Diskuze

Železničáři chystají stávku, nemají prý peníze a vadí jim propouštění

Odboráři hrozí stávkou na železnici. Odborové sdružení železničářů má obavy o osud železnice, tvrdí, že je dlouhodobě podfinancovaná. Kritizuje také plánovaný převod zaměstnanců Správy železniční dopravní cesty na soukromou firmu či propouštění v ČD Cargo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

honzajaka

24. 2. 2009 20:37
Teda

ukrutně mě točí takový ty kecy tady o těch odborářích a nemakačencích, takovýmuhle frajírkovi bych dal s radostí do zubů. To si myslí někdo že je to legrace dělat třeba strojvůdce? Lokomotiva stojí 100 milionů, pokud se utrhne pitomý sběrač oprava stojí čtvrt milionu, to by mě zajímalo jestli by to někdo z přítomných dělal v zimě v dešti závějích

0 0
možnosti
FJ

joudaf

24. 2. 2009 22:52
Re: Teda

Předpokládám, že Vás to baví. Nebo proč nám to tu píšete?:-)

0 0
možnosti
HI

herodes I.

24. 2. 2009 20:22
Jejich drzost nezná mezí.

Běžte se svézt ke kočkovi na matějskou milí odboráři, už zkrátka nejsou,došly a nebudou. Kdo má dneska peníze na podporu toho svinčíku ? :-PDaňoví poplatníci.;-€

0 0
možnosti
PB

Carlos Tévez

24. 2. 2009 18:05
Bez varovaní posřílet!!!!

RvRvRv;-€

0 0
možnosti
JH

Hofos

24. 2. 2009 16:07
Ale jistě, no problemo

ať odbory AKA Jyrkova pravá ruka stávkuje co hrdlo ráčí, jistě to pomůže k ziskovosti ČD, aby nemusely propouštět. Ještě škoda, že teď Jyrka nemůže zvednout daně právnickým osobám, tedy i ČD, aby tu ziskovost potuploval. Viva ČSSD Rv

0 0
možnosti
RG

darmo

24. 2. 2009 15:14
Stávka

Odboráři musí vyhlásit stávku, aby donutili stát nacpat do ČD peníze, které tam chybí po stávkách předchozích.

0 0
možnosti
JK

jhk2

24. 2. 2009 15:07
nebezpeci

nebezpeci pro celou zeleznicni dopravu predstavuji hlavne zeleznicni odborari

0 0
možnosti
;

;-)

24. 2. 2009 15:41
Re: nebezpeci

Víte že existuje u nás tzv. lex ČD - speciální paragraf přijatý kvůli ČD, že když se nejde dohodnout se všemi odborovými organizacemi na kolektivní smlouvě, stačí se dohodnout s tou nejpočetnější.......btw:´ústavní soud by to nejspíš zrušil , kdyby to někdo napadl, ale ještě se nestalo

ČD je jediný zaměstnavatel, kvůli kterému se měnili zákony.

0 0
možnosti
RG

darmo

24. 2. 2009 15:06
Bendl

No, tak jestli s ČD dokáže Bendl něco podobného, jako Julínek se zdravotnictvím, tak uznám, že k něčemu je.

Odboráři, přibruste řetěz v pile, kousek vám ještě zbývá, než pod sebou tu větev doříznete celou... Rv

0 0
možnosti
VM

Si0

24. 2. 2009 15:30
Re: Bendl

Bendl s nimi nepotřebuje nic dělat, oni vyhnijí sami.

0 0
možnosti
EK

eman3

24. 2. 2009 15:01
Inspektor státních drah doktor Václav Kulihrach...

:-)

0 0
možnosti
S

swiss111

24. 2. 2009 14:57
V Evrope neni ani jedna firma zeleznicaru,

co by vykavovala zisk. O kvalite cestovani vlakem neni treba mluvit. Kde na to ma ten stat brat. No nevadi on si pan Rath uz neco vymysli, aby par hlasu od zeleznicaru dostal!  A jinak ma draha pernamentni , ja myslel, ze uz stavkuji;

a nakonec za to muze ODS....   

0 0
možnosti
;

;-)

24. 2. 2009 15:34
Re: V Evrope neni ani jedna firma zeleznicaru,

To chce klid a nohy v teple:-P

Zisk vykazují třeba ČD kargo , asi i viamond a OKD. A to jsme jenom v ČR.

Ono jde provozovat ziskovou dráhu, ale chce to schopné vedení, které to nebere jen jako korýtko a trafiku a chtějí se tam udržet co nejdéle, ale chtějí  dělat práci, a budou sto to vysvětlit odborům, a zaměstnancům.  A i lepší zaměstnance. A pro ty pak lepší platy. A zredukovat jejich počet tak na polovinu.

Jinak opravdu nechápu, co s tím má společného pan Rath, připomínáte mi  "a ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno" Jde o stejný projev demagogie, a bohužel  někdy úspěšný.  Můžete mu mít za zlé kde co, ale pokud vím, tak k drahám ani nepřičichl. Takže střílíte mimo.Rv

0 0
možnosti
EK

eman3

24. 2. 2009 14:55
Na železnici, dějou se věci...

:-)

0 0
možnosti