvyseni plateb za sve sluzby 2/ a tedy i na uzavreni desitek nesmyslnych trati, v techto usecich muze vlak nahradit pro kraj levnejsi i vyhodnejsi autobusova doprava 3/na oddeleni veskerych mimodopravnich aktivit od CD. 4/kraje at vyhlasi souteze na dopravce na vsech zbylych tratich. vysledkem by byla velmi zestihlena a FUNKCNI firma CD provozujici o stovky spoju mene, ktera by bla schopna provozovat sve trate na kvalitativni urovni priblizujici se zapadni Evrope

0/0
22.2.2009 10:32

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

V současné situaci v EU máte částečně pravdu. EU pojala železnici stejně , jako pekárnu. Podíváme-li se tam , kde je provozovaná nejdokonalejší železnice světa-do Švýcarska, vidíme, jak fungují unitární železnice. U nás došlo k tragickému rozdrobení drah, složky spolupracují mezi sebou pouze na základě peněz, na což doplácí stát-ve finále cestující.

Doufám, že s těmi autobusy šlo z Vaší strany o vtip. Snažil jsem se tady vysvětlit, jak rozdílné podmínky oba druhy doprav mají. Tedy proč jsou autobusy levnější. Tlačit další dopravu na silnice je v dnešní době tragédie. Domnívám se, že je mrtvých dost a dost. Vlak poskytuje plynulejší jízdu, je pro mnohé přijatelnější. To platí především pro regiony. Bydlím v podhorské oblasti. Stačí trochu sněhu a autobusy...

O těch soutěžích už jsem psal. Jak "spravedlivé" u nás jsou, víme. Opakuji. U nás už jiné firmy jezdí. S čím se přiblížili západní Evropě?

0/0
22.2.2009 10:51

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

budoucnost zeleznice je ve 21. stoleti troji 1/regionalni drahy /vetsinou soukromych spolecnosti/ ktere se ovsem vetsinou vyplati jen v turisticky atraktivnich oblastech 2/doprava mezi vetsimi mesty, kde muze moderni a rychly vlak jednoznacne porazit autobus 3/dalkova doprava mezi nejvetsimi sidly zeme a prilehlych statu. Autobusova doprava je schopna plne nahradit zeleznicni na vetsine regionalnich trati z duvodu 1/ vetsi efektivity - autobus je schopny obstarat primo vetsi pocet vesnic nez vlak. trate do kazde vesnice zavest nelze, silnice uz tam ale stoji 2/ levnejsi dopravy - kvalitni a moderni jednotky proste stoji daleko vice nez nove autobusy a jejich provoz je take drazsi, logicky by tedy mel kraj platit na tuto dopravu vice nez na autobusovou. pokud vim tak trat KV-ML provozuji Viamont RegioSprinterem a tez nektere spoje Sokolov-Kraslice, rovnez vsechny trate ktere chce Liberecky kraj dat k provozu maji byt provozovany modernimi jednotkami

0/0
22.2.2009 11:23

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Píšete málem s jistotou boha. Budoucnost drah neodhadne nikdo. Dvě století se zkouší provozování drah soukromou a státní cestou. Bez jakéhokoli výsledku. Ve veřejných službách prostě stát musí mít své ať chceme, či ne. Jsem pro soukromý sektor ve výrobní sféře. Tam Vám zasahování státu nevadí?

Co se týče regionálek, tak jste se na nich asi nebyl ani podívat. Zkuste to v tyto dny napravit. Mám jednu před okny. Motoráčky jezdí poměrně načas, autobusy mají problémy. Pochopitelně, tam, kde nevedou koleje nemůže jet vlak. Domnívám se, že dráha vytvoří jakusi páteř a od ní do malých vesnic pojede malý autobus. To není totéž, co píšete Vy. U nás to funguje poměrně dobře.

0/0
22.2.2009 11:58

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Napsat, že někde jezdí Viamot s moderními jednotkami je totéž, jako

napsat, že někde jezdí ČD moderními jednotkami. Napište čím jezdí

Viamont do Svobody?

Vlaková jednotka je dra6ší, než autobus. Problém je v  tom, že Vy

uvažujete přesně stejně, jako politik v Česku.

0/0
22.2.2009 12:03

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Ostatní výdaje nás

zajímat nebudou? Jako podnikatel v dopravě budete raději jezdit po

placené cestě nebo zadáčo? 

Mluvil jsem o věci s hejtmanem. Říkal, že autobusy jsou pro něho

levnější.

0/0
22.2.2009 12:04

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Upozornil jsem ho, že nelze srovnávat dopravní prostředek

(autobus) s celým systémem (železnice). Plně to uznal ale zároveň řekl,

že on platí službu jako celek. Vidím, že to chápete naprosto stejně a

že se tedy neshodneme. Jsem pro soutěž. Ale férovou. A ta v dopravě

není.

0/0
22.2.2009 12:06

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

presne tak, plne s nazorem hejtmana souhlasim. tyto problemy kraj nemusi zajimat. kraj chce pro sve lidi zajistit kvalitni dopravu a po nekolikate opakuji. provoz a nakup zeleznicnich vozidel je drazsi nez autobusu. At se tedy kvalitni a rychla zeleznicni doprava soustredi na mesta a na dopravu po vesnicich at slouzi kvalitni a efektivnejsi doprava autobusova

0/0
22.2.2009 12:21

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Přesně to jsem předpokládal. Nezajímá Vás, že jako daňový poplatník doplatíte jízdenku na autobus z daní. Buď jste to nepochopil nebo Vám nerovné podmínky prostě nevadí. Ve finále není vlak dražší. Jen se autobus doplatí jinde a jiným způsobem.

0/0
22.2.2009 12:48

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

ve finale je vlak stejne drazsi. novy auobus cca 8 mil novy regionalni vlak cca 80 mil...

0/0
22.2.2009 13:04

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Má cenu opakovat, že když nezapočítáte platby za dopravní cestu a další náklady nemá Vaše věta smysl? Nesedíte v parlamentu a nevytváříte náhodou podmínky v dopravě?

0/0
22.2.2009 13:23

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

jiste ze mate pravdu ze nejsou pripraveny rovne podminky pro autobusovou a zelznicni dopravu, stejne tak mam ale pravdu i ja ze zeleznicni doprava je ve sve podstate drazsi nez autobusova...to je fakt ktery nelze nijak zpochybnit

0/0
22.2.2009 13:31

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Nelze zpochybnit? Proto, že jste to napsal? Železnice má zpoplatněných 100% tratí, silnice 2%. Železnice se dodnes bere jako celek. Zcela jinak je to u silnice. Dopravní policie, záchranáři, nemocnice, cestáři, hasiči... jsou placeny z našich daní. Nehody přijdou ročně zhruba na 60 miliard. Zmařené životy (jakou cenu má život?), poničené životní prostředí.... Zábor půdy. To vše je cena. Dle mého názoru zcela nezpochybnitelná. Asi ale uznáváme každý jiné hodnoty.

0/0
22.2.2009 13:39

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

a jak souvisi treba hasici s autobusovou dopravou objednanou krajem?

0/0
22.2.2009 13:42

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

S krajem nijak. S nehodami velmi. Nehody se silniční dopravou a silniční doprava s autobusy. Zkráceně silnice potřebuje servis, který na první pohled nevidíme, ale který všichni draze platíme. Ale u železnice budete vědět, kolik přesně stojí každý výpravčí. Opět jsme u toho, že operujete jen s tou částí, která Vám vyhovuje. Začínám mít pocit, že testujete odolnost mé klávesnice. Osobně jsem trpělivý a tak čekám na další srovnávání autobusu se systémem jménem železnice.

0/0
22.2.2009 13:50

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

takze sam uznavate ze to spolu nijak nesouvisi ale dohromady to presto davate?

0/0
22.2.2009 13:52

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Asi jsem se špatně vyjádříl. Záchranné složky se silniční dopravou pochopitelně souvisí. Tedy zvedají i její náklady. Zvedají pochopitelně i náklady na železniční dopravu , ale v neporovnatelném měřítku.

0/0
22.2.2009 14:00

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

napada me co rikate na piratstvi na vychodnim pobrezi Afriky. pocitac na kterem pracujete byl nejspis vyroben v jihovychodni asii a dopraven do evropy lodi. je dost pravdepodobne ze ono piratstvi ma vliv na cenu dopravy a pojisteni...budeme diskutovat vazne a k tematu regionalni dopravy nebo ne?

0/0
22.2.2009 14:06

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Diskutovat ano. Se vším všudy. Náklady na  likvidaci nehod stojí ročně 60 miliard korun. Domnívám se, že je to tak významná částka, že za zmínku stojí. V rodině mám záchranáře. Zasahuje na regionálních trasách. Zasahuje často. Dostává za to plat, sanitka s výbavou nebyla poskytnuta bezplatně. Celý systém je nákladný. A jezdí se v naprosté většině k dopravním nehodám. Jestli Vám toto nepřipadá důležité, jsem pro ukončení debaty.

Ten příklad s počítačem beru. Platím i následky pirátství. Pokud nechcete započítávat vše, nejste poctivý především sám k sobě.

0/0
22.2.2009 14:32

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

jeste nam zbyva spocitat kolik je v CR vlaku a kolik aut a jestli pomer mezi temito cisly a nehodami na zeleznici a v automobilove doprave jsou shodne a pokud ne o kolik je pomer mezi poctem aut a vlaku a pomerem nehod jiny:-)zachranar nezasahuje tez na zeleznicnich tratich?nepripada vam tato debata lehce uchylna?no odchazim domu, takze zase nekdy priste, treba se vratime k puvodnimu tematu

0/0
22.2.2009 14:37

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Na jednu miliardu osobokilometrů (porovnávací jednotka udávající počet vlakem přepravovaných cestujících násobený počtem ujetých km) jen 0,6 obětí oproti 10,6 na silnici. Zase příklad z místa. Na naší trati nezemřel za dobu trvání prvozu ( 135let ani jediný cestující). V autobusech několik desítek. Pro mne to jsou závažná čísla, která se regionální obslužnosti týkají zcela jistě. Chcete-li zpochybnit propastný rozdíl v bezpečnosti zmiňovaných doprav, tak asi nevycházíte z domu.

0/0
22.2.2009 15:13

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

http://www.zelpage.cz/razeni/08/cr/trate/149

http://www.zelpage.cz/razeni/08/cr/trate/145

0/0
22.2.2009 12:16

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

soukrome a statni drahy spolu funguji desitky let treba od Nemecka az po VB s velkym uspechem nebo snad mate pocti ze drahy treba ve Svycarsku nefunguji?:-)at ma statni CD naprostou vetsinu trati, proti tomu nic nemam a nic takoveho nepisu, ale regionalni trate at provozuji soukromi provozovatele. CD za soucasne situace nemuze provozovat tak rozsahlou sit v patricne kvalite. Zeleznice musi vytvorit pater verejne dopravy, ale to ma svoje opodstatneni pokud se tomu deje na dulezite trati kde je cetnost zelezncnich spoju vysoka. u regionalnic trati nevidim zadnou vyhodu pokud jedu nekam vlakem a pak musim stejne presedat na autobus anebo jedu primo z mista na misto autobusem...

0/0
22.2.2009 12:14

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

tohle jsou dle meho nazoru mista kde by zeleznice mela jasne dominovat v podobe 2 kolejnych trati /pro elktrickou nebo motorovou trakci s intervali 30 minut/ a mela by byt pateri celeho regionalniho IDS: okoli Prahy /vcetne trati smer Kladno, Melnik/Ml.Boleslav/, okoli Brna /vcetne trati smer Prerov, Jihlava/ okoli Ostravy /vcetne trati smer Opava, Frydlant/, Usti - Chomutov - Cheb, Tabor - C.Budejovice, Chrudim - H.Kralove -  Nachod, Prerov - Breclav /vcetne odbocky do Uh.Brodu/, Olomouc - Prostejov - Kromeriz - Hulin. Pak by bylo nekolik by melo byt nekolik trati s nizsi frekvenci ale tez s paternim vyznamem pro region. napr okoli Plzne, C.Budejovic, N.M.nad Metuji - Nachod - Broumov atd. ale vsechny ostatni trate by mely IDS system uz jen doplnovat, nebot jak sem rekl postradam smysl IDS pokud na tratich kde jezdi vlak i mene nez jednou za hodinu...

0/0
22.2.2009 12:41

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Ve Švýcarsku se v podstatě o soukromé dráhy nejedná. Až na vyloženě atraktivní trati vlastní železnici kantony nebo stát. Cž je v podstatě veřejné vlastnictví.

Nevidíte rozdíl mezi lakem a autobusem? Pokud tomu tak opravdu je, nikdy jse to nezkusil. Nejel jste v zimě, když napadlo více, než 5cm sněhu. Nepotřeboval jste jít na záchod, nevadilo Vám, že s Vámi cloumal autobus ze strany na stranu (moje žena měla rizikové těhotenství-návrat z nemocnice autobusem cestu zakázakl, vlakem doporučil) a že si nemáte pomalu dát kam nohy. Nevadí Vám 16x větší riziko smrtelné nehody. Nevadí Vám zvyšování hustoty silničního provozu. Rozhodně více lidí trpí nevolnosmi v autobuse.

Zmiňujete-li přestupování, opět potvrzujete, že veřejnou dopravu nepoužíváte. Pojedete-li z krajského města do Lhoty, budete pochopitelně přestupovat také. Uznávám, že ne z vlaku na autobus, ale z autobusu na autobus. Tam zase rozdíl nevidím já.

0/0
22.2.2009 13:19

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

samozrejme ze ve \svycarsku nebo kdekoliv jinde ve vyspele evrope najdete soukrome drahy, naprosto perfektne pracujici v regionalni doprave a to je podle me i cesta pro CR. bavime se o regionalni doprave, tam snad argumentaci zachodem nemyslite vazne...:-)na trat nikdy nespadl strom, nikdy nespadla trolej...eh nevim co na vase argumenty rict...zhustovani silnicni dopravy mi na vesnicich opravdu nevadi, vzhledem k tomu ze se bavime o cca 1 autobusu za hodinu...:-)marne se zkousite vymluvit na neco o cem vubec nemluvim, bavime se o regionalni doprave. z krajskeho a kazdeho jineho vetsiho mesta do prilehlych vesnic mi prijde rozumnejsi jet primo autobusem nez vlakem a pak presedat na autobus...

0/0
22.2.2009 13:37

109e

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

Argumentaci se záchodem myslím naprosto vážně. Použít záchod patří k základním potřebám. To nevíte? Na regionálních tratích jezdí často staří lidé. Tuto službu využívají i na dvanáctikilometrové trati. Je to jasná výhoda.

Na trať spadnout strom může, jako na silnici. Já píši o 5cm sněhu. A to problém je, rozdíl vidím, protože regionálky používám. Vy na ně upozorňujete asi z místa, kde jste regionálku ani neviděl.Já  píši ze zkušenosti.

0/0
22.2.2009 14:44

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny stěžovatele na Černou Díru:

no jo my na Lipne nevedeli co to nejaka regionalka je a vlak jezdil vzdy plnej zatimco autobus prazdnej:-)R^

0/0
22.2.2009 14:47

Západoněmecký revanšista

Mě by zajímalo kdy ČD začnou řešit katastrofální stav

rychlíkové dopravy.......

0/0
21.2.2009 11:25

pavel.61

OLEEE

Ze by se blyskalo na lepsi casy v CR?Preji vam to!!Jen houst,prosim.Nebot kultura cestovani v CR je docela hnus.Rv

0/0
20.2.2009 18:53

vaklav1

Ceske Dobytcaky v Jiznich cechach

Jedte vlakem z Prahy pres Benesov do Budejovic. Ocitnete se v zivem muzeu. Stari, spina a zapach vagonu Vas za cenu bezneho jizdneho vrati o 50 let zpatky do minulosti. Nadherny zazitek. Za kazdou cenu se snazte vyhnout WC ve vagonech. Hrozi Vam infekce nekolika druhu. Deti by mely mit cestovani s Ceskymi Dobytcaky na jihu prisne zakazano. Hygienikum je to jedno, jezdi sluzebnimi auty. Jinak by ty vagony museli davno vyradit z provozu. Jihocecum nezbyva nez nove krasne vlaky jen zavidet. :-(

0/0
20.2.2009 18:31

109e

Re: Ceske Dobytcaky v Jiznich cechach

Kdo zaplatí nové vagony a kdo naučí našeho cestujícího základům hygieny a pořádku?

0/0
20.2.2009 18:38

aldik7

Re: Ceske Dobytcaky v Jiznich cechach

kdyby tu bylo bodování jako na Novinkách tak máš bodR^

0/0
20.2.2009 18:52

Z-S

Re: Ceske Dobytcaky v Jiznich cechach

No vis, me sice ucili doma hajzl splachovat, jenze jak to mam udelat v tom vlakovym kdyz tam netece voda?

0/0
20.2.2009 22:56

109e

Re: Ceske Dobytcaky v Jiznich cechach

Věřím, že Vy to dovedete. Ale jezdím vlakem téměř každý den a vím, kolikrát neteče voda. Stane se to, ale bohužel víckrát je to jinak. Už podle toho, co tam lidi udělají.

0/0
21.2.2009 7:22

tonda Tronda

pravda

O přezaměstnanosti na ČD je to svatá pravda. Ovšem musí(mělo by) se také napsat, to, kde se ta přezaměstnanost vyskytuje.  V žádném případě se nejedná o provozní zaměstnance(těch je naopak někde i nedostatek), ale HLAVNĚ o počet úředníků v kancelářích na generálním ředitelství a vedení provozních správ Českých drah a jejich podřízených úřadů.

0/0
20.2.2009 18:18

aldik7

Re: pravda

nj dneska v módě že má každý blbec maturitu, nebo eště lépe výšku tak se musí někde zaměstnat xD .. a přece člověk s vysoškolským diplomem nepůjde dělat za pokaldnu na nádraží, že? :-/;-D

0/0
20.2.2009 18:24

kladnyhrdina

Re: pravda

No, nevím, jestli jste odborník na dopravu, nebo farář. Takže s tou svatou pravdou to beru jako vtip hospodského experta. Půllitr, sandály s ponožkami a taška z Lidlu. Závidím Vám, že všemu rozumíte.

0/0
20.2.2009 20:08

HIFE

Víme první???

Ale nepovídejte, viz. zprávu z 18.2.2009 - http://doprava.kr-ustecky.cz/vismo5/dokumenty2.asp?u=450018&id_org=450018&id=1656446&p1=160234

0/0
20.2.2009 18:05

Majkyho_pupik

skvela zprava

pro vsechny kdo tuto trat vyuzivaji. CD odstavit od co nejvetsiho poctu regionalnich trati, ty nejztratovejsi zavrit uplne a nahradit autobusy. Snad okolo roku 2020 CD dojde ze za soucasnych financnich podminek je jeji sit NEPROVOZOVATELNA v kvalite se jen zlomkem blizici osobni zeleznicni doprave zapadni Evropy...

0/0
20.2.2009 15:55

Qesospi Cobigan

Re: skvela zprava

hm. je to stejný, jako s tím francouzským vínem... naše vláda to nedotuje, francouzská dotuje - proto pijem i my více to francouzské víno - . francouzská vláda ví, proč to dělá. ta naše ( a s ní i lidi jako ty) nevědí, proč by se mělo dotovat.... osobní železniční doprava je na tom úplně stejně - dotovaná naprosto všude... jen u nás se nadává ne konkurceNEschopnost ČD.

0/0
20.2.2009 16:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.